Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie klasy, aby miała tylko kose


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zapomniany

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.10.2012 15:44

Witam prosiłbym o przerobienie klasy, aby miała tylko kose tzn. ABY NIE DOSTAWAŁA USP/GLOCKA czyli broni drużynowych

Próbowałem dodać te linijki

strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); // daje nóż danej osobie



Ale wyskakuje błąd przy kompilowaniu.

Załączone pliki


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


 

 


#2 Dimision

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:83
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:pn
Offline

Napisano 02.10.2012 15:55

Dodaj do:

public cod_class_enabled(id)


2 linijki

cod_take_weapon(id, CSW_USP);
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18);

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 Zapomniany

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.10.2012 16:19

Nie daje nic ale czy przypadkiem take to nie znaczy DAĆ a ja chce, żeby NIE DAWAŁO.


@EDIT i w ogóle najlepiej, aby wcale nie dawało broni np z itemów AWP SNIPER.

Użytkownik Zapomniany edytował ten post 02.10.2012 16:22

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


 

 


#4 Dimision

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:83
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:pn
Offline

Napisano 02.10.2012 16:28

To co podałem Ci wyżej jest od wywalania danej broni gdy ją dostanie, u mnie wszystko działa.
Nie wiem czy da się tak zrobić z perkami.

Jak nie chcesz aby mógł mieć awp to dodaj:

cod_take_weapon(id, CSW_AWP);


P.S na danie broni to jest to:

cod_give_weapon(id, CSW_AWP);

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 Zapomniany

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.10.2012 16:44

W każdym razie itemy da się zablokować ale mniejsza z tym on dalej ma usp/glocka;/


public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
cod_take_weapon(id, CSW_USP);
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}



Tak to wygląda

Użytkownik Zapomniany edytował ten post 02.10.2012 16:45

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


 

 


#6 Dimision

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:83
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:pn
Offline

Napisano 02.10.2012 16:57

a spróbuj dodać takie coś.



public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
{
return;
}

cod_take_weapon(id, CSW_USP);
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18);
}

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#7 Zapomniany

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.10.2012 17:04

Powiem tak broń mu wywala ale potem jest np nowa runda albo reset i dostaje znowu te USP albo, może podnieść niema możliwości blokady tej broni, aby jak się ją wybierze znikała?

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


 

 


#8 Dimision

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:83
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:pn
Offline

Napisano 02.10.2012 17:13

Ale przecież on już nie ma możliwości strzelania z USP/GLOCKA bo mu automatycznie wywala. A jak zrobić żeby nawet nie podnosił to nie wiem :/
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#9 Zapomniany

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.10.2012 17:16

Ale w nowej rundzie mu nie wywala tylko jak wybierze klasę:D

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


 

 


#10 Dimision

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:83
  • Imię:seba
  • Lokalizacja:pn
Offline

Napisano 02.10.2012 17:26

Do:


public plugin_init()


Dodaj:

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);


Osobno na dole dodaj:

public SpawnedEventPre(id){
if(ma_klase[id]){
if(is_user_alive(id)){
Wywal(id);
}
}
}
public Wywal(id){
cod_take_weapon(id, CSW_USP);
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18);
}


Nie mam pewności czy dokładnie o takie coś Ci chodzi :D
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#11 Zapomniany

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.10.2012 17:33

W końcu działa dzięki


Jak by co to działa to tak:

W pierwszej rundzie dostaje USP ale je wyrzuca a w następnych rundach USP znika;) (na tej samej zasadzie działa z glockiem)

Za czas itp daje plus za każdy post.


Można zamknąć.

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych