Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z klasą - moc działa na wszystkie klasy

cod nowy terrorysta

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pa+hetiC

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gołębiów
Offline

Napisano 13.01.2012 09:13

Zrobiłem klasę z która podpala atakując, oraz gdy rzuci granat to on wybucha w trakcie kontaktu z ścianą/podłogą/sufitem [...]
Problem polega na tym iż HE działają w ten sposób nie tylko na klasie ;/ Mógłby mi ktoś wskazać jak temu zaradzić? Byłbym wdzięczny.

Kolorem czerwonym zaznaczyłem linie odpowiedzialne za wybuchanie HE w kontakcie z ścianami.

Spoiler


Pluginy użyte do stworzenia klasy:
1. http://amxx.pl/topic...zybkie-granaty/
2. http://amxx.pl/topic...plonace-naboje/
  • +
  • -
  • 0

"każda ominięta walka jest walką zwycięską"


Born to be dead.
Pa+hetiC

#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 13.01.2012 09:34

Spróbuj
public fwTouchGrenade2(ent, nade){
fwTouchGrenade(nade, ent);
}

public fwTouchGrenade(nade, ent){

new id = pev(nade, pev_owner)
if(!ma_klase[id]) return
if(!get_pcvar_num(gcvarEnabled)) return;

if(pev_valid(ent) && pev(ent, pev_solid) == SOLID_TRIGGER) return;

new szModel[32];
pev(nade, pev_model, szModel, 31);

for(new i=0;i<sizeof(gszModels); i++)
if(equal(szModel[7], gszModels[i])){
set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime());
dllfunc(DLLFunc_Think, nade);
break;
}
}

  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 Pa+hetiC

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gołębiów
Offline

Napisano 13.01.2012 09:40

O.o
Działa... Dziękuję mistrzu, leci +
Sam bym nigdy na to nie wpadł :<
  • +
  • -
  • 0

"każda ominięta walka jest walką zwycięską"


Born to be dead.
Pa+hetiC

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.01.2012 20:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, terrorysta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych