Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dimision - zdjęcie

Dimision

Rejestracja: 10.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.09.2023 09:00
-----

#381761 Polonistka

Napisane przez ExTaza?! w 16.03.2012 19:02

POLONISTKA


opis
Krótki opis pluginu:

Plugin by ExTaza?! & GT TEAM

Plugin ten poprawia błędy na SAY , jakie popełni gracz , np.

SAY " Ale dzisiaj puzno" - tak napisał gracz

ale na SAY wyświetli


SAY " Ale dzisiaj pozno"

Jak to możliwe ? Wszystko dzieje sie w pliku słowa.ini . Tam wpisujemy słowa poprawne jak i złe. My tylko musimy sie domyślec jaki blad moze popelnic gracz. Duzo dzieci i nie tylko :P na serwerach pisze "które" , "jusz" ,, poniżej pokaze jak dodać do pliku .ini słowa które zostana poprawione

_________

Jako pierwsze musi być ŹLE napisane słowo. Potem robimy SPACJE i wpisujemy poprawnie ów wyraz.

przyklad:

puzno pozno
żeby zrobić nastepny wyraz , przechodzimy do nastepnej linijki dodajac

-end-
i znow do nowej linijki dodajac nastepne słowa

Jezeli chcemy dodać wyraz który "wymaga spacji" np. w ogóle
piszemy tak


w ogóle "w ogole"

W pliku *.ini dodalismy troszke wyrazow , ile naszło nam na mysl ;P
Mam nadzieje ze wszystko jest dobrze wytłumaczone. W razie problemow badz pisac w temacie.

instalacja
Standardowa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#465444 szukam pluga na spadochron ktory dziala

Napisane przez Magiczny. w 08.10.2012 18:07

A dodales to :
sv_parachute "1"  
parachute_fallspeed "100"
do amx.cfg???

Wpisales :
parachute.amxx
do pliku plugins.ini???

Zmieniles mape ,badz zrestartowales serwer po wgraniu pluga???
  • +
  • -
  • 1


#337692 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez Cypis' w 21.12.2011 19:45

Witam, przedstawiam wam plugin mojego autorstwa, który jak się zabije przeciwnika to dostajemy nagrodę czyli 'KillStreak'. Nagrody za zabicia są następujące:
- 3 zabicia - UAV
- 4 zabicia - Care Package lub Counter-UAV
- 5 zabicia - Predator
- 6 zabicia - Airstreak (nalot)
- 8 zabicia - Sentry Gun
- 15 zabicia - EMP
- 20 zabicia - NUKE

Jak użyć Kill Streaka:
say /ks
say /killstreak

Cvary:
ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie

Screenshot:
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Instalacja:
Standardowa

UWAGA! Wymagany jest Amx Mod X 1.8.1 lub wyższy do działania pluginu

Changelog:

1.0:
- pierwsza wersja

1.0.1:
- poprawka spadającej paczki

1.1:
- Dodano nowe dźwięki,
- Dodano poprawki do Predatora, Care Package, Emp i Nuke,
- Dodano menu wyboru nagród,
- Zmniejszono trochę kod

1.1.1:
- dodana poprawka dotyku entów (były rlogi)

1.1.2:
- usunięcie native menu_addtext (przez to niektórym nie działał killstreak)

1.2:
- wersja niepublikowana (dodanie sentry guna)

1.3:
- naprawienie bugów w Sentry gunie,
- naprawienie bugów z EMP,
- dodanie paska jak wejdziemy w Care Package (pasek jak przy brojeniu bomby),
- dodanie nowych dźwięków

1.3.1:
- dodanie cvaru "ks_hpsentry",
- dodanie informacji w chat kto użył killstreaka

1.3.2:
- naprawienie Sentry Guna (jak kucaliśmy to nie strzelał),
- Jak zabijemy kogoś z Sentry Guna lub z Nalotu lub z innej rzeczy to liczy te zabicie do rankingu,
- Dodanie UAV dla całej drużyny i po 60s od użycia UAV znika (tak jak w COD MW2 tylko że tam jest 30s)

1.3.3:
- 1.3.2 była zła wersja nie ta wgrałem,
- dodanie cvara na usunięcie sentry guna

1.3.4:
- dodano do sentry guna materiał, żeby były odgłosy gdy strzelamy w niego
- dodano że jak mamy tarcze założną to sentry nie strzela
- poprawiono UAV (teraz podlicza cały czas z uav)

1.3.4a:
- naprawiono wszystkie bugi, które zrobiłem wczoraj

Plany:
- Dodanie Emergency AriDrop (jest w wersji BETA 1.4)

Załączony plik  killstreak.sma   30,55 KB  4994 Ilość pobrań
  killstreak.amxx
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  7941 Ilość pobrań


--------------------------------------------

Wersja BETA 1.4 :

Changelog:
1.4a:
- dodano Emergency AriDrop, jest on od 8 zabójstw
- dodano komendę say /ks2
- naprawiono wszelkie bugi
- dodano większą losowość nagród z skrzynki

1.4b
- naprawiono błąd z "[CSTRIKE] Invalid player 12"
- zamieniono kilka funkcji cs_get_user_team na get_user_team - ponieważ get_user_team nie wywala błedu po wyjsciu gracza
- naprawiono błąd że po użyciu nuke serwer creshował bo w cvar amx_nextmap posiadał nieprawidłową mape
- zmieniono kilka typów w message_begin z MSG_ONE_UNRELIABLE na MSG_BROADCAST, żeby plugin w pewnych miejscach nie używał pętli for
- w Emergency AriDrop naprawiono że w każdej paczce jest coś innego (wcześniej mogły być np. 4 sentry guny z paczek)

1.4c
- dodanie EngFunc_GetAttachment do sentryguna
- ta wersja będzie umożliwiać dodanie wyzwań, które później udostępnię

Instalacja dodatkowych dźwięków (trzeba wypakować rar):
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  7941 Ilość pobrań

po wgraniu tego wgrywamy to do sound/mw :
Załączony plik  dzwieki-emergairdrop.rar   218,89 KB  2610 Ilość pobrań


SMA - sentry gun będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-tarcza.sma   37,6 KB  1555 Ilość pobrań
  killstreak-tarcza.amxx

SMA2 - sentry gun nie będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-bez.sma   37,6 KB  1444 Ilość pobrań
  killstreak-bez.amxx

Wyzwania do KillStreaka 1.4c:
[cod nowy] KillStreak 1.3.4a | 1.4c - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 4

Jak będą jakieś bugi pisać w temacie.
--------------------------------------------

Plugin nie wymaga CodModa
Podziękowania dla Krecik'a za zmodernizowanie modelu Sentry Guna

Zakaz kopiowania i wykorzystywania innych treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
  • +
  • -
  • 69


#463596 Przerobienie klasy, aby miała tylko kose

Napisane przez Zapomniany w 02.10.2012 17:33

W końcu działa dzięki


Jak by co to działa to tak:

W pierwszej rundzie dostaje USP ale je wyrzuca a w następnych rundach USP znika;) (na tej samej zasadzie działa z glockiem)

Za czas itp daje plus za każdy post.


Można zamknąć.


#460133 Paczka Klas od Gluta

Napisane przez glut w 21.09.2012 21:23

Witam otóż 79 klas walało się u mnie na komputerze więc postanowiłem je tu wrzucić, bo mogą się komuś przydać (nie wszystkie,muszą działać). Klasy były robione na potrzeby użytkowników forum. Jeżeli są jakieś błędy pisać.

nazwa_pliku -- Nazwa klasy -- opis klasy

codclass_adaven -- Adaven (Klasa Premium) -- Dostaje famas, mp5, usp, glock, 130 speeda, 160hp, 4 dynamity
codclass_admiral -- Admiral[Premium] -- Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo
codclass_amadeusz -- Amadeusz -- Dodatkowe  5(+inteligencja) obrazen z MP5
codclass_amadeuszp -- Amadeusz [P] -- 1/12 z mp5, 2 rakiety, 3 skoki, 1/1 z he
codclass_assassin -- Assasin -- Klasa Premium 3x skok mniejsza grawitacja troche szybszy od pozostałych 150 hp na start
codclass_auklander --Auklander(Premium) -- Duzo hp i duzo wytrzymałości, trudno go zabić. 1/1 z AWP i 1/2 z HE, zmiejszona grawitacja
codclass_bandyta -- Bandyta -- TMP , Ubranie wroga , 1/7 na odrodzenie się u wroga
codclass_barbarzynca -- Barbarzynca[P] -- M4   25 + inteligencja obrazen
codclass_bogdaniec -- Bogdaniec -- Aug , Famas , 2 apteczki
codclass_destroyer -- Destroyer[P] -- Ma 1/4 z kazdej broni
codclass_fajtlapa -- Fajtlapa --Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z M4A1 oraz +15(+inteligencja) z MP5
codclass_fizyk -- Fizyk -- UMP, deagle, 1 ulepszona rakieta, defuser
codclass_hardmen -- Hardmen -- ak47, Odrdza sie 1/2 na czyjms Respie
codclass_hardpremium -- HardPremium -- Na nożu widoczność spada do 20 , DMG z mp5 +30, 2 skoki w powietrzu
codclass_hooligans -- Hooligans(premium) -- Posiada deagle, 1/1 kosy(LPM), mniej widoczny(255/75), podwojny skok, mala grawika(800/400)
codclass_kamikadze -- Kamikadze -- Ma 3 rakiety i 20 + inteligencja obrazen z kazdej broni
codclass_kapitanpremium -- Kapitan [Premium] -- Posiada 1/4 na natychmiastowe zabicie z Deagla i 1/1 z AWP
codclass_killer -- KILLER (premium) -- Aug (dmg + int obrazen z AUG ) 1 rakieta
codclass_kolos -- Kolos -- Jest bardzo wytrzymały, ma m4 i deagle
codclass_komandor -- Komandor -- 1/7 z szotgunow
codclass_komandos_superpremium --Komandos[Super premium] -- 1/1 z noża,1/1 z AWP ,1/1 z he oraz 1/40 z deagla
codclass_krolstrzelcow -- Krol Strzelcow -- Posiada on M4A1 oraz Deagle + Eliminator Rozrzutu
codclass_maniak -- Maniak -- Dostaje HE|AK|M249 jest mniej widzialny i bardzo szybki na nozu oraz posiada 3 dynamity moze uzyc co 3sek.
codclass_marszalekpremium -- Marszalek[Premium] -- Awp 1/1 , niewidzialny na kucaniu 30 % , bardzo szybki all granaty
codclass_melencujsz_premium -- Melencjusz(Premium) -- 50HP i 100 Kondycji
codclass_minimentos -- Mini Mentos -- 1/7 na zabicie z XM1014
codclass_mnich -- Mnich -- Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)
codclass_moderator -- Moderator(premium) -- Posiada M4/AWP/Deagle/HE/FLASH, ma 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika, 1 rakieta
codclass_monolicer_premium -- Monolicer[Premium] -- 1/1 z scouta 1/3 z he 1/2 z noża
codclass_mrocznyrycerz -- Mroczny Rycerz(premium) -- Jest w ogóle nie widzoczny (255/0), Ma 1 hp, i ma 1/1 z kosy.I jest bardzo szybki.Ma małą grawitacje
codclass_nieustraszonypremium -- Nieustraszony (Premium) -- Dostaje M4 oraz 20 wiecej dmg, moze wykonac skok w powietrzu.na nożu. 70/255
codclass_ninja -- Ninja -- Klasa Premium 2x skok mniejsza widocznosc 140 hp na start
codclass_ninjas -- Ninja -- Na nożu 35 widoczności, 1/2 z kosy, mniejsza grawitacja oraz 3 skoki w powietrzu
codclass_obserwator -- Obserwator -- Posiada snajperkę 1/10 z AWP, Deagle Lekko Niewidzialny(255/200)
codclass_oficerpremium -- Oficer (Premium) -- Ma 1/3 z M3, posiada lekko grawitacje 550/800 i może wykonać 2 skoki w powietrzu
codclass_pancerkipremium -- Pancernik (Klasa Premium) -- Posiada tarczę SWAT oraz DGL
codclass_pedofil -- Pedofil -- M4, 2skoki, 2rakietki
codclass_policjant -- Policjant -- Ma 1/9 z usp i glocka +15 dmg z deagla
codclass_profesjonalista -- Profesjonalista (Klasa Premium) -- Dostaje M4A1, AK47, AWP, DEAGLE, HE, 150 hp, 140 speeda, 250 armoru
codclass_profesjonalnydoktor -- Profesjonalny Doktor -- M4 , Może reanimowac : odradza ludzi , ma 4 apteczki ,all granat
codclass_profesjonalnyszturmowiec -- Profesjonalny Szturmowiec -- M4A1,deagle podwójny skok i 2 rakiety
codclass_prokomandos -- ProKomandos -- Posiada m4 i 1 apteczke ma 1/1 z noża oraz 2 fleshe i podwójny skok
codclass_rabuspremium -- Rabus (Premium) -- AWP, Mac 10 i mniejsza widocznosc przy kucaniu
codclass_rysiop -- Rysio[Premium] -- M4 , Famas , 2 rakiety , 5 skokow , Niewidzialny Na Nozu 40 %
codclass_samurajpremium -- Samuraj (Premium) -- Zmniejszona widoczność na nożu. 70/255
codclass_sierzantpremium -- Sierzant[Premium] -- mp5 1/2 , krowa , all granaty , 10 apteczek , 4 skoki
codclass_skoczek -- Skoczek  -- Mniejsza Grawitacja
codclass_slepyninja -- Slepy Ninja [Premium] -- 1/3 z noża ppm, 300 grawitacji, na nożu widoczny w 10%, 1/2 z awp
codclass_slepyninja (2) -- Slepy Ninja [Premium Gold] -- 1/4 na odrodzenie się, 1/2awp, 15% widoczny na nożu, 1/2 z noża [PPM], 300 grawitacji
codclass_smouke -- Smouke -- 20 kondycja, 20 inteligencja, 20 wytrzymalosc
codclass_spacedivision -- Space division -- Masz karabin plazmowy
codclass_sprinter -- Sprinter -- 75HP i 10 Wytrzymalosci
codclass_spryciarz -- Spryciarz -- Posiada M4|FAMAS|FB ma 40% wiecej obrazen z famasa, 4 fleshe nie slychac jego krokow.
codclass_starszyteleporter -- Starszy Teleporter --  Posiada Teleport (Mozna Uzyc Co 30 Sekund), 25 Dmg Z M4, 1/3 z SG550(Snajperka)
codclass_strzelec -- Strzelec -- Strzelec ma 4 apteczki , famasa,m4a1,deagle,zenstaw granatow,i 50%niewidzialnosci podczas kucania ma miec 14 skokow
codclass_strzelecwyborowy -- Strzelec wyborowy -- Dostaje AK i M4A1 + 200 dmg, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza
codclass_superhero -- SuperHero (Klasa Premium) -- Dostaje 120hp, 700 grawitacji, wszystkie granaty, 1/5 z uzi
codclass_superszpieg -- Super Szpieg(Max Premium) -- Podczas kucania z nozem jest niewidzialny, 1/1 z AWP, 1/1 z HE
codclass_szaman -- Szaman -- Posiada AUG,5 Błyskawic,posiada wszyskie granaty
codclass_szeregowiec -- Szeregowiec -- ma m4 i AWP. jest szybki  i wytrzymały, ma zmniejszoną grawitacje
codclass_szybcior -- Szybcior -- Ma 70hp i jest szybszy od pozostalych
codclass_teezik -- TeeZik (Klasa Premium) -- Posiada Krowe i zadaje z niej 150 dmg
codclass_terminator -- Terminator -- 30 kondycja i 10 inteligencja
codclass_terminator (2) -- Terminator -- Ma m4 i elites oraz 1/3 z HE i he co 15 sek. 2 apteczki i podwójny skok!
codclass_terminatorpremium -- Terminator (Premium) -- Posiada 1/5 z XM 1014 i Deagla
codclass_terminatorpremium (2) -- Terminator[Premium] -- famas , awp 1/1 , niewidac kiedy kuca , 2 rakiety , 6 skoków
codclass_terrorysta -- Terrorysta -- ma 1 rakiete, przebranie wroga oraz 1/4 szansy na zrespieniu sie na respie wroga.
codclass_trustxxl -- TrusT XXL -- Posiada 2 HE 1/2 z nich , 2 rakiety , 1/4 z XM1014 , 1/1 z noża(PPM) , mało widoczny podczas kucania z nim
codclass_worm -- Worm[Premium] -- Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu
codclass_wyszkolonydave -- Wyszkolony Dave -- Posiada ubranie wroga, zmniejszona widoczność na nożu do 200, 1/1 he
codclass_wyszkolonygeneral -- Wyszkolony Generał (Premium) -- Posiada 3 rakietki, 1/4 z He, może wykonać skok w powietrzu
codclass_wyszkolonykomandos -- Wyszkolony Komandos -- 1/1 z kosy PPM, 1/4 z HE, może wykonać skok w powietrzu, zmniejszona widoczność do 200
codclass_wyszkolonysnajper -- Wyszkolony Snajper -- 1/4 z AWP, 1/10 z Deagle, może wykonać skok w powietrzu
codclass_wyszkolonystrzelec -- Wyszkolony Strzelec -- Może wykonać skok w powietrzu, 1/5 z Deagle
codclass_wzorowystrzelec -- Wzorowy Strzelec -- 1/12 z M4A1 ma HE 1/6 deagle
codclass_zawodowystrzelecpremium -- Zawodowy Strzelec(Premium) -- Ma dodatkowe 500 Obrażeń z M4A1 i AK47 oraz 1/1 Z awp i 1/2 z deagle
codclass_zeus -- Zeus -- Posiada 7 Błyskawic,1/15 z wszystkich broni, 1/1 z kosy, 1,5x wieksze dmg Famas 10x podskok oraz mniejsza grawitacja
codclass_zlodziej -- Zlodziej -- Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze
codclass_zwinnyzolniez -- Zwinny Zolniez -- Obrażenia z MP5 dodane o 8 % z inteligencji

