dss.txtusun 1
statsx.amxxbo masz 2x wywal
extreme_bancfg2.amxxi sprawdz czy nadal masz błąd
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
wuda nie posiada znajomych
Napisane przez City
w 31.05.2013 21:49
Napisane przez Filip1512
w 29.05.2013 17:55
Cześć
Przedstawiam wam mój kolejny plugin, moim zdaniem przydatny najbardziej na serwery DM, ze względu na to, że z modami nie jest on kompatybilny i może/będzie kolidował.
Na czym on dokładnie polega?
Po zebraniu dużej kwoty (min. 10 000$) otwiera się menu (lub włączamy sami komendą, która będzie niżej napisana) i wybieramy interesujący nas "booster"
Po 15 sekundach od wejścia na serwer pokazuje się menu, w którym możemy wybrać czy ma się pokazywać menu, podczas gdy nasz stan konta wyniesie 16 000$ lub więcej:
Unneded Money jest pluginem nie w pełni mojego autorstwa, gdyż niektóre funkcje takie jak "infinity ammo" czy "double jump" są ogólnodostępne oraz działają, więc nie widziałem potrzebny tworzenia czegoś, co działa i spisuje się na medal.
Obecnie jest to wersja BeTa, ze względu na uboga ilość opcji w menu i paroma błędami, jednak na parunastu testach mogę stwierdzić, że póki co to nadaje się do użytku
Jakiekolwiek pomysły/opinie prosiłbym umieszczać tylko i wyłącznie w tym temacie.
;//* Unneeded Money by Filip
um_maxhp "100"
; max hp, ile mozna miec na serwerze (np. w pluginach VIP niektore vipy maja 120hp
; wiec max ustawiamy 120, jesli nie ma zadnych pluginów od zmianek hp na wiecej niz 100
; to zostawiamy cvar (def. 100)
; //um_vipflag ""
; poki co cvar wylaczony, odpowiada za to, czy niektore opcje z menu maja
; byc NIEDOSTEPNE dla vipow
um_info "1"
; czy ma pokazywac info na czacie
; 0 - nie, 1 - tak (def. 1)
um_infotime "60"
; jesli cvar um_info jest wlaczony ("1"), to co ile czasu ma pokazywac info (w sekundach)
; (def. 60)
unneeded_money.sma -> /scripting/
unneeded_money.amxx -> /plugins/
um.cfg -> /configs/
(Jeśli wersja v0.1 [BeTa]) Treść cvary.txt -> dopisać do configs/amxx.cfg
- fakemeta
- cstrike
- fun
- engine
Obecnie znane mi błędy (odświeżane na bieżąco):
CHANGELOG
Napisane przez Kawon
w 28.05.2013 15:59
Napisane przez
Gość
w 25.05.2013 19:40
Nie.
Linijka ta odpowiada za rejestrowanie zdarzenia, jakim jest spawn, czyli ożywienie i przygotowanie gracza do gry.
0 oznacza rozpoczęcie zdarzenia, a 1 jego koniec.
Rozróżnia się to tym, że przy 0 można event zablokować, lub zmienić jego parametry.
1 oznacza event dokonany, na którego nie mamy już wpływu.
Wszelkie wartości niezerowe będą traktowane tak samo, bez względu, czy jest to 1, 4 czy -100.
Żeby ustawiać raty co 4 spawny, stworzymy sobie dla tablicę 33 elementową, czyli dla każdego gracza.
Po spawnie danego gracza, zwiększymy wartość i jeśli będzie się dzielić przez 4, to wtedy raty ustawiamy.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Rate'y + HUDMSG" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Filip / `NN" new spawns[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "raty", 1); set_task(120.0, "hudmsg", _, _, _, "b") } public raty(id) { if((++spawns[id])%4){ client_cmd( id , "rate 25000" ) client_cmd( id , "cl_cmdbackup 2" ) client_cmd( id , "cl_cmdrate 101" ) client_cmd( id , "cl_updaterate 101" ) client_cmd( id , "ex_interp 0.01" ) } } public hudmsg() { set_hudmessage(255, 100, 10, 0.1, 0.7, 0, 6.0, 9.0) show_hudmessage(0, "Twoj interp zostal ustawiony na 0.01") }
Napisane przez Droso
w 18.10.2012 15:26
Witajcie!
Autor: HubertTM
Dzień publikacji: 18 października 2012r.
