Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

K31t4 - zdjęcie

K31t4

Rejestracja: 07.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.09.2011 14:46
-----

#256974 Problem z sklepem na cod

Napisane przez every w 08.06.2011 16:23

Witam. Mam taki problem z sklepem na cod. Wszystko działa i wogóle. ale mam problem. Gdy coś kupuje sklep zamyka się a chciałbym aby się nie zamykał. Przeglądałem już te fora, inne i nie mogę znaleść, tzn. są sklepy ale takie które się zamykają. Wiem że jest to możliwe aby się nie zamykal dlatego proszę o pomoc. Chodzi mi abyście zrobili mi sklep może być nie waszego autorstwa ale dodać komendę czy coś aby się nie zamykał. lub jeżeli ktoś wie jak to zrobić nie musi podawać całego sklepu tylko napisać to co powinienem. Załączam plik z sklepem: Proszę jeszcze o przerobienie klasy Rebeliant chodzi mi o to aby nie miała 1/6 z USP tylko 1/10 z MP5 Z góry dziękuje;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#256993 Problem z sklepem na cod

Napisane przez every w 08.06.2011 17:14

Bardzo dziękuje proszę tylko aby edytować ta klase i zrobić ją premium ;)
  • +
  • -
  • 1


#256997 Problem z sklepem na cod

Napisane przez Goliath w 08.06.2011 17:19

http://amxx.pl/topic...asy-na-premium/
  • +
  • -
  • 1


#257138 Problem z sklepem na cod

Napisane przez BliBs_Pl w 09.06.2011 13:17

Wydaje mi się że z cvarami to inny sklep. Chyba do tego one nie będą zbytnio pasować. Po prostu radzę ci żebyś sobie pozmieniał właściwości tego sklepu np. po ile ma być exp itd.
  • +
  • -
  • 1


#257091 Problem z sklepem na cod

Napisane przez every w 09.06.2011 05:58

Bardzo dziękuje Teraz pozostał sklep. Proszę o sklep aby się nie zamykał i miał cvary !
  • +
  • -
  • 1


#257354 Jak Zrobić Nową Klase Zombie

Napisane przez WazzaP w 10.06.2011 05:50

a co z plikiem zp_zombieplague.ini co tam mam wpisać te klasy które są napisane w zp_zclasses40 ? Bo ja nie czaje


W pliku .ini zapisują Ci się automatycznie po zmianie mapy klasy z pliku zp_classes40 i w tym .ini możesz wykonywać małe poprawki np. hp, speed, gravitka :)
  • +
  • -
  • 2


#257562 Jak Zrobić Nową Klase Zombie

Napisane przez grs4 w 10.06.2011 18:52

kolo jestes wielki, szukalem tego calyczas +
Pozdrawiam


#159438 Jak Zrobić Nową Klase Zombie

Napisane przez DeVvILL w 12.08.2010 12:57

Witam W Tym Tutorialu Pokaże Jak Poprawnie Dodać Klasę Zombie Do ZombieModa

Więc Zaczynamy Kiedy Już Zainstalowaliśmy ZombieModa

Otwieramy Plik zp_zclasses40.sma

Następnie Gdy Otworzymy Szukamy

g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)


a pod tym dajemy to co na dole :).

zp_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_knockback)


następnie Szukamy


// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections


potem gdy to znajdziemy pod tym piszemy

// TWOJA NAZWA KLASY
new const_zclass6_name[] = { "Nazwa Twojego ZOMBIE" }
new const_zclass6_info[] = { "info twojej klasy" }
new const_zclass6_model[] = { "Model Twojego ZOmbiaaka Najlepiej napisać zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "Model pazurów twojego zombie najlepiej "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = (ŻYCIE ZOMBIE)
const_zclass6_speed = (szybkość Biegania zombie}
const float:zclass6_gravity = (jaka ma być grawitacja zombie)
conct float:zclass6_knockback = (odbicie zombie)

i nasza klasa gotowa ;) jeśli chcemy żeby Przy infekcji zabierało więcej hp piszemy to const zclass6_infecthp = (ilość)

Zezwalam na kopiowanie nawet bez mojej zgody ;)

Wrazie problemów z kompilacja pisać tutaj a spróbuje pomóc :)
  • +
  • -
  • 10


#255050 komenda na dodawanie lvl niedziała :)

Napisane przez kamioool w 01.06.2011 17:03

Linia 274:
//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_LEVEL_R, "<name> <level>");

