Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Reavi - zdjęcie

Reavi

Rejestracja: 01.05.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.07.2014 08:19
-----

#333553 Kod dla COD MOD 40001 lvl

Napisane przez Reavi w 12.12.2011 16:27

To edytujesz w pliku głównym silnika codmod i ma być w postaci *.sma potem kompilujesz do postaci *.amxx przez : Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Następnie podmieniasz z silnikiem na twoim serwerze i gotowe
  • +
  • -
  • 1


#333513 [ROZWIĄZANE] Nie działają mi klasy na serwerze i nie wiem co zrobić.

Napisane przez Reavi w 12.12.2011 15:48

Jak ci nie działa żadna z frakcji to pobierz czysty codmod i zrób jeszcze raz ( polecam sposób 1 ) gdyż prawdopodbnie brakuje 1 klamry "}" i cały silnik nie chodzi ;) ( Wiem po sobie tak samo miałem ;))
  • +
  • -
  • 1


#333506 Kod dla COD MOD 40001 lvl

Napisane przez Reavi w 12.12.2011 15:38

@UP
Ok,ale przy 15k wywala
Zmniejsz ilosc poziomow

  • +
  • -
  • 1


#333502 Kod dla COD MOD 40001 lvl

Napisane przez Reavi w 12.12.2011 15:30

Łapaj w załączniku:

Wpisz tak:
Rodzaj bicia: wybierz FastXP
IleLVL:15001
Mnożnik:4
Naciśnij Generuj tabele

PS: Musisz zmienić początek tabeli

new LevelXP[2] = {

na ten co jest podane w poradniku ;) gdyż jak nie zamienisz nie odczyta prawdopodobnie tabeli lub nie skompilujesz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#333344 Kod dla COD MOD 40001 lvl

Napisane przez Reavi w 11.12.2011 21:26

Tabela

http://amxx.pl/wklej...32363534616003/

Tutaj masz link jak zrobic tabele:
[CoD Nowy] Tabela EXP'a w nowym CoD'zie - AMXX.pl: Support AMX Mod X

zamiast w pkt 1 tego jego tabele skopiujesz tą i gotowe ;)[
  • +
  • -
  • 1


#333339 [ROZWIĄZANE] Stworzenie klas

Napisane przez Reavi w 11.12.2011 21:18

2.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Don the Pro";
new const opis[] = "1/1 z scout";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Don the Pro] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_SCOUT)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

1.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Wkurwiacz";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#333329 [ROZWIĄZANE] problem cod mod komandos

Napisane przez Reavi w 11.12.2011 20:54

Spróbuj to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "1/2 z noża";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Ustaw sobie Hp kondycja itd..
  • +
  • -
  • 1


#333314 Kod dla COD MOD 40001 lvl

Napisane przez Reavi w 11.12.2011 20:19

Z tego co wiem to tabela expa jest do 15k stworzona(generatorem link: http://amxx.pl/topic...rate-exp-table/ ) wiec jeżeli chcesz mieć 40k lvl to musisz ręcznie robić.
  • +
  • -
  • 1


#333266 Poszukuje pluginu /przenies

Napisane przez Reavi w 11.12.2011 19:18

Ograniczenie dla admina czy gracz normalny może??

Coś takiego znalazłem:

Zawiera on dawanie EXP'a, perków. Można też ustawiać LVL.
W wersji 1.5 dodałem przeniesienia, zsumowania oraz zamienienia EXP'a pomiędzy klasami wybranego gracza :)


[CoD Nowy] Admin Menu - v 1.5 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#333260 zlecenie na klasy i perki

Napisane przez Reavi w 11.12.2011 19:11

sma nie mam bo robiłem na gotowo i usuwałem plik.Lecz zrobiłem od nowa
*sma:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>


new const nazwa[] = "Assasin"; // nazwa
new const opis[] = ""; // opis
new const bronie = 0; // bronie
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 300;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) // FLAGA
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;


return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}



Do autora klasa Klon:



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Klon";
new const opis[] = "Moze stawiac swoje Klony-Odbijają obrażenia!";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;

new ilosc_kukiel[33];

new sprite_blast;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "1");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}

public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

public cod_class_enabled(id)
{
Spawn(id);
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "[Klon]Wykorzystales wszystkie Klony!");
return;
}

new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);

VBA[2] = 0.0;

for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];

if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "[Klon]Muszisz postawic Klona dalej!");
return;
}

new model[55], Float:AngleKukly[3],

SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;

entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);

AngleKukly[0] = 0.0;

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);

ilosc_kukiel[id]--;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;

new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);

if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;

new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);

if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;

new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET

if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];

entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);

FVecIVec(fOrigin, iOrigin);

if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}

return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);

public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")



PS: znajdz model jakis to może wstawie (ja też od niedawna w tym jestem ;))
  • +
  • -
  • -1


#332496 zlecenie na klasy i perki

Napisane przez Reavi w 10.12.2011 15:02

Szycior,assasin,Miszczu w zalacznikach

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#272167 Pytanie dotyczące do errorów w QTM_CoDMoD

Napisane przez Reavi w 21.07.2011 13:13

Za pewnie brakuje ci gdzies przecinków, a co do tych undefined symbol "" to nie dopisałes do

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, tu dopisz nazwe klasy, tu tez, Kapitan <--tu nie moze byc przecinka bo ostatni klasa to jest :blaga: };

w takiej samej kolejności jak masz tu:

"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo"


Pamietaj! zawsze jak jest ostatnia klasa nie moze być przecinka patrz "Rambo"

Nie wiem czy tobie to coś pomogło,
Jak chcesz to daj *.sma Spróbuje naprawić :^D :^D


Ps: Sam sie tym od niedawna zajmuje :P
  • +
  • -
  • 1