Oto nowy Ultimate-AFK, czym różni się od innych afk-kickerów? Dokładnością. Ten plugin bierze pod uwage:
Oczywiście wszystko możemy Włączyć/Wyłączyć Cvarami, a w dodatku możemy dodać wyjątki dla kogo ma nie działać U-AFK:
Możemy określić jak ma działać plugin czy od razu kickować z serwera, czy może najpierw przenieść do drużyny Obserwatorów, potem po upłynięciu X czasu, kickować go z serwera (Można oczywiście to wyłączyć, że tylko przenosi do drużyny Obserwatora i gracz sobie spokojnie czeka jako obserwator).
Możemy także ustalić po jakim czasie kickować z TT/CT i oddzielny czas kicku dla drużyny Obserwatora.
Możemy włączyć tylko kickowanie z drużyny Obserwatora.
Dodatkowo:
AFK na respie, jak wiadomo czasami chcemy, żeby AFK na respie było szybsze, tak też tu jest.
Jak działa plugin na respie?
Najpierw ustalamy ile razy gracz może być AFK (w pluginie zwie to się szanse [stand. 3])
Jeżeli gracz wykorzysta szanse [np. 3/3] to wtedy:
w zależności od CVAR'u:
Możemy CVAR'em włączyć informowanie gracza, że jest AFK i nastąpi reakcja pluginu.
W pluginie jest pokazywanie ile graczy w CT i TT jest AFK [np. AFK CT: 1 AFK TT: 3] [można wyłączyć CVAR'em]
Mamy także wyrzucanie bomby, jeśli gracz jest AFK X sec..
Oczywiście możemy to wyłączyć, na przykład zamiast wyrzucania bomby możemy zainstalować to:
http://amxx.pl/topic...k-bomb-tranfer/
Więcej informacji w CVAR'ach
Uwaga CVAR'y ustalamy w pliku ultimateafk.cfg, który możemy pobrać z załącznika i wrzucamy go do folderu
addons/amxmodx/configs
afk_mode 0 // 1 - Kickuje od razu, to znaczy - nie przenosi na spect! // 0 - Najpierw przerzuca na Spect. Co dalej? Wybierz dalej w cvarach afk_timeafk 50 // Ile sekund mozna byc AFK w TT/CT, zanim... (cvar afk_mode) afk_timespect 0 // Ile sekund mozna byc AFK w druzynie Obserwatorow, potem kickuje! // 0 - Nieskonczonosc - nie kickuje. afk_saychangeafk 2 // Czy pisanie na SAY/SAY_TEAM wplywa na czas AFK? // 0 - Nie // 1- Tylko w druzynach TT oraz CT // 2 - Wszedzie TT/CT/Obserwatorzy. afk_shootchangeafk 1 // Czy strzal bronia, lub jej zmiana wplywa na AFK? // 1 - Tak. // 0 - Nie. afk_adminafk 0 // Czy traktowac adminow jako zwyklych graczy? Czytaj - Przerzucac oraz Kickowac? // 0 - Bedzie kickowalo/przerzucalo adminow i graczy. // 1 - Kickuje/przerzuca tylko graczy, admini maja spokoj. // 2 - Kickuje/przerzuca graczy i adminow, ale nie kickuje adminow z immunitetem. afk_warn 1 // ostrzegac gracza ze jest AFK? (Chat) // 0 - Nie // 1 - Tak (Domyslnie) afk_minplayers 0 // od ilu graczy na serwerze dziala U-AFK. afk_checkspawn 1 // Czy ma sprawdzac czy gracz jest AFK na respie? Takie AFK na respie dziala szybciej, przydatne bo sa szanse (patrz nizej). // 1 - Tak // 0 - Nie. Wylacza takze szanse (Zaraz sie dowiesz co to takiego) afk_timekillspawn 25 // Jezeli gracz nie rusza sie na respie przez tyle sekund, oznacza to, ze jest AFK, i mozna go ... (CVAR nizej) afk_killspawn 0 // Do cvaru wyzej // 1 - Zabic // 0 - Nic nie robi z graczem, ale pokazuje komunikat, ze gracz jest AFK. afk_killspawnchance 5 // Jezeli zostanie zabity (Wiec dziala tylko kiedy cvar afk_killspawn 1) przez Ultimate AFK [TEN_CVAR] razy to zostanie wywalony, bo nie gra. // Zalecane 3 w gore. // Uwaga 0 nie wylacza ! (Od wylaczania jest m.in cvar afk_checkspawn!) afk_bombdroptime 20 // Po jakim czasie AFK ma wyrzucic bombe graczowi na ziemie. // 0 - Wylacza. afk_playersinfoafk 1 // Czy ma pojawiac sie informacja? AFK TT : x AFK CT: x na chacie? // 1 - Tak. // 0 - Nie.
Plugin posiada multilanguage! Dzięki czemu obcokrajowcy zrozumieją, dlaczego np. zostali wyrzuceni z serwera
Na razie tylko PL i ANG. [Wersja ANG, możliwe lekkie błędy ;D]
Podziękowania:
- Dla autora/ów AFK-KISS, (zapożyczona funkcja: ta od rozpoznawania czy gracz ma bombe)
Changelog:
18 października 2012 r - publikacja;
28 października 2012 r - poprawa .txt;
20 grudnia 2012 r - poprawa małych bugów + "uczulenie" pluginu;
1.9b - 13 października 2013 r - "uczulenie" pluginu + poprawy błędów.
1.9f - 10 listopada 2013 r - Poprawienie kilku błędów - ładniejszy (czytelniejszy) plik .CFG
2.0 - 30 grudnia 2013 r -
AFK-Ultimate.sma 15,62 KB 1652 Ilość pobrań
AFK-Ultimate.amxx
ultimateafk.txt 2,29 KB 2171 Ilość pobrań
ultimateafk.cfg 2,05 KB 1624 Ilość pobrań
Standardowa czyli:
Napisane przez Filip1512
w 24.05.2013 18:25
Zapraszam do pobrania, odsłuchania i wrzucania na serwer
Typowo klubowe "pompki"
http://www39.zippysh...20275/file.html
Ilość utworów: 18
Typ dźwięku: mp3
Długość utworów: 0:15 - 0:18
Tracklista
1. Alesso vs. OneRepublic - If I Lose Myself (Remix)
2. Steve Angello - Knas (Deficio Remix)
3. Svenson & Gielen - Welcome To Twisted (Max Sound Feel The Bass Bootleg)
4. Paul Johns - It's Over (ElectroShoot Remix)
5. TJR - Swagger VS Mumbai (TJR Mashup)
6. Ddei & Estate, Neotone - Yay! (Original Mix)
7. Magic Affair - Omen III (Tori remix 2013)
8. Showtek & Noisecontrollers - Get Loose (Tiesto Remix)
9. Moguai - Mpire (Tom Staar Remix)
10. DallasK - Alienz (Original Mix)
11. Dyro - Leprechauns & Unicorns (Original Mix)
12. Dirty Rush & Gregor Es - Fireball (Original Mix)
13. Tom Swoon feat. Miss Palmer - Who We Are (Original Mix)
14. Daav One & - Groundshaker (Original Mix) [Preview]
15. The Partysquad & Boaz & TJR - Oh My Snowbeat (Ciosu$ MashUp)
16. Michael Mind Project feat. Lisa Aberer - Razorblade (Extended)
17. Uberjakd - Gash King (Joel Fletcher Remix)
18. MRTN & NexSlay Project - Slow Don't Wanna Fall (JayyFresh Remix)
Napisane przez
Gość
w 05.03.2013 07:55
parachute_fallspeed 30 // szybkość lotu spadochronem
amxmodx fakemeta hamsandwich
Napisane przez sNH.
w 19.05.2013 13:22
Sprawdź:
/* Ultimate KillStreak Advanced! Available Sounds for enemy kills, headshot kills, knife kills , first blood kills , double kill , round counter.1) 10 sounds for enemy kills :- At 3 kills -> play TripleKill sound- 4 -> play MultiKill sound (it's not basically multikill sound)- 6 -> play UltraKill sound (it's not basically ultrakill sound)- 8 -> play KillingSpree sound (it's not basically killingspree sound)- 10 -> play MegaKill sound- 12 -> play Holy Shit sound- 14 -> play Ludicrouskill sound- 15 -> play rampage sound- 16 -> play Unstoppable Sound (it's not basically unstoppable sound)- 18 -> play Monster Kill sound (it's not basically monster kill sound)2) 2 Sounds for Headshot (random play)3) 2 Sounds for Knife Kill (random play)4) 2 Sounds for First Blood (random play)5) 3 Sounds for Round Counter Events (random play)6) 1 Sound for Grenade Kill Events7) 4 Sounds for Suicide Events8) 2 Sounds for Double Kill Events* CVARs:- ut_killstreak_advanced (default 3) - enable/disable kill report, hudmessages1 = Only HudMessages2 = Only Sounds3 = Sounds and HudMessagesAnother number disable this event- ut_killstreak_hs (default 1) -> enable/disable headshot eventsIncludes 2 sounds, hudmessages- ut_killstreak_knife (default 1) -> enable/disable knife kill eventsIncludes 2 sounds, hudmessages- ut_firstblood (default 1) -> enable/disable first blood eventsIncludes 2 sounds, hudmessages- ut_nade_events (default 1) -> enable/disable Grenade kill eventsIncludes 1 sounds, hudmessages- ut_suicide_events (default 1) -> enable/disable Suicide EventsIncludes 4 sounds, hudmessages- ut_doublekill_events (default 1) -> enable/disable Double Kill EventsIncludes 2 sounds, hudmessage- ut_roundcout_sounds (default 1) -> enable/disable Round Counter SoundsIncludes 3 sounds, hudmessage* [UPDATE] 0.6 - > 0.7 (10/02/2007)- Changed the ul_killstreak_advanced cvar (read on head plugin at "CVARS"- Chaged the cord of hudmessages, to be to center- Now on killstreak announce, messages will be with random colors* [UPDATE] 0.5 -> 0.6- Fixed bugs- Added Round Counter Cvar:ut_roundcout_sounds* [UPDATE] 0.4 -> 0.5- Added Double Kill EventsCvar : ut_doublekill_events (default 1)Sounds : 2 sounds (random play)Messages : 1 Hud MessageThis is only if you kill 2 players with a bullet* [UPDATE] 0.3 -> 0.4- Added Grenade Kill Events ->Cvar : ut_nade_events (default 1)Sounds : 1 soundMessages : 4 hud messages (random display)- Added Suicide EventsCvar : ut_suicide_events (default 1)Sounds : 4 (random play)Messages : 2 hud messages (random display)* [UPDATE] 0.2 -> 0.3- Added First Blood Events:Cvar : ut_firstblood (default 1)Sounds : 2 sounds (random play)Messages : 3 hud messages (random display)- Added Round Counter Events:Sounds : 3 sounds (random play)Messages : 1 hud message* [UPDATE] 0.1 -> 0.2- Added new 4 headshot kill messages- Added new 3 knife kill messagesThis messages will displayed at random* Install:1) Enable Plugin2) Copy "ultimate_sounds" folder in to your "cstrike\sound" folder3) Restart server* Credits:- xxAvalancheXx for double kill codes- jim_yang for some sugestion and grenade events codes- bo0m! for help me with an register event function- Duca for Streak Mode Example* Have a nice day now*/#include <amxmodx>#include <amxmisc>#define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"#define PLUGIN_VERSION "0.7"#define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI"#define PLUGIN_EDITOR "wuda"new kills[33] = {0,...};new deaths[33] = {0,...};new firstbloodnew kill[33][24];#define LEVELS 10#define hsounds 2#define knsounds 2#define fbsounds 2#define prpsounds 3#define suicidesounds 4#define maxdbsounds 2#define TASK_CLEAR_KILL 100new hsenablenew knifeenablenew firstbloodenablenew nadecvarnew suicidecvarnew cvardoublenew rnstartcvarnew killstreaktypenew levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};new sounds[10][] ={"ultimate_sounds/triplekill_ultimate","ultimate_sounds/multikill_ultimate","ultimate_sounds/ultrakill_ultimate","ultimate_sounds/killingspree_ultimate","ultimate_sounds/megakill_ultimate","ultimate_sounds/holyshit_ultimate","ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate","ultimate_sounds/rampage_ultimate","ultimate_sounds/unstoppable_ultimate","ultimate_sounds/monsterkill_ultimate"};new messages[10][] ={"%s: Triple Kill !","%s: Multi Kill !","%s: Ultra Kill !","%s: Killing Spree !","%s: Mega Kill !","%s: Holy Shit !","%s: Ludicrous Kill !","%s: Rampage !","%s: Unstoppable !","%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"};new hslist[hsounds][] ={"ultimate_sounds/headshot1_ultimate","ultimate_sounds/headshot2_ultimate"}new fblist[fbsounds][]={"ultimate_sounds/firstblood1_ultimate","ultimate_sounds/firstblood2_ultimate"}new preplist[prpsounds][]={"ultimate_sounds/prepare1_ultimate","ultimate_sounds/prepare2_ultimate","ultimate_sounds/prepare3_ultimate"}new fbmessages[2][]={"%s : Pierwsza Krew!","%s : Pierwsze skuteczne strzaly!"}new hsmessages[3][]={"%s pozbawil glowy %s !!","%s strzelil prosto w leb %s !","%s zrobil super headshota %s!"}new knlist[knsounds][]={"ultimate_sounds/knife1_ultimate","ultimate_sounds/knife2_ultimate"}new knmessages[3][]={"%s skosil %s","%s wypatroszyl %s","%s odcial jajca %s"}new nademessages[3][]={"%s wysadzil w powietrze %s","%s precyzyjnie rzucil do %s","%s dobrze rzuca he... Chyba byl na wojnie."