
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
kamilos3311
Rejestracja: 11.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.09.2021 12:26





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 57
- Odwiedzin: 4 595
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Marzec 5, 1993
-
Imię
kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
torun
Narzędzia użytkownika
Znajomi
kamilos3311 nie posiada znajomych
#512946 [ROZWIĄZANE] Nie mogę rozmawiać przez TS3 przy włączonej grze.
Napisane przez kamilos3311
w 09.02.2013 18:10

#443779 [ROZWIĄZANE] Edycja VIPA - płatny flash
Napisane przez kamilos3311
w 10.08.2012 10:57
#443553 [ROZWIĄZANE] Edycja VIPA - płatny flash
Napisane przez kamilos3311
w 09.08.2012 21:31
#437898 Proszę o komplikacje pluginu COD BOTS +++
Napisane przez kamilos3311
w 29.07.2012 20:45
W załączniku nie dam bo nie można dawać .amxx
link: http://speedy.sh/AaghW/COD-Bots.amxx
#426778 Dynamiczna niewidzialna klasa
Napisane przez kamilos3311
w 01.07.2012 23:19
Prościej lub nie, tłumacząc:
dzięki TEMU includowi, możliwe jest pozyskanie takich informacji jak:
- czy gracz skacze(jest w powietrzu), kuca, jest w ruchu (nie locie [bieg]), lub nic nie robi.
Przy odpowiedniej konfiguracji można odpowiednio wykorzystać to na cod modzie.
Na przykładzie niewidzialności:
( 1 - max niewidzialność, 255 - pełna widzialność)
gdy nic nie robimy - 126
gdy kuca - 80
gdy biegnie -150
gdy skacze - 150
oczywiście liczby wymyśliłem, można skonfigurować je wedle własnych uznań.
Na dole przedstawię przykładowy plugin (ninja)
Zacznijmy od dodania includa do kodu: (do pobrania TUTAJ, lub niżej)
#include <posmv> // sprawdzanie pozycji/ruchu gracza
#include <engine> // ustawianie niewdzialności
#include <fakemeta>
Jeżeli nie mamy bool:ma_klase/perk dodajemy go
Dodajemy do plugin_int()
register_forward( FM_CmdStart, "FMCmdStart" );
Tworzymy public
public FMCmdStart( id)
{
Dodajemy w nim:
if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE ) // sprawdza czy ID ma_klase oraz czy jego broń to KNIFE
{
if(is_user_jumping(id)) // true jeżeli gracz skacze (jest w powietrzu)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 126); // 126 to poziom niewidzialności w powietrzu
// client_print( id, print_center, "Lot" );
}
else if(is_user_moving(id) ) // true jeżeli gracz jest w ruchu (nie locie)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); // 100 to poziom niewidzialności w biegu/chodzeniu
// client_print( id, print_center, "Bieg" );
}
else if(is_user_crouching(id)) // true jeżeli gracz kuca
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40); // 40 to poziom niewidzialności w kucaniu
// client_print( id, print_center, "Kucanie" );
}
else // gdy zadne z powyzszych
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45); // jeżeli gracz nic nie robi (żaden warunek z powyższych się nie spełnia.
// client_print( id, print_center, "Nic nie robisz" );
}
}
else{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); // jeżeli gracz nie ma klasy oraz jego broń to NIE nóż ustawia widzialność na 255
}
return FMRES_IGNORED
Jeżeli chcesz przetestować w grze a nie masz z kim, usuń // przed client_print
Jeżeli było - proszę o usunięcie.
Tak jak obiecałem przykładowy plugin ninja
Załączone pliki
-
codclass_ninja.sma 2,19 KB 143 Ilość pobrań
codclass_ninja.amxx
-
posmv.inc 1,92 KB 99 Ilość pobrań
#426767 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Złączenie dwóch klas w jedną
Napisane przez kamilos3311
w 01.07.2012 22:33
PS. nie testowane, tylko skleiłem kod ale powinno być ok
PS2. mieszkamy niedaleko ja z Torunia

