Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobić Klasę + Dodatkowe Opcje

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chmielik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 22.05.2011 18:03

Witam . Ja takiego poradniczka nie znalazlem (przynajmniej w tym dziale) , więc postaram się go napisać . Mój 1 Poradnik , więc wiecie czego można oczekiwać :))

1. Jak zrobić nową klasę?

Szukamy linijki zaczynającej się od
enum { NONE = 0,

I po przecinku dopisujemy nazwę klasy np.
enum { NONE = 0, Strzelec ,Komandos);

Następnie linijkę niżej dodajemy ile nasza klasa będzie mieć HP
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 110, 150);

Więc klasa Strzelec będzie mieć 110HP , a Komandos 150 .
Następnie linijkę niżej dodajemy ile nasza klasa będzie mieć szybkości
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.1 , 1.35);

Więc klasa Strzelec będzie miec 110% szybkości , a Komandos 135% .
Następnie linijkę niżej dodajemy ile nasza klasa będzie mieć kamizelki
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 50);

Więc klasa Strzelec będzie mieć 100 kamizelki , a Komandos 50.

Następnie musimy podać co będzie się wyświetlało gdy wpiszemy /klasa
W
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",

Dodajemy linijkę niżej
"Strzelec Wyborowy (Premium)",
"Komandos"

U mnie wygląda to tak :

new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Strzelec Wyborowy (Premium)",
"Komandos"


Jeśli chcemy dodać opis klasy (będzie widoczny po wpisaniu /klasy i wybraniu np Komandosa)
Szukamy
new const opisy_klas[][] = {"Brak",

I Dodajemy pod
	"Dostaje M4 , Kalacha , 110 HP , 100 Pancerza , 110% szybkosci",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza"

U mnie wygląda to tak

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje M4 , Kalacha , 110 HP , 100 Pancerza , 110% szybkosci",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza"


Teraz musimy dodać naszej klasie jakiś ekwipunek .
Szukamy
	switch(klasa_gracza[id])
{

Dodajemy pod
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}

U mnie wygląda to tak :
	switch(klasa_gracza[id])
{
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}


Więc klasa Strzelec Wyborowy będzie mieć Kałacha i M4 , a Komandos Deagle .

Teraz nasza klasa jest gotowa do grania . Kompilujemy nasz cały plik COD tutaj : Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X , wrzucamy do FTP plugins , i cieszymy się naszą nową klasą :)

Dodatkowe Opcje :

Jak zrobić Klasie 1/21 z M4?

Szukamy
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

Dodajemy pod

if(weapon == CSW_M4A1)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Strzelec && random(21) == 1))
damage = float(health);
}


Więc nasza klasa będzie mieć 1/21 z M4A1 . Jeśli chcemy dać 1/x innej klasie po prostu zamieniamy "Strzelec" na nazwę naszej klasy , Jeśli chcemy dać inną broń , zamieniamy CSW_M4A1 na CSW_JAKASBRON , Jeśli chcemy dać np. 1/2 to zamiast random(21) wpisujemy random(2)


Teraz przydało by się zrobić Strzelca Wyborowego Premium . Więc tak:
Szukamy

if(item == klasa_gracza[id])

I pod nim dodajemy

if(item == Strzelec && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_X)) // zamiast X wpisujemy level jaki chcemy
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Dodaję również spis ADMIN_LEVEL_X żeby lepiej się nam dodawało
ADMIN_ALL - którakolwiek
ADMIN_IMMUNITY - flaga "a"
ADMIN_RESERVATION - flaga "b"
ADMIN_KICK - flaga "c"
ADMIN_BAN - flaga "d"
ADMIN_SLAY - flaga "e"
ADMIN_MAP - flaga "f"
ADMIN_CVAR - flaga "g"
ADMIN_CFG - flaga "h"
ADMIN_CHAT - flaga "i" *
ADMIN_VOTE - flaga "j"
ADMIN_PASSWORD - flaga "k"
ADMIN_RCON - flaga "l"
ADMIN_LEVEL_A - flaga "m"
ADMIN_LEVEL_B - flaga "n"
ADMIN_LEVEL_C - flaga "o"
ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"
ADMIN_LEVEL_E - flaga "q"
ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"
ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
ADMIN_MENU - flaga "u"
ADMIN_ADMIN - flaga "y"
ADMIN_USER - flaga "z"

na razie Tyle , Mam nadzieję że wam pomogłem . Wkrótce dodam więcej opcji .

Użytkownik Chmielik edytował ten post 23.05.2011 20:17

  • +
  • -
  • 2

#2 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.05.2011 19:17

Hmm, jedną z klas zrobiłeś premium, więc powinieneś zrobić, żeby była naprawdę premium, a nie tylko miała taki opis.
  • +
  • -
  • 1

#3 Chmielik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 23.05.2011 20:18

Dodałem , Masz jeszcze jakieś uwagi?? Piszcie bo chcę żeby pomagał ten poradniczek :)

// omfg ;d

Użytkownik Chmielik edytował ten post 31.05.2011 19:13

  • +
  • -
  • -1

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 24.05.2011 07:42

nic nowego na tym forum...
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 SzmitsixD

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:LwC
Offline

Napisano 06.06.2011 16:13

działa dzięki ;P + leci
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 09.06.2011 14:48

nic nowego na tym forum...


Ja mam COD'a gdzie są pytania za EXP i Medale na koniec mapy za EXP i myśisz, że ktoś zrobi o tym poradnik?
Sam próbuję robić różne rzeczy i nikogo nie pytam się dlaczego nie działa (wyjątek: pytania ^^) tylko dalej próbuję przenieść jakąś funkcję z DM lub COD Nowy
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych