Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dynamiczna niewidzialna klasa

cod nowy dynamiczna nie widzialna niewidzialna klasa ninja stalker stealth invisible

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kamilos3311

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:torun
Offline

Napisano 01.07.2012 23:19

Witam, w tym "poradniku" zademonstruję wam jak zrobić dynamiczną niewidzialną klasę.
Prościej lub nie, tłumacząc:
dzięki TEMU includowi, możliwe jest pozyskanie takich informacji jak:
- czy gracz skacze(jest w powietrzu), kuca, jest w ruchu (nie locie [bieg]), lub nic nie robi.
Przy odpowiedniej konfiguracji można odpowiednio wykorzystać to na cod modzie.
Na przykładzie niewidzialności:
( 1 - max niewidzialność, 255 - pełna widzialność)
gdy nic nie robimy - 126
gdy kuca - 80
gdy biegnie -150
gdy skacze - 150

oczywiście liczby wymyśliłem, można skonfigurować je wedle własnych uznań.

Na dole przedstawię przykładowy plugin (ninja)

Zacznijmy od dodania includa do kodu: (do pobrania TUTAJ, lub niżej)
#include <posmv> // sprawdzanie pozycji/ruchu gracza
#include <engine> // ustawianie niewdzialności
#include <fakemeta>


Jeżeli nie mamy bool:ma_klase/perk dodajemy go

Dodajemy do plugin_int()
register_forward( FM_CmdStart, "FMCmdStart" );


Tworzymy public
public FMCmdStart( id)
{


Dodajemy w nim:


if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE ) // sprawdza czy ID ma_klase oraz czy jego broń to KNIFE
{
if(is_user_jumping(id)) // true jeżeli gracz skacze (jest w powietrzu)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 126); // 126 to poziom niewidzialności w powietrzu
// client_print( id, print_center, "Lot" );
}
else if(is_user_moving(id) ) // true jeżeli gracz jest w ruchu (nie locie)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); // 100 to poziom niewidzialności w biegu/chodzeniu
// client_print( id, print_center, "Bieg" );
}
else if(is_user_crouching(id)) // true jeżeli gracz kuca
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40); // 40 to poziom niewidzialności w kucaniu
// client_print( id, print_center, "Kucanie" );
}
else // gdy zadne z powyzszych
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45); // jeżeli gracz nic nie robi (żaden warunek z powyższych się nie spełnia.
// client_print( id, print_center, "Nic nie robisz" );
}
}
else{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); // jeżeli gracz nie ma klasy oraz jego broń to NIE nóż ustawia widzialność na 255
}

return FMRES_IGNORED


Jeżeli chcesz przetestować w grze a nie masz z kim, usuń // przed client_print

Jeżeli było - proszę o usunięcie.

Tak jak obiecałem przykładowy plugin ninja

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4
Zapraszam na stronę http://blog-gier.pl - mnóstwo ciekawych gier MMO :) POLECAM

#2 JeremPL

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 01.07.2013 14:08

Działa to może?







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, dynamiczna, nie, widzialna, niewidzialna, klasa, ninja, stalker, stealth, invisible

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych