Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NewaX - zdjęcie

NewaX

Rejestracja: 07.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.08.2019 10:20
***--

#283574 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++

Napisane przez DarkGL w 16.08.2011 11:03

Notepad++ Przygotowanie stanowiska pracy

Dlaczego notepad++ ?
Jest kilka powodów :
  • Nie muli przy 8k linijek (tak jak np. amxx-studio)
  • Pozwala używać polskich znaków bez żadnego include
  • Wygodny
  • Posiada wiele przydatnych funkcji


Instalacja programu:
  • Na początek musimy oczywiście ściągnąć notepad++

    Oficjalna strona programu
    obecnie najnowsza wersja to v5.9.3
    proponuje ściągnąć
    Notepad++ v5.9.3 Installer
  • Instalacja jest bardzo prosta jedynie należy uważać aby

    podczas instalacji ta opcja była odznaczona
    opcja.JPG


Styl:

Standardowy styl notepad++ dla mnie średnio nadaje się do programowania pokaże jak go zmienić Dołączona grafika
  • W górnym menu programu wybieramy ustawienia a potem konfigurator stylów
  • W nowym oknie możemy wybrać jeden z dostępnych styli

    opcja6.JPG


Kolory składni na standardowym stylu:

Jeśli chcemy pisać na standardowym stylu notepad++ możemy wgrać 1 plik dzięki któremu składnia będzie kolorowana wygląda to tak
skladnia.JPG
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.rar   5,94 KB  2654 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył

Styl do programowania:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  pawnIntegrated.rar   20,71 KB  3666 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 2 pliki z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył ma to wyglądać tak

    opcja3.JPG
  • Tak wygląda plik sma po otwarciu
    wygladstyl.JPG
    według mnie dużo czytelniej :)


Styl jak AMXX Studio / Pawn Studio:
Dla osób które przyzwyczaiły się do AMXX Studio / Pawn Studio polecam ten styl kolory są te same jak w tych programach ;]
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.zip   15,53 KB  1225 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył
    Wygląda to tak
    amxxstyl.JPG


Powiązanie plików:
  • Włączamy teraz notepad++ z górnego menu wybieramy Ustawienia->Preferencje potem wybieramy zakładkę Powiązanie plików wybieramy customize następnie dodajemy pliki sma i inc o tak

    opcja4.JPG
    opcja5.JPG
  • Punkt dla osób które podczas robienia rzeczy w podpunkcie wyżej miały zainstalowane na komputerze AMXX Studio lub PAWN Studio
  • Wchodzimy w panel sterowania

    opcja7.JPG
  • Przełączamy do widoku klasycznego



    opcja8.JPG
  • Klikamy dwa razy na "opcje folderów"
  • W nowym oknie wybieramy zakładkę "Typy plików"
  • Znajdujemy rozszerzenie .sma i klikamy zamień (jeśli nie znajdziemy to po prostu klikamy nowy i dodajemy ;) )



    opcja9.JPG
  • Znajdujemy na liście notepad++ i klikamy ok



    opcja10.JPG
  • Powtarzamy dwa punkty powyżej dla rozszerzenia .inc (zamiast sma szukamy inc Dołączona grafika )


TextFX Auto poprawianie tabulacji:

W AMXX Studio i Pawn Studio mieliśmy bardzo przydatną funkcje poprawiania tabulacji kodu (tools->indenter) w notepad++ też możemy ją mieć i to nawet lepiej działającą.
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "TextFX Characters" i instalujemy
    textfx.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie w górnym menu widzimy nową zakładkę "TextFX" ma ona bardzo wiele opcji (polecam się pobawić ;) ) ale interesuje nas tylko jedna "Reindent C++ code" która jest w "TextFX Edit" jej użycie mając otwarty plik sma powoduje uporządkowanie kodu.
    reindent.JPG
    Przed:
    przed.JPG
    Po:
    po.JPG


Kompilacja pluginów:

Notepad++ pozwala też na ustawienie sobie kompilacji pluginu pod klawisz :)
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "NppExec" i instalujemy
    nppexec.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w opcje Pluginy -> NppExec -> Execute
    execute.JPG
  • W oknie które nam się pojawi wklejamy taki kod
    cd $(CURRENT_DIRECTORY)
    			"E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" "$(FILE_NAME)"
    oczywiście zamiast "E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" podajemy własną ścieżkę do pliku amxxpc.exe
    radzę poczytać o kompilacji lokalnej http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
    Klikamy save i nadajemy nazwę "AMXX Compiler"
  • Wchodzimy teraz w Pluginy -> NppExec -> Advanced Options
  • Pokaże się nam nowe okno w Item Name wpisujemy "AMXX Compiler"
    a w Associated Scripts wybieramy AMXX Compiler (chyba że ustawiliśmy inna nazwę w punkcie wyżej ;) )
  • Klikamy Add/Modify i OK
  • Restartujemy Notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w Ustawienia -> Skróty Klawiszowe
  • W zakładce Plugin commands znajdujemy AMXX Compiler i klikamy na niego 2 razy
    commands.JPG
  • Otworzy się nam nowe okno w którym ustawiamy pod jakim klawiszem mamy kompilacje ja wybrałem F9
    commands2.JPG
    możemy oczywiście jaki chcemy ;)
  • Klikamy OK a potem Close i to wszystko kompilacja jest już pod wybranym klawiszem



Auto podpowiadanie składni:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  autocomplete.rar   36,76 KB  1687 Ilość pobrań

  • Wchodzimy do
    Program Files\Notepad++\plugins\APIs
    i kopiujemy do tego folderu rozpakowane pliki ze ściągniętego archiwum
  • Otwieramy Notepad++. Ustawienia -> Preferencje -> Zakładka Kopia/Auto-uzupełnianie
  • Zaznaczamy "Włącz auto-uzupełnianie" możemy też zaznaczyć podpowiadanie parametrów funkcji , w prawym górnym rogu widzimy od ... znaków podajemy tutaj liczbę znaków od kiedy notepad++ ma podpowiadać nazwę
    U mnie wygląda to tak
    autouzu.JPG
  • Po ustawieniu wszystkiego klikamy Zamknij gotowe :) !
    A tak wygląda podpowiadanie nazwy funkcji
    autouzupel.JPG


Używane polskich znaków:
Aby używać polskich znaków w pluginie należy
  • Otworzyć plik sma
  • W górnym menu wybrać zakładkę Format
  • Wybrać "Koduj w UTF-8 (bez BOM)" lub "Konwertuj na format UTF-8 bez BOM"
  • Zapisać plik i to tyle kompilujemy normalnie.

  • +
  • -
  • 70


#516922 Minecraft Mod - Film

Napisane przez DarkGL w 18.02.2013 20:06


  • +
  • -
  • 14


#455871 VIP Generator

Napisane przez Gość w 05.09.2012 19:14

Szukałeś dla siebie pluginu VIPa, ale nie znalazłeś? A może czegoś Ci zawsze brakowało?
Od teraz możesz zapomnieć o takim problemie! VIP Generator zadebiutował na AMXX.pl

W związku z dużym zainteresowaniem pluginami "VIP"
Przygotowaliśmy dla Was obiecany
:arrow: Vip Generator

Wygeneruj sobie plugin VIP według własnych upodobań.
Dziesiątki ustawień, zarówno zwykłych, jak i warunkowych.

Macie jakieś propozycje, a może brakuje Wam istotnych ustawień?
Piszcie śmiało, a postaramy się dodać kolejne opcje do generatora.