Załączone pliki

  • Załączony plik  klasy.rar   98 KB  5094 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 29


#181998 [AMXX] Language key VICTIMS not found for language pl, check statsx.amxx

Napisane przez Kusek w 21.10.2010 18:44

Language key VICTIMS not found for language pl, check statsx.amxx

nie znaleziono klucza klucza ofiary w języku PL, sprawdź statsx.amxx xD

dodaj sobie w statsx.txt w [pl]
VICTIMS = Ofiary



tutaj cały
[pl]
WHOLEBODY = cialo
HEAD = glowa
CHEST = klatka piersiowa
STOMACH = brzuch
LEFTARM = lewe ramie
RIGHTARM = prawe ramie
LEFTLEG = lewa noga
RIGHTLEG = prawa noga
MODE_SET_TO = "amx_statsx_mode" ustawiono na "%s"
ATTACKERS = Atakujacy
ACC = acc.
HIT_S = trafien
DMG = obr
VICTIMS = Ofiary
MOST_DMG = Najwiecej obrazen:
KILLED_YOU_DIST = %s zabil cie z %s^nfrom z odleglosci %0.2f metrow.
DID_DMG_HITS = %d zadal ci %d obrazen ^ni nadal ma %d zycia i %d zbroi.
YOU_DID_DMG = Zadales %d obrazen %d trafieniami.
EFF = eff.
BEST_SCORE = Najlepszy wynik
KILL_S = zabil
TOTAL = Lacznie
SHOT_S = strzalow
HITS_YOU_IN = %s trafil cie w
KILLED_BY_WITH = Zabity przez %s z %s @ %0.0fm
NO_HITS = zadnych trafien
YOU_NO_KILLER = Nie masz zadnego zabojcy
YOU_HIT = Trafiles %s %d razy, %d obrazen
LAST_RES = Ostatni rezultat: %d trafien, %d obrazen
KILLS = Zabojstw
DEATHS = Zginiec
HITS = Trafien
SHOTS = Strzalow
YOUR = Twoj
PLAYERS = Gracze
RANK_IS = ranking wynosi %d na %d
DAMAGE = Obrazenia
WEAPON = Bron
YOUR_RANK_IS = Twoj ranking wynosi %d na %d Masz %d zabojstw, %d trafien, %0.2f%% eff. i %0.2f%% acc.
AMMO = amunicja
HEALTH = zdrowie
ARMOR = kamizelka
GAME_SCORE = Punktacja
STATS_ANNOUNCE = Masz %s odwolan statystyki
ENABLED = wlaczony
DISABLED = wylaczony
SERVER_STATS = Statystyki serwera
X_RANK_IS = Ranking %s wynosi %d na %d
DISABLED_MSG = Serwer wylaczyl ta opcje