Załączone pliki
-
nawigator.sma 5,51 KB 33 Ilość pobrań
nawigator.amxx
#412119 Tłumaczenie tekstu
Napisane przez kamilos3311
w 19.05.2012 10:31
[pl] VIP_EXTRA_NAME = *VIP* Extra Itemy INV_PAS = Zle (setinfo _pw) haslo! AUTHORISED = %s stal sie vipem. (SteamID: ^"%s^") (IP: ^"%s^") (Flagi: ^"%s^") VIP_CONNECTED = V.I.P %s dolaczyl na serwer VIP_STATUS_CON = Kontakt z adminem -- %s VIP_STATUS_N = Brak VIP_STATUS = VIPY na serwerze: MISSING_AMMO = Potrzeba %d ammo packow aby to kupic. NO_ITEMS = To nie sa przedmioty dla twojej klasy. NOT_A_VIP = Przykro mi, nie jestes Vip'em. OFF = Nie zaladowano pluginu zm_vip . BOUGHT_VIP = Pomyslnie kupiles VIPa na %d dni. MENU_TOP = VIP's extra items: AMMO = ammo NEXT = Dalej BACK = Cofnij EXIT = Wyjdz BUY_MENU_TOP = \yKoszt \r%d \yammo packs. Czas - \r%d \ydni.^nWybierz typ hasla: BUY_MENU_TYPE1 = Nick + haslo\r(wybrane przez Ciebie) BUY_MENU_TYPE2 = SteamID\r(jesli masz Steam) BUY_MENU_TYPE3 = IP adress\r(Jesli masz Stale IP) NICK_BUY_MENU_TOP = Kupiles Vipa, nie mozesz teraz zmieniac swojego Nicku!^n\yTwoje Haslo: \w%s NICK_BUY_MENU_TYPE1 = Wygeneruj losowo NICK_BUY_MENU_TYPE2 = Chcesz zmienic haslo? NICK_BUY_MENU_TYPE3 = Wszystko jest OK, kupiles vipa za \r[\y%d \rammo packs. Na \y%d\r dni] NICK_BUY_MENU_SEC_TOP = \yAby ustawil haslo wpisz w konsoli \rsetinfo _pw HASLO\y ^nHaslo jest takie jakie podales przy kupnie.
zp_vip_jumps 1 // Ile skoków może wykonać w powietrzu zp_vip_allow_jump ab // Dodatkowe skoki dla: a-ludzi. b-zombie, c-survivor, d-nemesis. Napisz tylko same litery. zp_vip_armor 65 // Ile armora ludzie dostaja przy spawnie, [0-off] zp_vip_killammo 2 // Ekstra ammo paki za zabicie [zombies i ludzi], [0-off] zp_vip_infectammo 2 // Extra ammo za infekcje ludzi [zombies], [0-off] zp_vip_infecthealth 300 // Extra health za infekcje czlowieka [zombie] [0-off] zp_vip_nemextra 1 // 1 - ignoruj cvar (zp_vip_infecthealth) dla nemesis [0-don't ignore] zp_vip_show 1 // Pokaz wiadomosc ze dolaczyl vip (na czacie) [0-off] zp_vip_unlimited_ammo 0 // 1 - Daj nieskończone ammo dla wszystkich broni [0-off] zp_vip_no_fall_damage 1 // 1 - Zablokuj obrażenia przy upadku dla vipa [0-off] zp_vip_damage_reward 1000 // Obrażenia aby otrzymać +1 ammo pack [0-off]. Ten cvar nie wpływa na innych graczy, vip otrzyma od zwykłego zombie moda np. za 1000dmg 1 ammo pack oraz za XXX(ustawienia cvara) +X ammo packów zp_vip_damage_increase 1.5 // O ile zwiększyć obrażenia ludzi (damage*cvar). [1.0 - off] zp_vip_happy_hour off // Enables Happy Hour. Zapamiętaj: (zp_vip_hour 03-13) od 3h noc, do 13h dzien. ['off' - off] zp_vip_happy_hour_frag 1 // Daj ekstra fraga za infekcje oraz zabójstwo (happy hour) zp_vip_happy_hour_ammo 1 // Daj ekstra ammo packa za infekcje oraz zabójstwo (happy hour) zp_vip_nonvip_tease 1 // Czy zwykly gracz może otworzyć " /vm menu" ale nie może nic w nim kupić [1 - otwiera menu. nic nie może kupić, 0- w ogóle nie otwiera menu] // MODE 2 cvars (they will work only then MODE is set to 2 or 3) zp_vip_register_in_zp_extra 1 // Pokaż menu vipa w Zombie plague menu [0-off] zp_vip_menu_close 1 // 1-Zamyka menu po kupieniu czegoś, 0 - nie zamyka zp_vip_hour off // Daje vipa dla każdego (happy hour). Zapamietaj: (zp_vip_hour 03-13) from 3h night, to 13h day all will get a free vip. ['off' - off] zp_vip_hour_flags abe // Flagi vipa (zp_vip_hour) active (check vips.ini) // MODE 3 cvars (they will work only then MODE is set to 3) zp_vip_cost_ammo 50 //Ile ammo packów kosztuje vip, jeśli kupuje go w menu [0-just opens menu, when select "VIP Menu".] zp_vip_buy_time 2 // na ile jest vip (days) players will have vip, when bought it for ammo. 0 - na zawsze zp_vip_buy_flags abcde // flagi kupywanego vipa (check vips.ini)
Swoją drogą nie wiem jak ty nabiłeś tyle postów na tym forum nie znając PODSTAW angielskiego,
a pojedyńcze słowa których nie rozumiesz byś wrzucił w translator...
#401689 Drobna edycja pluginu VIP
Napisane przez kamilos3311
w 25.04.2012 17:45
Proszę, nie sprawdzane (brak modeli - wiem że można podmienić no ale nie zabardzo mam na to chęci)
Miłego korzystania