Dlaczego masz oznaczone jako komentarz? :>
Usun // z początku...
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_LEVEL_R, "<name> <level>");


To samo 1851-1866

/*public cmd_setlvl(id, level, cid){	if(!cmd_access(id,level,cid,3))		return PLUGIN_HANDLED;	new arg1[33];	new arg2[6];	read_argv(1, arg1, 32);	read_argv(2, arg2, 5);	new player = cmd_target(id, arg1);	new value = str_to_num(arg2)-1;		doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];	poziom_gracza[player] = 0;	SprawdzPoziom(player);	return PLUGIN_HANDLED;}*/


Usuuń komentarz:

/*
*/

public cmd_setlvl(id, level, cid){	if(!cmd_access(id,level,cid,3))		return PLUGIN_HANDLED;	new arg1[33];	new arg2[6];	read_argv(1, arg1, 32);	read_argv(2, arg2, 5);	new player = cmd_target(id, arg1);	new value = str_to_num(arg2)-1;		doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];	poziom_gracza[player] = 0;	SprawdzPoziom(player);	return PLUGIN_HANDLED;}



#252609 COD SQL Błędy

Napisane przez Grzesiek w 24.05.2011 18:05

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#252680 COD SQL Błędy

Napisane przez Cypis' w 24.05.2011 20:16

jak byś czytał to jest: [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod Stary i Nowy z zapisem na SQL - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#195939 Obsługa botów CodMod

Napisane przez QTM. Peyote w 12.12.2010 17:24

Dołączona grafika
Plugin dzięki któremu boty będą samodzielnie wybierały klasę, przydzielały punkty.
Klasy Wsparcie Ogniowe, Medyk, Saper oraz Demolitions będą używały swoich umiejętności.

Testowany z PODBOT'ami.

Dołączona grafika
Standardowa

Dołączona grafika
----------------> Link
Załączony plik  CodBots.sma   2,73 KB  5394 Ilość pobrań
  CodBots.amxx

PLUGIN WYMAGA NAJNOWSZEGO CODMODA! [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 58


#218687 Edycja menu admina - "amxmodmenu"

Napisane przez Abes Mapper w 23.02.2011 22:16

W tym poradniku postaram się wytłumaczyć jak edytować menu admina - "amxmodmenu"

Nie sugeruj się długością poradnika! Tak na prawdę to się robi bardzo szybko, ja tylko dokładnie wytłumaczyłem jak to zrobić i tak wyszło


Załóżmy że mamy podstawowe menu admina:
Dołączona grafika

Ale jednak ktoś pragnie dodać parę opcji np.: robienie screenshotów, odbanowanie kogoś lub najzwyklej usunąć bądź zmienić kolejność.

Otwieramy menufront.sma dowolnym edytorem tekstowym. Znajduje się on w addons/amxmodx/scripting
Jeżeli go tam nie ma, udostępniam w załączniku.

Zjeżdżamy trochę na dół i widzimy takie coś:

AddDefaultMenus()
{
new flags;
AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CLIENT_COM", "amx_clcmdmenu", get_clcmd_flags("amx_clcmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("SERVER_COM", "amx_cmdmenu", get_clcmd_flags("amx_cmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CVARS_SET", "amx_cvarmenu", get_clcmd_flags("amx_cvarmenu", flags) ? flags : ADMIN_CVAR, "Commands Menu")
AddMenuLang("CONFIG", "amx_cfgmenu", get_clcmd_flags("amx_cfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("LANG_SET", "amx_langmenu", get_clcmd_flags("amx_langmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Multi-Lingual System")
AddMenuLang("STATS_SET", "amx_statscfgmenu", get_clcmd_flags("amx_statscfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Stats Configuration")
AddMenuLang("PAUSE_PLUG", "amx_pausecfgmenu", get_clcmd_flags("amx_pausecfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Pause Plugins")
AddMenuLang("RES_WEAP", "amx_restmenu", get_clcmd_flags("amx_restmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Restrict Weapons")
AddMenuLang("TELE_PLAYER", "amx_teleportmenu", get_clcmd_flags("amx_teleportmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Teleport Menu")
}


Na początku zajmiemy się dodaniem menu (komendy) od UnBan menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X a potem AMX SSBan v2.6 [UPDATE:10.Jul.2010] - AlliedModders

Najpierw instalujemy oba pluginy.

