Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pa+hetiC - zdjęcie

Pa+hetiC

Rejestracja: 15.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.05.2015 23:00
-----

Moje tematy

Autodestrukcja wbudowana w klasę.

29.01.2012 10:13

By temu zaradzić chcę wprowadzić żeby dodawało fraga w nowej rundzie, niestety nie wiem jak to zrobić ;/ Mógłby mi ktoś pomóc?
Tu jest sma klasy:


Spoiler

[ROZWIĄZANE] Problem z klasą - moc działa na wszystkie klasy

13.01.2012 09:13

Zrobiłem klasę z która podpala atakując, oraz gdy rzuci granat to on wybucha w trakcie kontaktu z ścianą/podłogą/sufitem [...]
Problem polega na tym iż HE działają w ten sposób nie tylko na klasie ;/ Mógłby mi ktoś wskazać jak temu zaradzić? Byłbym wdzięczny.

Kolorem czerwonym zaznaczyłem linie odpowiedzialne za wybuchanie HE w kontakcie z ścianami.

Spoiler


Pluginy użyte do stworzenia klasy:
1. http://amxx.pl/topic...zybkie-granaty/
2. http://amxx.pl/topic...plonace-naboje/

Zaleta klasy nie rozrużnia teamów

02.06.2011 17:39

public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
new Float:nowe_zdrowie = damage * (100/100) + pev(idattacker, pev_health);


set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);

return HAM_IGNORED;
}


Jak w temacie, kod sprawia że przy trafieniu w cel zwraca hp, problem polega na tym że nie rozrużnia teamu swojego od wroga, wie ktoś jak zrobić by rozpoznawał?

NOWY COD

Neomex jako zaleta klasy

15.05.2011 20:44

Witam, zrobiłem klase z wbudowanym pancerzem neomexowym. Klasa działa jak należy, no prawie. Odbija pociski ale z szansą 1/2 mimo że określiłem random 1/5.

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, wytrzymalosc, kondycja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(random(5))
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}


ktoś mi wytłumaczy czemu nie uwzględnia
if(random(5))
?