vip_hp_add 5 // ile hp ma dodawać (na nożu) 0 = off
vip_hp_time 5.0 // co ile ma dodawać hp
vip_hp_max 100 // max hp
vip_speed_max 320.0 // prędkość vip'a
vip_speed_odnowa 5.0 // co ile ma odnawiać prędkość, 0 = off, z doświadczenia wiem że czasami funkcja zmiany szybkości po prostu się wyłącza, dlatego postanowiłem dodać funkcje odnowy (co x sekund ustawia ponownie daną szybkość)

Załączone pliki
-
konto_vip.sma 6,86 KB 36 Ilość pobrań
konto_vip.amxx
#401403 Plugin blokujacy komende kill
Napisane przez kamilos3311
w 24.04.2012 22:18
#400562 Głosowanie na alltalk na start mapy
Napisane przez kamilos3311
w 22.04.2012 23:09

Plugin na początku mapy robi głosowanie,
czy alltalk ma być włączony czy wyłączony.

Wymagany plugin: Voices Management

/votealltalk - Wywołanie głosowania (ręcznie)

Standardowa.

Aktualnie brak - dam edit@ jutro i wstawię.

Załączone pliki
-
voteTalk.sma 3,02 KB 331 Ilość pobrań
voteTalk.amxx
#400418 [ROZWIĄZANE] Dźwiękowe powitanie
Napisane przez kamilos3311
w 22.04.2012 19:35
new const commands[][]={
"say siema",
"say elo",
"say witam",
"say hi",
"say yo"
}
public plugin_init() {
register_plugin("Przywitaj", "1.0", "Molthius")
for(new i = 0;i<sizeof commands;i++){
register_clcmd(commands[i], "funkcja_przywitanie")
}
}
public plugin_precache() {
precache_sound("sound/jakis_dzwiek.mp3") // sciezka do dzwieku
}
public funkcja_przywitanie(id)
{
client_print(id, print_chat, "[ZC] Witamy serdecznie na polskim Zombie Crysis! Zyczymi ci milej gry...")
client_print(id, print_chat, "[ZC] Jesli potrzebujesz pomocy wpisz /pomoc")
client_cmd(id, "mp3 play sound/jakis_dzwiek.mp3") // sciezka do dzwieku
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: kamilos3311
- Regulamin