  • +
  • -
  • 1


#428746 * Crysis 2 Multiplayer Mod *

Napisane przez Droso w 05.07.2012 14:24

Dołączona grafika

opis




Moda zaczynałem pisać w 2011 roku, i tak oto powstał pisałem go powoli, na początku było to pisanie z pamięci, ponieważ nie miałem Crysis 2, i grałem u kuzyna [za słaby komputer]. W tym roku kupiłem i nowy komputer i Crysis 2, prace ruszyły od razu i teraz zamierzam go publikować.

O co chodzi w grze?

Aby mod działał dla gracza prawidłowo, musi on wpisać /bind, wtedy na shift przypisany bedzie Sprint. [Dzięki aktualizacji gracz nie musi juz bindowac pancerzu i mocy ;)]

Krótko:

Maskowanie - na przycisk e [+use] - stajesz sie niewidzialny [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Pancerz - na przycisk q [lastinv] - jestes bardziej odporny na strzaly [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Moce modułowe - na przycisk c [radio3] - tym używasz mocy modułowych. [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Nanowizja - na przycisk n [nightvision] - widzisz niewidzialnych [NIE TRZEBA BINDOWAĆ]

Sprint - na przycisk shift [+fast_run] - biegasz sprintem [TRZEBA BINDOWAĆ [gracz musi wpisać /bind]]

Zacznę od trybów, mamy trzy tryby Maskowanie, Pancerz, Nanowizja. Dzięki maskowaniu stajesz się niewidzialny, aż do skończenia energii, lub aż do wystrzelenia naboi, strzał od razu demaskuje.

Tryb pancerza - dzięki niemu otrzymywane przez nas obrażenia są mniejsze, energia czerpie się podczas użytku pancerza, oraz podczas otrzymywania obrażeń.

Tryb Nanowizji (pod przyciskiem noktowizji [N]) - Czerpie energię podczas użytku, dzięki niemu wykrywamy ciepło, więc widzimy niewidzialnych.

Teraz szybko o sprint'cie, skoku - czerpią energię, dzięki sprintowi szybciej biegniemy, a podczas skoku mamy mniejszą grawitację [jeśli mamy wystarczająco dużo energii]

Tryby Pancerza i Maskowania posiadają Poziomy dla każdego z nich maksymalny to 12.

Im większy poziom w trybie Pancerza, tym bardziej zostaną zmniejszone obrażenia oraz pobór energii.

Im większy poziom w trybie Maskowania, tym wolniej pobierana jest energia [dzięki czemu możemy dłużej pobiegać w tym trybie.

Powyższe tryby expimy poprzez korzystanie z nich (co 0.1 sec dostajemy 1xp) oraz poprzez zabijanie ustalane cvarem,

za ciche zabicie dostajemy więcej XP [z noża] (ustalane cvarem)

Poziomy powyższych trybów odblokowują także moduły, po wybraniu klasy wyświetla nam się menu z modułami, moduły urozmaicają grę, ponieważ dostajemy moce.

Są trzy kategorie modułów:




Kategoria "Moduł Pancerza"

Uderzenie z powietrza (nacisnij C w powietrzu, aby zadac obrazenia wrogom w poblizu)
Śledzenie Zagrożenia (widzisz tor lotu wrogich kul) [ wymaga 3 LVL PANCERZA]
Ulepszenie Pancerza (mniejszy pobor energii w trybie pancerza) [wymaga 5 LVL PANCERZA]
Alarm zbliżeniowy (nacisnij C aby sprawdzic czy ktos jest w poblizu) [wymaga 8LVL PANCERZA]
Transfer Energii (Zabijajac gracza, energia uzupelnia sie) [10 LVL PANCERZA]



Kategoria "Moduł Mocy"

Uzupełnienie pakietu(Za zabicie magazynki zostaja uzupełnione)
Ogień Punktowy (brak rozrzutu broni) [wymagane 500 zabić]
Ulepszenie mobilności (Bieg oraz skok zabieraja mniej energii) [wymagane 900 zabić]
Specjalista od broni (Szybsze przeladowanie broni) [wymagane 1400 zabić]
Szybko-Strzelność (Bron jest szybsza) [wymagane 2400 zabić]


Kategoria "Moduł Maskowania"

SuperMaskowanie (Tryb maskowania włącza i wyłącza sie szybciej) [Normalnie stajemy się niewidzialni w 0.5 sec, a jak mamy ten moduł to natychmiastowo]
Tajne Operacje (Nikt nie slyszy twoich kroków) [wymagany 3 LVL MASKOWANIA]
Martwy punkt (Ochrona przed maksymalnym radarem) [wymagany 5 LVL MASKOWANIA]
Swoboda Działania (Mozna uzywac noza/granatow w trybie MASKOWANIA) [wymagany 8 LVL MASKOWANIA]
Zagłuszacz (Wyłącza radary przeciwnikow w pobliżu) [wymagany 10 LVL MASKOWANIA]