Po wgraniu przechodzimy do edycji kodu źródłowego menufront.sma.

UnBan Menu
Załóżmy że UnBan menu chcemy mieć pod banowaniem.
Duplikujemy linijkę:
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")

Ma to wyglądać tak:

AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")


I tak jak nasz kochany DarkGL napisał w poście niżej, nie trzeba edytować plików lang! :)
Wystarczy zmienić:
AddMenuLang

Na
AddMenu

I teraz zmieniamy wpis "BAN_PLAYER" na tekst który pokaże się w menu.
Wpiszmy np.: "Odbanuj gracza":

AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")


Następnie edytujemy komendy aby wywołać menu unbana.
Zmieniamy
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")

Na

AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_unbanmenu", get_clcmd_flags("amx_unbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")


Teraz definiujemy pod jaką flagą będzie można użyć tej opcji. Ja zostawie ADMIN_BAN

Ważne aby na końcu było "Players Menu" chyba że menu dotyczy czegoś innego.

Na koniec zapisujemy edytowany kod źródłowy, kompilujemy i podmieniamy na serwerze z oryginalnym plikiem.

Efekt końcowy dodania UnBan Menu do amxmodmenu:
Dołączona grafika

Po wybraniu "Odbanuj gracza" wykonuje się komenda "amx_unbanmenu" czyli otwiera się już menu pluginu UnBan Menu
Dołączona grafika

UnBan menu dodane, teraz SSBan.

AMX SSBan

Dodamy dwa menu - same SS i SS + Ban

Załóżmy że chcemy mieć pod numerem 6 i 7
Myślałem że będzie koło siebie a reszte w takim odstępie jak na początku ale potem numer 8 się przyłączy...
Musimy teraz zduplikować dwa wpisy i dać nad oryginałem aby wyglądało to tak:

AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")

AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")


W sumie robimy jak poprzednio czyli zmieniamy AddMenuLang w obu przypadkach na AddMenu a potem "CHANGEL" i "VOTE_MAPS" zmieniamy na nasz tekst np.: "Menu screenshotow" i "Menu screenshotow + ban"

AddMenu("Menu screenshotow", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")



Teraz komendy, flage i końcowy napis:

AddMenu("Menu screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_ssbanmenu", get_clcmd_flags("amx_ssbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Commands Menu")


Dlaczego Commands Menu a nie Players Menu?
Nie wiem ale działa.
W pierwszym przypadku (UnBan menu) zaś nie działa Commands Menu.

Zapisujemy, kompilujemy (tak jak wcześniej) i podmieniamy plik (plugin).

Tak powinien wyglądać nasz edit:
AddDefaultMenus()
{
new flags;
AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_unbanmenu", get_clcmd_flags("amx_unbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenu("Menu screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_ssbanmenu", get_clcmd_flags("amx_ssbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Commands Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CLIENT_COM", "amx_clcmdmenu", get_clcmd_flags("amx_clcmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("SERVER_COM", "amx_cmdmenu", get_clcmd_flags("amx_cmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CVARS_SET", "amx_cvarmenu", get_clcmd_flags("amx_cvarmenu", flags) ? flags : ADMIN_CVAR, "Commands Menu")
AddMenuLang("CONFIG", "amx_cfgmenu", get_clcmd_flags("amx_cfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("LANG_SET", "amx_langmenu", get_clcmd_flags("amx_langmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Multi-Lingual System")
AddMenuLang("STATS_SET", "amx_statscfgmenu", get_clcmd_flags("amx_statscfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Stats Configuration")
AddMenuLang("PAUSE_PLUG", "amx_pausecfgmenu", get_clcmd_flags("amx_pausecfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Pause Plugins")
AddMenuLang("RES_WEAP", "amx_restmenu", get_clcmd_flags("amx_restmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Restrict Weapons")
AddMenuLang("TELE_PLAYER", "amx_teleportmenu", get_clcmd_flags("amx_teleportmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Teleport Menu")
}



Screen edytowanego "amxmodmenu":
Dołączona grafika

Dowód że działa:
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Jeżeli nie dostałeś oczopląsu, zrozumiałeś poradnik i udało ci się edytować menu to gratuluję! :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 59


#246894 Kompilacja sma

Napisane przez Bialy^ w 07.05.2011 13:52

A sprawdzałeś czy skompiluje ci na Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X ??
  • +
  • -
  • 1