Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
K31t4
Rejestracja: 07.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.09.2011 14:46





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 44
- Odwiedzin: 2 718
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Sierpień 3, 1995
-
Imię
Wiktor
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bydgoszcz
-
Zainteresowania
Ręczna xD
Narzędzia użytkownika
Znajomi
K31t4 nie posiada znajomych
#256974 Problem z sklepem na cod
Napisane przez every
w 08.06.2011 16:23
#256993 Problem z sklepem na cod
Napisane przez every
w 08.06.2011 17:14
#256997 Problem z sklepem na cod
Napisane przez Goliath
w 08.06.2011 17:19
#257138 Problem z sklepem na cod
Napisane przez BliBs_Pl
w 09.06.2011 13:17
#257091 Problem z sklepem na cod
Napisane przez every
w 09.06.2011 05:58
#257354 Jak Zrobić Nową Klase Zombie
Napisane przez WazzaP
w 10.06.2011 05:50
#257562 Jak Zrobić Nową Klase Zombie
Napisane przez
grs4
w 10.06.2011 18:52
Pozdrawiam
#159438 Jak Zrobić Nową Klase Zombie
Napisane przez DeVvILL
w 12.08.2010 12:57
Więc Zaczynamy Kiedy Już Zainstalowaliśmy ZombieModa
Otwieramy Plik zp_zclasses40.sma
Następnie Gdy Otworzymy Szukamy
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
a pod tym dajemy to co na dole

zp_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_knockback)
następnie Szukamy
// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections
potem gdy to znajdziemy pod tym piszemy
// TWOJA NAZWA KLASY
new const_zclass6_name[] = { "Nazwa Twojego ZOMBIE" }
new const_zclass6_info[] = { "info twojej klasy" }
new const_zclass6_model[] = { "Model Twojego ZOmbiaaka Najlepiej napisać zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "Model pazurów twojego zombie najlepiej "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = (ŻYCIE ZOMBIE)
const_zclass6_speed = (szybkość Biegania zombie}
const float:zclass6_gravity = (jaka ma być grawitacja zombie)
conct float:zclass6_knockback = (odbicie zombie)
i nasza klasa gotowa

Zezwalam na kopiowanie nawet bez mojej zgody

Wrazie problemów z kompilacja pisać tutaj a spróbuje pomóc

#255050 komenda na dodawanie lvl niedziała :)
Napisane przez
kamioool
w 01.06.2011 17:03
//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_LEVEL_R, "<name> <level>");
Dlaczego masz oznaczone jako komentarz?

Usun // z początku...
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_LEVEL_R, "<name> <level>");
To samo 1851-1866
/*public cmd_setlvl(id, level, cid){ if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[6]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 5); new player = cmd_target(id, arg1); new value = str_to_num(arg2)-1; doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value]; poziom_gracza[player] = 0; SprawdzPoziom(player); return PLUGIN_HANDLED;}*/
Usuuń komentarz:
/*
*/
public cmd_setlvl(id, level, cid){ if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[6]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 5); new player = cmd_target(id, arg1); new value = str_to_num(arg2)-1; doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value]; poziom_gracza[player] = 0; SprawdzPoziom(player); return PLUGIN_HANDLED;}
#252609 COD SQL Błędy
Napisane przez Grzesiek
w 24.05.2011 18:05
Załączone pliki
-
CODsql.amxx 71,94 KB 4 Ilość pobrań
-
CODsql.sma 80,18 KB 28 Ilość pobrań
CODsql.amxx
#252680 COD SQL Błędy
Napisane przez Cypis'
w 24.05.2011 20:16
#195939 Obsługa botów CodMod
Napisane przez QTM. Peyote
w 12.12.2010 17:24

Plugin dzięki któremu boty będą samodzielnie wybierały klasę, przydzielały punkty. Klasy Wsparcie Ogniowe, Medyk, Saper oraz Demolitions będą używały swoich umiejętności. Testowany z PODBOT'ami.

Standardowa

----------------> Link


PLUGIN WYMAGA NAJNOWSZEGO CODMODA! [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#218687 Edycja menu admina - "amxmodmenu"
Napisane przez Abes Mapper
w 23.02.2011 22:16
Nie sugeruj się długością poradnika! Tak na prawdę to się robi bardzo szybko, ja tylko dokładnie wytłumaczyłem jak to zrobić i tak wyszło
Załóżmy że mamy podstawowe menu admina:

Ale jednak ktoś pragnie dodać parę opcji np.: robienie screenshotów, odbanowanie kogoś lub najzwyklej usunąć bądź zmienić kolejność.
Otwieramy menufront.sma dowolnym edytorem tekstowym. Znajduje się on w addons/amxmodx/scripting
Jeżeli go tam nie ma, udostępniam w załączniku.
Zjeżdżamy trochę na dół i widzimy takie coś:
AddDefaultMenus()
{
new flags;
AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CLIENT_COM", "amx_clcmdmenu", get_clcmd_flags("amx_clcmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("SERVER_COM", "amx_cmdmenu", get_clcmd_flags("amx_cmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CVARS_SET", "amx_cvarmenu", get_clcmd_flags("amx_cvarmenu", flags) ? flags : ADMIN_CVAR, "Commands Menu")
AddMenuLang("CONFIG", "amx_cfgmenu", get_clcmd_flags("amx_cfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("LANG_SET", "amx_langmenu", get_clcmd_flags("amx_langmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Multi-Lingual System")
AddMenuLang("STATS_SET", "amx_statscfgmenu", get_clcmd_flags("amx_statscfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Stats Configuration")
AddMenuLang("PAUSE_PLUG", "amx_pausecfgmenu", get_clcmd_flags("amx_pausecfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Pause Plugins")
AddMenuLang("RES_WEAP", "amx_restmenu", get_clcmd_flags("amx_restmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Restrict Weapons")
AddMenuLang("TELE_PLAYER", "amx_teleportmenu", get_clcmd_flags("amx_teleportmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Teleport Menu")
}
Na początku zajmiemy się dodaniem menu (komendy) od UnBan menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X a potem AMX SSBan v2.6 [UPDATE:10.Jul.2010] - AlliedModders
Najpierw instalujemy oba pluginy.
Po wgraniu przechodzimy do edycji kodu źródłowego menufront.sma.
UnBan Menu
Załóżmy że UnBan menu chcemy mieć pod banowaniem.
Duplikujemy linijkę:
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
Ma to wyglądać tak:
AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
I tak jak nasz kochany DarkGL napisał w poście niżej, nie trzeba edytować plików lang!

Wystarczy zmienić:
AddMenuLang
Na
AddMenu
I teraz zmieniamy wpis "BAN_PLAYER" na tekst który pokaże się w menu.
Wpiszmy np.: "Odbanuj gracza":
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
Następnie edytujemy komendy aby wywołać menu unbana.
Zmieniamy
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
Na
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_unbanmenu", get_clcmd_flags("amx_unbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
Teraz definiujemy pod jaką flagą będzie można użyć tej opcji. Ja zostawie ADMIN_BAN
Ważne aby na końcu było "Players Menu" chyba że menu dotyczy czegoś innego.
Na koniec zapisujemy edytowany kod źródłowy, kompilujemy i podmieniamy na serwerze z oryginalnym plikiem.
- Kompilować można tak:
- Wkleić kod tutaj: Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
- Skompilować lokalnie: Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Efekt końcowy dodania UnBan Menu do amxmodmenu:

Po wybraniu "Odbanuj gracza" wykonuje się komenda "amx_unbanmenu" czyli otwiera się już menu pluginu UnBan Menu

UnBan menu dodane, teraz SSBan.
AMX SSBan
Dodamy dwa menu - same SS i SS + Ban
Załóżmy że chcemy mieć pod numerem 6 i 7
Myślałem że będzie koło siebie a reszte w takim odstępie jak na początku ale potem numer 8 się przyłączy...
Musimy teraz zduplikować dwa wpisy i dać nad oryginałem aby wyglądało to tak:
AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
W sumie robimy jak poprzednio czyli zmieniamy AddMenuLang w obu przypadkach na AddMenu a potem "CHANGEL" i "VOTE_MAPS" zmieniamy na nasz tekst np.: "Menu screenshotow" i "Menu screenshotow + ban"
AddMenu("Menu screenshotow", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
Teraz komendy, flage i końcowy napis:
AddMenu("Menu screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_ssbanmenu", get_clcmd_flags("amx_ssbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Commands Menu")
Dlaczego Commands Menu a nie Players Menu?
Nie wiem ale działa.
W pierwszym przypadku (UnBan menu) zaś nie działa Commands Menu.
Zapisujemy, kompilujemy (tak jak wcześniej) i podmieniamy plik (plugin).
Tak powinien wyglądać nasz edit:
AddDefaultMenus()
{
new flags;
AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_unbanmenu", get_clcmd_flags("amx_unbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenu("Menu screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_ssbanmenu", get_clcmd_flags("amx_ssbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Commands Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CLIENT_COM", "amx_clcmdmenu", get_clcmd_flags("amx_clcmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("SERVER_COM", "amx_cmdmenu", get_clcmd_flags("amx_cmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CVARS_SET", "amx_cvarmenu", get_clcmd_flags("amx_cvarmenu", flags) ? flags : ADMIN_CVAR, "Commands Menu")
AddMenuLang("CONFIG", "amx_cfgmenu", get_clcmd_flags("amx_cfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("LANG_SET", "amx_langmenu", get_clcmd_flags("amx_langmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Multi-Lingual System")
AddMenuLang("STATS_SET", "amx_statscfgmenu", get_clcmd_flags("amx_statscfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Stats Configuration")
AddMenuLang("PAUSE_PLUG", "amx_pausecfgmenu", get_clcmd_flags("amx_pausecfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Pause Plugins")
AddMenuLang("RES_WEAP", "amx_restmenu", get_clcmd_flags("amx_restmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Restrict Weapons")
AddMenuLang("TELE_PLAYER", "amx_teleportmenu", get_clcmd_flags("amx_teleportmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Teleport Menu")
}
Screen edytowanego "amxmodmenu":

Dowód że działa:


Jeżeli nie dostałeś oczopląsu, zrozumiałeś poradnik i udało ci się edytować menu to gratuluję!

Załączone pliki
-
menufront.sma 13,53 KB 3021 Ilość pobrań
menufront.amxx
#246894 Kompilacja sma
Napisane przez Bialy^
w 07.05.2011 13:52
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: K31t4
- Regulamin