W modzie są klasy [nazwy w 85% oryginalne z Crysis 2]:

Atak [M4, deagle, HE]
Zwiadowca [Shotgun szybki, usp, flash]
Snajper [AWP, Scout, USP]
Strzelec [AK47, Glock, Smoke]
Saper [M249, elite, wszystkie granaty]
Duch [dla CT Aug, granat oslepiajacy, usp. Dla TT SG552, granat oslepiajacy oraz glock]
Niszczyciel [MP5, flash oraz RPG model SMAW (6 rakiet)]

KILLSTREAKI:
- 3 zabitych - [Maksymalny Radar] cała twoja drużyna otrzymuje przez 60 dane o położeniu przeciwnika.
- 5 zabitych - [Przeciążony Nanosuit] masz XHP (ustawiane cvarem domyślnie 600) przez tą i kolejną rundę.

Domyślnie mod zmienia modele graczowi, jeśli chcesz to wyłączyć w .sma na początku przed:
#define MODELE
dodaj //

Domyślnie zapis jest taki, że każda klasa ma ten sam poziom (tak jest w Crysis 2), ale jeśli chcesz utrudnić grę graczom, możesz to zmienić poprzez usunięcie // w
//#define ZAPIS 1

W modzie jest parę dźwięków [Podczas włączania trybów etc]

[UWAGA1]
Plugin korzysta z PosMV.inc - autorstwa diablix

[UWAGA2]
Aby działała Nanowizja [widzisz niewidzialnych] musisz zainstalować plugin hotvision.amxx oraz ustawić cvary!
[WSZYSTKO JEST W .RAR [ten plugin też]

cvary
cry_knifekillxp 50 // o ile wiecej dostaniesz expa za zabojstwo z noza
cry_killxp 50  // ile dostajesz expa za zabojstwo przeciwnika
cry_adddmgknife 35 // o ile wiecej ma zadawac obrazen noz
cry_regeneration 1 // regeneracja wlaczona ? 0= wyl 1= wl
cry_hpmax 98 // do ilu hp ma regenerowac sie zycie (zalecane 98)
cry_hpadd 3 // ile ma dodawac hp w ciagu 1 sec regeneracji
cry_termovision 1 // czy chcesz miec tryb termowzije (widzisz niewidzialnych, zalecam, jesli chcesz zeby gracze ciagle nie byli w niewidzialnosci :)), ale jest warunek musisz zainstalowac plugin hotvision 0=wyl 1=wl
cry_sprint 25 // ile ma zabierac energii za sprint, (wartosc musisz byc wieksza od 12) w ciagu 0.1 sec, wartosc 25 jest bardzo dobra.
cry_killstreak_p 600 // ile ma ustawiac hp za 5 killstreak

// JEZELI ZAINSTALOWALES HOTVISION CVARY :
hotvision_enabled 1  // 1- wl 0= wyl
hotvision_radar 2  // 2- zasieg nieograniczony 1- zasieg ustawiany cvarem
hotvision_radar_range 204.0 // w jakim zasiegu dziala hotvision (ale cos mi to nie dziala :/)
hotvision_models 1  // czy ma podswietlac modele broni 1= wl 0 =wyl, zalecane 1 zeby termowizja dzialala sprawnie
hotvision_walls 0  // czy termowizja ma dzialac jak wh ? 0 =wyl 1=wl
hotvision_effect_fix 3  // zalecane 3, bardziej zaawansowane

komendy
/pomoc - pokazuje MOTD jak grac, bindowac itp
/bind - binduje Shift -sprint,
/unbind - przywraca dawne bindy [a raczej przypisuje standardowe] [Przywraca na Shift - wolne chodzenie]
/klasa - zmienia klase
/klasy - opis klas
/moduly bądź /reset - możemy zmienić moduły.
NATYWY I FORWARDY.
Spoiler


Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=UwJMGdq9Edc&feature=youtu.be
Podziękowania:
QTM. Peyote - za silnik Call Of Duty - Beta
DarkGL - za napisanie pluginu sprint (oraz gotowe funkcje na forum)
ConnorMcLeod - za plugin "Advanced Weapon Tracers" oraz za funkcje "szybkie przeladowanie broni"
Cypis i Bernio101 - za pomoc z radarem
Sebul - za pomoc z kilkoma bledami na forum.
Miczu i Gutkowi - za diablo, dzięki ktoremu jest modul uderzenie z powietrza
cypis'owi - za kod bazooki z Cod'a
G[O]Q'owi - za pomoc w zapisie
Maniek974 - za testy
diablix'owi - za .inc pozycja i ruch
Oraz dla uzytkownikow forum, ktorzy pomogli mi, a ktorych pominalem
[Sorry że bez polskich znaków, zaczerpnięte z .sma]
Modyfikacje od HubertTM:
http://amxx.pl/topic...zas-maskowania/
Ukrywa model broni podczas maskowania.

http://amxx.pl/topic...-admin-command/
Dodaje komendy dla Admina [dodawanie xp, ustawianie lvl, odejmowanie etc.]

http://amxx.pl/topic...we-screen-menu/
Dodaje Menu Kołowe, jak z Crysis'a! (1 i 2)


