Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kamilos3311 - zdjęcie

kamilos3311

Rejestracja: 11.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.09.2021 12:26
-----

#512946 [ROZWIĄZANE] Nie mogę rozmawiać przez TS3 przy włączonej grze.

Napisane przez kamilos3311 w 09.02.2013 18:10

Też to miałem! Zgaduje że Twój system to Vista / 7 - rozwiązanie jest banalne. Wystarczy uruchomić team speak jako administrator :)
  • +
  • -
  • 3


#443779 [ROZWIĄZANE] Edycja VIPA - płatny flash

Napisane przez kamilos3311 w 10.08.2012 10:57

Na prośbę autora wrzucam na speedyshare: <KLIK>
Post pod postem gdyż nie mogę edytować.
  • +
  • -
  • 1


#443553 [ROZWIĄZANE] Edycja VIPA - płatny flash

Napisane przez kamilos3311 w 09.08.2012 21:31

załącznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#437898 Proszę o komplikacje pluginu COD BOTS +++

Napisane przez kamilos3311 w 29.07.2012 20:45

Kompiluje się bez błędów.
W załączniku nie dam bo nie można dawać .amxx
link: http://speedy.sh/AaghW/COD-Bots.amxx
  • +
  • -
  • 1


#426778 Dynamiczna niewidzialna klasa

Napisane przez kamilos3311 w 01.07.2012 23:19

Witam, w tym "poradniku" zademonstruję wam jak zrobić dynamiczną niewidzialną klasę.
Prościej lub nie, tłumacząc:
dzięki TEMU includowi, możliwe jest pozyskanie takich informacji jak:
- czy gracz skacze(jest w powietrzu), kuca, jest w ruchu (nie locie [bieg]), lub nic nie robi.
Przy odpowiedniej konfiguracji można odpowiednio wykorzystać to na cod modzie.
Na przykładzie niewidzialności:
( 1 - max niewidzialność, 255 - pełna widzialność)
gdy nic nie robimy - 126
gdy kuca - 80
gdy biegnie -150
gdy skacze - 150

oczywiście liczby wymyśliłem, można skonfigurować je wedle własnych uznań.

Na dole przedstawię przykładowy plugin (ninja)

Zacznijmy od dodania includa do kodu: (do pobrania TUTAJ, lub niżej)
#include <posmv> // sprawdzanie pozycji/ruchu gracza
#include <engine> // ustawianie niewdzialności
#include <fakemeta>


Jeżeli nie mamy bool:ma_klase/perk dodajemy go

Dodajemy do plugin_int()
register_forward( FM_CmdStart, "FMCmdStart" );


Tworzymy public
public FMCmdStart( id)
{


Dodajemy w nim:


if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE ) // sprawdza czy ID ma_klase oraz czy jego broń to KNIFE
{
if(is_user_jumping(id)) // true jeżeli gracz skacze (jest w powietrzu)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 126); // 126 to poziom niewidzialności w powietrzu
// client_print( id, print_center, "Lot" );
}
else if(is_user_moving(id) ) // true jeżeli gracz jest w ruchu (nie locie)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); // 100 to poziom niewidzialności w biegu/chodzeniu
// client_print( id, print_center, "Bieg" );
}
else if(is_user_crouching(id)) // true jeżeli gracz kuca
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40); // 40 to poziom niewidzialności w kucaniu
// client_print( id, print_center, "Kucanie" );
}
else // gdy zadne z powyzszych
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45); // jeżeli gracz nic nie robi (żaden warunek z powyższych się nie spełnia.
// client_print( id, print_center, "Nic nie robisz" );
}
}
else{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); // jeżeli gracz nie ma klasy oraz jego broń to NIE nóż ustawia widzialność na 255
}

return FMRES_IGNORED


Jeżeli chcesz przetestować w grze a nie masz z kim, usuń // przed client_print

Jeżeli było - proszę o usunięcie.

Tak jak obiecałem przykładowy plugin ninja

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#426767 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Złączenie dwóch klas w jedną

Napisane przez kamilos3311 w 01.07.2012 22:33

Proszę oto Twój nawigator:

PS. nie testowane, tylko skleiłem kod ale powinno być ok
PS2. mieszkamy niedaleko ja z Torunia :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#412119 Tłumaczenie tekstu

Napisane przez kamilos3311 w 19.05.2012 10:31

Spoiler


Spoiler


Swoją drogą nie wiem jak ty nabiłeś tyle postów na tym forum nie znając PODSTAW angielskiego,
a pojedyńcze słowa których nie rozumiesz byś wrzucił w translator...
  • +
  • -
  • 1


#401689 Drobna edycja pluginu VIP

Napisane przez kamilos3311 w 25.04.2012 17:45

PS: Nie jest to odkop - user poprosił mnie na pw o napisanie tego pluginu.

Proszę, nie sprawdzane (brak modeli - wiem że można podmienić no ale nie zabardzo mam na to chęci)
Miłego korzystania :)
cvary

vip_hp_add 5 // ile hp ma dodawać (na nożu) 0 = off
vip_hp_time 5.0 // co ile ma dodawać hp
vip_hp_max 100 // max hp

vip_speed_max 320.0 // prędkość vip'a
vip_speed_odnowa 5.0 // co ile ma odnawiać prędkość, 0 = off, z doświadczenia wiem że czasami funkcja zmiany szybkości po prostu się wyłącza, dlatego postanowiłem dodać funkcje odnowy (co x sekund ustawia ponownie daną szybkość)


download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#401403 Plugin blokujacy komende kill

Napisane przez kamilos3311 w 24.04.2012 22:18

Lub bez szukania, najbardziej prosty jaki znalazłem:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
register_clcmd("kill", "cmdKill");

public cmdKill()
return PLUGIN_HANDLED;

  • +
  • -
  • 1


#400562 Głosowanie na alltalk na start mapy

Napisane przez kamilos3311 w 22.04.2012 23:09

opis
Plugin na początku mapy robi głosowanie,
czy alltalk ma być włączony czy wyłączony.

wymagane moduly
Wymagany plugin: Voices Management

komendy admina
/votealltalk   - Wywołanie głosowania (ręcznie)

instalacja
Standardowa.

screenshot
Aktualnie brak - dam edit@ jutro i wstawię.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#400418 [ROZWIĄZANE] Dźwiękowe powitanie

Napisane przez kamilos3311 w 22.04.2012 19:35

Lub w optymalniejszej wersji DargGL'a
new const commands[][]={
"say siema",
"say elo",
"say witam",
"say hi",
"say yo"
}
public plugin_init() {
register_plugin("Przywitaj", "1.0", "Molthius")
for(new i = 0;i<sizeof commands;i++){
register_clcmd(commands[i], "funkcja_przywitanie")
}
}
public plugin_precache() {
precache_sound("sound/jakis_dzwiek.mp3") // sciezka do dzwieku
}
public funkcja_przywitanie(id)
{
client_print(id, print_chat, "[ZC] Witamy serdecznie na polskim Zombie Crysis! Zyczymi ci milej gry...")
client_print(id, print_chat, "[ZC] Jesli potrzebujesz pomocy wpisz /pomoc")
client_cmd(id, "mp3 play sound/jakis_dzwiek.mp3") ​ // sciezka do dzwieku
}

  • +
  • -
  • 1