Mam nadzieję, że generator przyniesie pożytek ;)

PS Generator dostępny jest także w głównym, górnym Menu
poprzez wybranie Dodatki → Dodatki AMXX → Generator VIP


#398189 Slowmo

Napisane przez DarkGL w 16.04.2012 23:43

Efekt znany z np. kzhacka wykonane dla maselo
Plugin raczej główna na 4fun ;)
Slowmo uruchamiamy komendą /slow na say i tak samo wyłączamy

Oczywiście odezwą się głosy dlaczego nie ustawiać velocity i gravity są 2 powody
  • Zmiana velocity i gravity nie pozwala na dokładne oddanie skoku będzie on inny niż ten oddany bez slowmo
  • Nie zadawane było by damage przy spadku z dużej wysokości
cvary
amx_slowmo 0.3
// wartość spowolnienia przy ustawieniu 0.1 gracz poruszał by się 10x wolniej itp.

screenshot
http://www.youtube.com/watch?v=MEOqfrCHUwI
http://www.youtube.com/watch?v=HXTi7gih7UU


download
Załączony plik  slowmo.sma   2,75 KB  482 Ilość pobrań
  slowmo.amxx
  • +
  • -
  • 8


#442756 Tworzenie wlasnego programu -co i jak?

Napisane przez Portek w 08.08.2012 17:01

Weź się lepiej za gramatykę... ew. nie wiem, składanie długopisów?
  • +
  • -
  • 2


#33017 Granat HE

Napisane przez grankee w 05.01.2009 15:00

#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>



new moc



public plugin_init() {

    register_plugin("Mocniejsze HE", "1.1 TTonly ", "grankee")

   

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hook_TakeDamage")

    register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")

    register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")

}



public Poczatek_Rundy ()

{

	set_task (25.0, "zmien_moc", 1)   

	moc=0

}

   

public Koniec_Rundy ()

{

	if( task_exists( 1 ) )

		remove_task( 1 )

}



public zmien_moc ()

{

    moc = 1

    fnGreenChat(0, "Granat HE ma maksymalna moc")

}



fnGreenChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )

{

    static max_players, svc_saytext;

    if( !max_players )

        max_players = get_maxplayers( );

    if( !svc_saytext )

        svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );

   

    static msg[192];

    msg[0] = 0x04;

   

    vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );

   

    if( plr > 0 && plr <= max_players )

    {

        message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );

        write_byte( plr );

        write_string( msg );

        message_end( );

    }

    else if( plr == 0 )

    {

        for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )

        {

            if( is_user_connected( i ) )

            {

	    	if(cs_get_user_team(i)==CS_TEAM_CT)

		{

			message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );

			write_byte( i );

			write_string( msg );

			message_end( );

		}

            }

        }

    }

   

    return 1;

} 



public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits)

{

	if ( moc )

	{   

		if(!((Useless <= 30) && (Useless != 0)))

		{

			new classname[32]

			pev(Useless,pev_classname,classname,31)

			if(equal(classname,"grenade"))

			{

				if((cs_get_user_team(Attacker)==CS_TEAM_T)||(cs_get_user_team(Victim)==CS_TEAM_CT))

				{

					return HAM_IGNORED

				}

				SetHamParamFloat(4, damage * (9.0))

				return HAM_HANDLED

			}

		}

	}

	return HAM_IGNORED

} 


  • +
  • -
  • 1


#433341 Potion of Healing (Miksturki Leczenia)

Napisane przez radim w 17.07.2012 19:48

Potion of Healing (Miksturki Leczenia)
by radim

opis
Potion of Healing (pol. Miksturka Leczenia) - pomysł "ściągnąłem" z popularnej serii gier Diablo. Plugin pozwala na zbieranie miksturek leczenia z zabitych graczy, których można użyć do celów leczniczych. Miksturki są zapisywane.

inne informacje
Miksturek Leczenia używa się komendą "radio2" (domyślnie jest to klawisz "x"). Wpisz w konsoli (`): bind "x" "radio2". Plugin wykorzystuję zapis NVAULT.