UWAGA: Aby używać natywów i forwardów, trzeba zaincludować cry2.inc ;)


W.sma możemy zmienić kilka rzeczy wystarczy zajrzeć ;)


[UPDATE]
W dniu premiery : Poprawa client_print
15 lipca 2012 - dodane zostaly: natywy oraz forwardy, poprawa kilku błędów silnika
18 lipca 2012 - usunięcie dwóch bind'ów ;), dzięki czemu mod jest łatwiejszy dla gracza
Version: 1.0.1
13 sierpnia 2012 - dodanie nowego natywu (get_killstreak_mode(index)), poprawa WAŻNEGO
bugu, drobne dodatki, dodanie tagow do client_print, poprawa jednego natywu
Version: 1.0.4
17 sierpnia 2012 - pomyliłem pliki, oraz poprawa błędu z lvlami
Version 1.0.5
1.0.5a: 1 września 2012 - nie wyświetlało się menu z klasami przy odrodzeniu.
1.0.5b,c oraz d: 2,3,6 października 2012 - dodanie warunku do TakeDamage, już nie powinno sypać errorami. + poprawka małego bugu (6 pazdziernika)
Version: 1.0.9
25 października 2012. Lista poprawek:
-dodanie wielu wiadomości dla gracza, żeby łatwiej mu się grało.
-poprawienie pliku crysis2.txt (wgraj go najlepiej ponownie :))
-poprawa killstreaku (dokładnie radar [teraz już działa])
-jeśli ktoś nie wybierze modułów w ciągu 30sec. menu pojawi mu się jeszcze raz.
-dodanie komendy "cryversion" w konsoli, bardziej dla autora i dla informacji do pluginu (jak zakładasz temat to podaj to info)
-Teraz 1XP leci co 1sec! [było co 0.1sec]
-Gdy się rzuciło granatem i się kogoś zabiło jako nieżywy gracz, nie dostawało się xp (teraz już działa)
-pare mniejszych poprawek (poprawa lekko natywów etc.)


AKTUALIZACJA ZALECANA! (do wersji 1.0.9)


download
To chyba wszystko, instalacji nie muszę wyjaśniać, ponieważ jest to w .rar [ułożone folderowo]
crysis.sma umieszczam, dla tych co chcą sobie tylko zajrzeć w .sma ;)
[.sma i .inc tylko dla ciekawskich, w .rar sa potrzebne dzwieki, modele i txt]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#329631 [ROZWIĄZANE] Errory w logach

Napisane przez Klakier w 03.12.2011 17:37

wrzuć to do data/lang i zamień z tym twoim pliczkiem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#329724 [ROZWIĄZANE] Errory w logach

Napisane przez Klakier w 03.12.2011 19:50

to też wrzuć do data/lang

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#390238 Brak limitu czasu mapy

Napisane przez sNH. w 02.04.2012 17:55

Wgraj plugin wymuszający to co mapę. Jak będę miał czas wieczorem to ci podrzucę sma.

Zrobiłem to od razu ;d

#include <amxmodx> 

public plugin_init(){
register_plugin("Wymus Komende","1","SlaNdisH!")
set_task(1.0, "Wymus",0,"",0,"b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Wymus(){
client_cmd(0, "[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif][size=3]mp_timelimit 20[/size][/font][/color]")
return PLUGIN_CONTINUE
}


