Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Reavi
Rejestracja: 01.05.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.07.2014 08:19
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 32
- Odwiedzin: 2 959
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Wrzesień 5, 1997
-
Imię
Krystian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Jaworsko
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#333553 Kod dla COD MOD 40001 lvl
Napisane przez Reavi w 12.12.2011 16:27
Następnie podmieniasz z silnikiem na twoim serwerze i gotowe
#333513 [ROZWIĄZANE] Nie działają mi klasy na serwerze i nie wiem co zrobić.
Napisane przez Reavi w 12.12.2011 15:48
#333506 Kod dla COD MOD 40001 lvl
Napisane przez Reavi w 12.12.2011 15:38
#333502 Kod dla COD MOD 40001 lvl
Napisane przez Reavi w 12.12.2011 15:30
Wpisz tak:
Rodzaj bicia: wybierz FastXP
IleLVL:15001
Mnożnik:4
Naciśnij Generuj tabele
PS: Musisz zmienić początek tabeli
new LevelXP[2] = {
na ten co jest podane w poradniku gdyż jak nie zamienisz nie odczyta prawdopodobnie tabeli lub nie skompilujesz.
Załączone pliki
-
Generate Exp Table.zip 136,16 KB 184 Ilość pobrań
#333344 Kod dla COD MOD 40001 lvl
Napisane przez Reavi w 11.12.2011 21:26
http://amxx.pl/wklej...32363534616003/
Tutaj masz link jak zrobic tabele:
[CoD Nowy] Tabela EXP'a w nowym CoD'zie - AMXX.pl: Support AMX Mod X
zamiast w pkt 1 tego jego tabele skopiujesz tą i gotowe [
#333339 [ROZWIĄZANE] Stworzenie klas
Napisane przez Reavi w 11.12.2011 21:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Don the Pro";
new const opis[] = "1/1 z scout";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Don the Pro] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_SCOUT)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
1.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Wkurwiacz";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#333329 [ROZWIĄZANE] problem cod mod komandos
Napisane przez Reavi w 11.12.2011 20:54
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "1/2 z noża";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Ustaw sobie Hp kondycja itd..
#333314 Kod dla COD MOD 40001 lvl
Napisane przez Reavi w 11.12.2011 20:19
#333266 Poszukuje pluginu /przenies
Napisane przez Reavi w 11.12.2011 19:18
Coś takiego znalazłem:
Zawiera on dawanie EXP'a, perków. Można też ustawiać LVL.
W wersji 1.5 dodałem przeniesienia, zsumowania oraz zamienienia EXP'a pomiędzy klasami wybranego gracza :)
[CoD Nowy] Admin Menu - v 1.5 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#333260 zlecenie na klasy i perki
Napisane przez Reavi w 11.12.2011 19:11
*sma:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Assasin"; // nazwa
new const opis[] = ""; // opis
new const bronie = 0; // bronie
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 300;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) // FLAGA
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Do autora klasa Klon:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Klon";
new const opis[] = "Moze stawiac swoje Klony-Odbijają obrażenia!";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;
new ilosc_kukiel[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "1");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}
public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
public cod_class_enabled(id)
{
Spawn(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "[Klon]Wykorzystales wszystkie Klony!");
return;
}
new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);
VBA[2] = 0.0;
for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "[Klon]Muszisz postawic Klona dalej!");
return;
}
new model[55], Float:AngleKukly[3],
SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
AngleKukly[0] = 0.0;
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
ilosc_kukiel[id]--;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);
if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;
new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);
if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;
new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET
if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);
FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);
public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")
PS: znajdz model jakis to może wstawie (ja też od niedawna w tym jestem )
#332496 zlecenie na klasy i perki
Napisane przez Reavi w 10.12.2011 15:02
Załączone pliki
-
codclass_szycior.amxx 6,15 KB 2 Ilość pobrań
-
codclass_miszczu.amxx 7,25 KB 2 Ilość pobrań
-
codclass_assasin.amxx 6,52 KB 4 Ilość pobrań
#272167 Pytanie dotyczące do errorów w QTM_CoDMoD
Napisane przez Reavi w 21.07.2011 13:13
w takiej samej kolejności jak masz tu:enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, tu dopisz nazwe klasy, tu tez, Kapitan <--tu nie moze byc przecinka bo ostatni klasa to jest };
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo"
Pamietaj! zawsze jak jest ostatnia klasa nie moze być przecinka patrz "Rambo"
Nie wiem czy tobie to coś pomogło,
Jak chcesz to daj *.sma Spróbuje naprawić
Ps: Sam sie tym od niedawna zajmuje
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Reavi
- Regulamin