komendy
/buypot - kupowanie miksturek
send gracz ilosc (np. send radim 12) - wysyłanie graczu miksturek

komendy admina
/pohadmin - menu admina, gdzie można dać, zabrać lub ustawić graczowi miksturki

cvary
poh_healthforpotion - ile ma leczyć HP (domyślnie 5)
poh_limitpotion - limit miksturek (domyślnie 20)
poh_timeafterpotion - co ile sekund można użyć miksturki (domyślnie 5.0) UWAGA! Liczba musi być zmiennoprzeciwnkowa np. 10.2 lub 15.5

poh_howpotion - ile ma dodać miksturek za kupienie ich za pomocą /buypot
poh_paypotion - ile mają kosztować mikturki, gdy kupujemy za pomocą /buypot

wymagane moduly
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <koncowka>
#include <nvault>

screenshot
Kilka ss'ów robione na szybko.
http://i.imgur.com/3hSsB.png
http://imgur.com/VclfQ.png
http://i.imgur.com/96YGx.png
http://i.imgur.com/FOrvp.jpg

Changelog:
Wersje:
1.2 -
* można kupić wyznaczoną ilość miksturek (domyślnie 1) za wyznaczoną ilość pieniędzy (deomyślnie 16000) za pomocą komendy /buypot
* można wysyłać miktruki graczom, użycie: send gracz ilosc np. send radim 12
* dodano menu admina gdzie można dodać, zabrać lub ustawić graczowi miksturki
* nowe cvary
1.1 -
* dodano limit mikstur (domyślnie 20)
* miksturkę można użyć co 5 sekund
* dodano perfix "[PoH]" przed wszystkimi wysyłanymi wiadomościami
* nowe cvary
1.0 - wydanie pluginu
Jestem otwarty na propozycję. Gdy znajdziecie jakieś bugi/błędy/errory proszę pisać.

download
Załączony plik  cstrike.rar   42,12 KB  294 Ilość pobrań

Załączony plik  PoH.sma   12,26 KB  375 Ilość pobrań
  PoH.amxx
  • +
  • -
  • 11


#130749 Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed)

Napisane przez Gość w 02.05.2010 13:19

Coś jakby uzupełnienie do tego:

Weapon suplement - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Name        Number              Ammo               Weapon            Clips
CSW_P228 1 give_item(id,"ammo_357sig") give_item(id, "weapon_p228") CLIP SIZE/BP SIZE: 13/52
==================================================================================================================================
CSW_SCOUT 3 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_scout") CLIP SIZE/BP SIZE: 10/90
==================================================================================================================================
CSW_XM1014 5 give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id,"weapon_xm1014") CLIP SIZE/BP SIZE: 7/32
==================================================================================================================================
CSW_MAC10 7 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_mac10") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/100
==================================================================================================================================
CSW_AUG 8 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_aug") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_ELITE 10 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_elite") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_FIVESEVEN 11 give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id, "weapon_fiveseven") CLIP SIZE/BP SIZE: 20/100
==================================================================================================================================
CSW_UMP45 12 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_ump45") CLIP SIZE/BP SIZE: 25/100
==================================================================================================================================
CSW_SG550 13 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_sg550") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_GALI 14 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_gali") CLIP SIZE/BP SIZE: 35/90
==================================================================================================================================
CSW_FAMAS 15 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_famas") CLIP SIZE/BP SIZE: 25/90
==================================================================================================================================
CSW_USP 16 give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id, "weapon_usp") CLIP SIZE/BP SIZE: 12/100
==================================================================================================================================
CSW_GLOCK18 17 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_glock18") CLIP SIZE/BP SIZE: 20/120
==================================================================================================================================
CSW_AWP 18 give_item(id,"ammo_338magnum") give_item(id, "weapon_awp") CLIP SIZE/BP SIZE: 10/30
==================================================================================================================================
CSW_MP5NAVY 19 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_mp5navy") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_M249 20 give_item(id,"ammo_556natobox") give_item(id, "weapon_m249") CLIP SIZE/BP SIZE: 100/200
==================================================================================================================================
CSW_M3 21 give_item(id, "ammo_buckshot") give_item(id,"weapon_m3") CLIP SIZE/BP SIZE: 8/32
==================================================================================================================================
CSW_M4A1 22 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_m4a1") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_TMP 23 give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id, "weapon_tmp") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_G3SG1 24 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_g3sg1") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_DEAGLE 26 give_item(id,"ammo_50ae") give_item(id, "weapon_deagle") CLIP SIZE/BP SIZE: 7/35
==================================================================================================================================
CSW_SG552 27 give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id, "weapon_sg552") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_AK47 28 give_item(id,"ammo_762nato") give_item(id, "weapon_ak47") CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_P90 30 give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id, "weapon_p90") CLIP SIZE/BP SIZE: 50/100
__________________________________________________________________________________________________________________________________

DEFUSE KIT give_item(id, "item_thighpack")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NVGS give_item(id, "item_nvgs")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SHIELD give_item(id, "weapon_shield")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_C4 6 give_item(id, "weapon_c4") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VEST 31 give_item(id, "item_kevlar")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VESTHELM 32 give_item(id, "item_assaultsuit")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_HEGRENADE 4 give_item(id, "weapon_hegrenade") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_FLASHBANG 25 give_item(id, "weapon_flashbang") BP SIZE: 2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_SMOKEGRENADE 9 give_item(id, "weapon_smokegrenade") BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Przykłady do funowego "get_user_maxspeed"

CSW_P228         250.0
CSW_SCOUT         260.0
CSW_HEGRENADE         250.0
CSW_XM1014         240.0
CSW_C4             250.0
--------------------------
CSW_MAC10 		 250.0
CSW_AUG 		 240.0
CSW_SMOKEGRENADE     250.0
CSW_ELITE 		 250.0
CSW_FIVESEVEN 		 250.0
---------------------------
CSW_UMP45 		 250.0
CSW_SG550 		 210.0
CSW_GALIL 		 240.0
CSW_FAMAS 		 240.0
CSW_USP 		 250.0
---------------------------
CSW_GLOCK18 		 250.0
CSW_AWP 		 210.0
CSW_MP5NAVY 		 250.0
CSW_M249 		 220.0
CSW_M3             230.0
---------------------------
CSW_M4A1 		 230.0
CSW_TMP 		 250.0
CSW_G3SG1 		 210.0
CSW_FLASHBANG 		 250.0
CSW_DEAGLE 		 250.0
---------------------------
CSW_SG552 		 235.0
CSW_AK47 		 221.0
CSW_KNIFE 		 250.0
CSW_P90 		 245.0



#431399 Wielka mapa do cs

Napisane przez glutex w 12.07.2012 21:42

Z wielkich "dżunglastych" to np. de_predator. A z innych wielkich polecam de_dinaunion (połączenie DD2, Inferno, Nuke oraz Azteca).

Screeny:

de_predator:

Dołączona grafika Dołączona grafika
Dołączona grafika Dołączona grafika

de_dinaunion:

Dołączona grafika Dołączona grafika
Dołączona grafika Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 1


#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisane przez G[o]Q w 22.05.2012 20:36

Przedstawiam mój sklepik do CS'a w pełni zintegrowany z amxbans oraz dotpay.
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).

Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.

W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.

Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)

Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja

UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki

UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką

UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie

Live demo: Sklep
logowanie admin:admin

Czekam na opinie :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 46


#420759 Dinozaur w counter-strike

Napisane przez DarkGL w 15.06.2012 17:57

Załączony plik  models.rar   197,09 KB  71 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#418141 [ROZWIĄZANE] Kierunek patrzenia gracza

Napisane przez Ogen Dogen w 05.06.2012 22:40

Co do głównego pytania nie mam pojęcia , ale wywoływanie funkcji co 5 sekund robi się set_taskiem ;)
http://amxx.pl/dokum...szukaj/set_task
  • +
  • -
  • 1


#418153 [ROZWIĄZANE] Kierunek patrzenia gracza

Napisane przez DarkGL w 06.06.2012 00:13

dodaj
set_pev( id , pev_fixangle , 1 )
po ustawianiu nowych "kątów"
  • +
  • -
  • 1


#418155 [ROZWIĄZANE] Kierunek patrzenia gracza

Napisane przez Gość w 06.06.2012 02:11

U mnie działa wyśmienicie (fakemeta + engine)
Sęk tkwi w tym, by wymusić ustawienie nowego wektoru wzroku (fixangle=1).

#include 
#include 
#include 
#include 

public plugin_init(){
    register_plugin("xxx","0.1","xxx")
    register_clcmd("say /sprawdz", "kierunek_patrzenia")
}
public kierunek_patrzenia(id){
    new Float:Angles[3];          // pojemnik na wektor wzroku
    pev(id,pev_v_angle,Angles);   // pobiera wektor zwroku gracza
    Angles[0]=90.0;               // ustawia pionowy wektor na sam dol (skala od 90.0 (dol) poprzez 0.0 (srodek) do -90.0 (gora))
    set_view_angle(id,Angles);    // ustawia wektor wzroku gracza
}

set_view_angle(id, Float:angles[3]){
    entity_set_vector(id, EV_VEC_angles, angles);  // ustawia bytowi wektor wzroku
    entity_set_int(id, EV_INT_fixangle, 1);        // wymusza wektor wzroku

    return;
}


edit. Kto mi uwierzy, że karta wisiała od wczoraj nie odświeżana i post napisałem, zanim ujrzałem post Darka?
BTW. Post się chociaż przyda jako przykład użycia, a set_view_angle() znalazłem kiedyś na AM i używam z powodzeniem. benio101 (06.06.2012, 22:28):
przy 90.0 będzie patrzeć na dół, kod był i jest dobry, pomyliłem za to opis w komentarzu do kodu, opis już poprawiony.



#208461 Kto wygrał rundę.

Napisane przez EsVu96 w 23.01.2011 00:31

Wynik.amxx, proszę.

/* Wynik by MaKeL v 1.1 */
#include <amxmodx>


#define PLUGIN "Wynik"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MaKeL"

#define MAXSLOTS 32

enum Color
{
YELLOW = 1, // Żółty
GREEN, // Zielony
TEAM_COLOR, // Kolor dla Temu
GREY, // Szary
RED, // Czerwony
BLUE, // Niebieski
}

new TeamInfo;
new SayText;
new MaxSlots;

new TeamName[][] =
{
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
}
new CT = 0
new TT = 0

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TeamScore","end_round","a");
register_event( "TextMsg", "Restore", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("TextMsg", "Restore", "a", "2&#Game_C")
register_event( "HLTV","Nowa_Runda","a","1=0","2=0");
TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
SayText = get_user_msgid("SayText");
MaxSlots = get_maxplayers();

}
public Restore()
{
CT=0;
TT=0;
}

public Nowa_Runda()
{
if(CT == TT)
{
ColorChat(0, GREY, "Remis ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
}
if(CT > TT)
{
ColorChat(0, BLUE, "Antyterrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
}
if(CT <TT)
{
ColorChat(0, RED, "Terrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",TT,CT);
}
}
public end_round()
{
new teamname[3],score;
read_data(1,teamname,2);
score=read_data(2);
if(equal(teamname,"CT"))
CT=score;
else
TT=score;
}
public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
static message[256];

switch(type)
{
case YELLOW: // Yellow
{
message[0] = 0x01;
}
case GREEN: // Green
{
message[0] = 0x04;
}
default: // White, Red, Blue
{
message[0] = 0x03;
}
}

vformat(message[1], 251, msg, 4);

// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
message[192] = '^0';

new team, ColorChange, index, MSG_Type;

if(!id)
{
index = FindPlayer();
MSG_Type = MSG_ALL;

} else {
MSG_Type = MSG_ONE;
index = id;
}

team = get_user_team(index);
ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);

ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);

if(ColorChange)
{
Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
}
}

ShowColorMessage(id, type, message[])
{
message_begin(type, SayText, _, id);
write_byte(id)
write_string(message);
message_end();
}

Team_Info(id, type, team[])
{
message_begin(type, TeamInfo, _, id);
write_byte(id);
write_string(team);
message_end();

return 1;
}

ColorSelection(index, type, Color:Type)
{
switch(Type)
{
case RED:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
}
case BLUE:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
}
case GREY:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
}
}

return 0;
}

FindPlayer()
{
new i = 0;

while(i < MaxSlots)
{
if(is_user_connected(i++))
return i;
}
return 0;
}

  • +
  • -
  • 1