Zobacz czy działa
  • +
  • -
  • 2


#200659 Advanced Bans

Napisane przez Pawlak093 w 28.12.2010 22:43

Advanced Bans (Real Time)
by Exolent
Version: 0.8.1



Dołączona grafika

  • Ten plugin działa z komendami amx_ban, amx_banip, amx_banid, amx_unban.
  • Działa w Realnym czasie na serwerze np: Kiedy zbanujesz kogoś na 10 minut ta osoba po 10 minutach będzie mogła wejść.
  • Zawiera listę zbanowanych graczy.
  • Nie używa banned.cfg i listip.cfg. Tworzy własny plik i w nim zapisuje bany.
  • W pliku zapisuje kiedy admin zbanował, steamid admina, powód bana, czas, nick gracza, SteamID lub IP gracza zbanowanego, i czas pozostały do unbana.
  • Wczytuje poprzednie bany z banned.cfg and listip.cfg.
  • Daje możliwość wpisania własnego powodu bana.
  • WSZYSTKIE BANY/UNBANY są LOGOWANE (amxmodx/logs) pod nazwą BAN_HISTORY_MMDDYYYY.log (MM = miesiąc, DD = dzień, YYYY = rok)
  • Jeśli chcesz mieć tylko jeden plik z historią banów, od komentuj linijkę w .sma i skompiluj plugin ponownie.
    Spoiler
  • Advanced Bans w wersji SQL może bez problemów działać na kilku serwerach na raz. Jeśli użyjesz tej samej bazy na kilku serwerach bany będą połączone, a każdy serwer będzie chroniony - zasada jak w amxbans.
  • Jeśli wykorzystasz Advanced Bans w wersji SQL plugin wykorzysta cvary z pliku sql.cfg (amx_sql_host, amx_sql_user, amx_sql_pass, amx_sql_db).
Dołączona grafika
  • amx_ban <nick, #userid, authid> <time in minutes> <reason>
  • amx_banip <nick, #userid, authid> <time in minutes> <reason>
  • amx_addban <name> <authid or ip> <time in minutes> <reason>
  • amx_unban <authid or ip> Odbanowując steama pamiętaj o "" ( amx_unban "STEAM_ID" )
  • aamx_banlist - Pokazuje listę zbanowanych graczy
  • amx_addbanlimit <flags> <time in minutes>
  • Przypisz maksymalny czas bana dla danej flagi
  • Komendę dopisz w amxx.cfg
Dołączona grafika
  • ab_website <website>
    • Adres strony wyświetlany banowanemu graczowi, gdzie może składać odwołanie.
    • Pozostaw puste, aby nie pokazywać adresu.
    • Domyślnie: puste
  • ab_immunity <0|1|2>
    • 0 - Każdy może zbanować admina z immunitetem (flaga 'a')
    • 1 - Nie można zbanować żadnego admina z immunitetem (flaga 'a')
    • 2 - Admini z immunitetem (flaga 'a') może być zbanowany tylko przez innego admina z immunitetem.
    • Domyślnie: 1
  • ab_bandelay <seconds>
    • Czas od zbanowania, do wyrzucanie gracza z serwera.
    • Domyślnie: 1
  • ab_unbancheck <seconds>
    • Odstęp w sprawdzaniu gracza gdy ten jest odbanowany (?) - (eng.: Interval of checking if a player is unbanned.)
    • Domyślnie: 5
Dołączona grafika
  • Pobierz wszystkie 3 pluginy z posta adminvote.amxx, plmenu.amxx, oraz advanced_bans_sql.amxx jeśli chcesz korzystać z wersji SQL, lub advanced_bans.amxx w przeciwnym wypadku.
  • Podmień pliki advanced_bans.amxx, plmenu.amxx i adminvote.amxx na swoim serwerze w folderze addons/amxmodx/plugins.
  • Musisz podmienić stare pliki: plmenu.amxx i adminvote.amxx
  • Otwórz plik plugins.ini na swoim serwerze z folderu addons/amxmodx/configs.
  • Dodaj advanced_bans.amxx na samym szczycie listy!
  • Upewnij się że pluginy plmenu.amxx i adminvote.amxx są włączone.
  • Zapisz i zamknij plik.
  • Podmień plik advanced_bans.txt na najnowszy pobrany z tego tematu - plik znajduje się w folderze addons/amxmodx/data/lang.
  • Zmień mapę lub zrestartuj serwer.
    Menu banów
  • Plugin plmenu.amxx został edytowany tak aby współpracował z Advanced Bans.
  • Pobierz w/w plik z tego tematu i podmień w folderze addons/amxmodx/plugins/
  • Odbanowując steama pamiętaj o "" ( amx_unban "STEAM_ID" )
Dodawanie czasy banów
  • Kolejność ustawionych czasów w tym wypadku ma znaczenie!
    • Przykładowo:
      amx_addbanlimit "b" "9000"
      amx_addbanlimit "c" "4000"
  • Jeśli admin ma flagi 'b' i 'c' brana będzie pod uwagę restrykcja z flagi 'b', czyli maksymalny czas bana to 2,5h.
    • Jeśli chcesz by admin z immunitetem nie miał restykcji co do czasu wpisz poniższą linijkę jako pierwszą w amxx.cfg!
      amx_addbanlimit "a" "0"
Pliki *.amxx w paczce

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 74


#67274 Colored Smokenades

Napisane przez Abes Mapper w 15.06.2009 22:17

Colored Smokenades
by xPaw


Dołączona grafika
Ten plugin robi kolorowe dymy dla smokegrenade :D

Dołączona grafika
sv_colored_smoke 1
//0 - kolorowe dymy wyłączone
//1 - losowe wybieranie spośród 6-ściu kolorów
//2 - Według drużyny - dym będzie miał kolor drużyny która żuciła granat


Dołączona grafika
Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]
sprites.zip wypakować do cstrike

Dołączona grafika
Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dym nie znika na początku nowej rundy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18


#41744 Kolorowe Flashbangi

Napisane przez zer0. w 08.02.2009 13:20

Kolorowe Flashbangi

Cvary:
amx_fb_mode ( Domyślnie: 1 )
- 0: Wyłączony.
- 1: Wyświetla zawsze jeden kolor (podany w komendach niżej ↓).
- 2: Losowe kolory.
amx_fb_r - Red ( Default: 255 )
amx_fb_g - Green ( Default: 25 )
amx_fb_b - Blue ( Default: 25 )

Instalacja:
Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#1148 Admin Listen

Napisane przez Gomez w 14.02.2008 17:23

Adminlisten

Przedstawiam wam plugin dzięki ktoremy admini widza wszystkie rozmowy w say,
nawet te ktorych nie powinni widziec np. gracza z przeciwnej druzyny albo zmarłego

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 42


#1215 Automatic knife duel

Napisane przez Libre w 15.02.2008 20:24

Gdy zostaje 2 graczy po potarciu nożem pyta się o pojedynek na noże...

Instalacja tak jak w zwykłym, standardowym pluginie...

Pozdro

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23