Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pa+hetiC - zdjęcie

Pa+hetiC

Rejestracja: 15.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.05.2015 23:00
-----

#348660 [ROZWIĄZANE] Problem z klasą - moc działa na wszystkie klasy

Napisane przez Jak się nazwać w 13.01.2012 09:34

Spróbuj
public fwTouchGrenade2(ent, nade){
fwTouchGrenade(nade, ent);
}

public fwTouchGrenade(nade, ent){

new id = pev(nade, pev_owner)
if(!ma_klase[id]) return
if(!get_pcvar_num(gcvarEnabled)) return;

if(pev_valid(ent) && pev(ent, pev_solid) == SOLID_TRIGGER) return;

new szModel[32];
pev(nade, pev_model, szModel, 31);

for(new i=0;i<sizeof(gszModels); i++)
if(equal(szModel[7], gszModels[i])){
set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime());
dllfunc(DLLFunc_Think, nade);
break;
}
}

  • +
  • -
  • 1