}new suicidemess[2][]={"%s wie jak dziala polecenie kill!","%s woli zabijac siebie xD"}new suicidelist[suicidesounds][]={"ultimate_sounds/suicide1_ultimate","ultimate_sounds/suicide2_ultimate","ultimate_sounds/suicide3_ultimate","ultimate_sounds/suicide4_ultimate"}new doublelist[maxdbsounds][]={"ultimate_sounds/doublekill1_ultimate","ultimate_sounds/doublekill2_ultimate"}is_mode_set(bits) {new mode[9];get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);return read_flags(mode) & bits;}public plugin_init() {register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");register_event("DeathMsg", "event_death", "a");hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");return PLUGIN_CONTINUE;}public event_death(id) {new killer = read_data(1);new victim = read_data(2);new headshot = read_data(3);new weapon[24], vicname[32], killname[32]read_data(4,weapon,23)get_user_name(victim,vicname,31)get_user_name(killer,killname,31)if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1){set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)new ii = random_num(0,hsounds-1)client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])}if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1){set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)new rr = random_num(0,knsounds-1)client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])}if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1){set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)new tt = random_num(0,fbsounds-1)client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])firstblood = 0}if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1){set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)client_cmd(0,"spk ultimate_sounds/nade_ultimate")}if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1){set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)new zz = random_num(0,suicidesounds-1)client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])}if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1){set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)show_hudmessage(0,"Wow %s ustrzelil double killa", killname)kill[killer][0] = 0;new qq= random_num(0,maxdbsounds-1)client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])}else{kill[killer] = weapon;set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);}kills[killer] += 1;kills[victim] = 0;deaths[killer] = 0;deaths[victim] += 1;for (new i = 0; i < LEVELS; i++){if (kills[killer] == levels[i]){announce(killer, i);return PLUGIN_CONTINUE;}}return PLUGIN_CONTINUE;}announce(killer, level){new name[33]new r = random(256)new g = random(256)new b = random(256)get_user_name(killer, name, 32);set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)return PLUGIN_HANDLED;if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1){show_hudmessage(0, messages[level], name);}if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2){client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);}if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3){show_hudmessage(0, messages[level], name);client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);}return PLUGIN_CONTINUE;}public reset_hud(id){firstblood = 1if (is_mode_set(16)) {if (kills[id] > levels[0]) {client_print(id, print_chat,"* Twoj killsteak wynosi %d zabic z rzedu.", kills[id]);} else if (deaths[id] > 1) {client_print(id, print_chat,"* Uwazaj, Twoj deathstreak wynosi %d zgonow z rzedu.", deaths[id]);}}}public rnstart(id){if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1){firstblood = 1set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)show_hudmessage(0, "Przygotuj sie!")new qq = random_num(0,prpsounds-1)client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])}}public client_connect(id) {kills[id] = 0;deaths[id] = 0;}public clear_kill(taskid){new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;kill[id][0] = 0;}public plugin_precache(){precache_sound("ultimate_sounds/triplekill_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/multikill_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/ultrakill_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/killingspree_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/megakill_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/holyshit_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/rampage_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/unstoppable_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/monsterkill_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/headshot1_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/headshot2_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/knife1_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/knife2_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/firstblood1_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/firstblood2_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/prepare1_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/prepare2_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/prepare3_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/nade_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/suicide1_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/suicide2_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/suicide3_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/suicide4_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/doublekill1_ultimate.wav")precache_sound("ultimate_sounds/doublekill2_ultimate.wav")}/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/
Napisane przez
Pan Marian
w 20.05.2013 12:32
trzymaj, jeżeli są errory, nie zmieni to faktu iż plugin będzie działał poprawnie.
Napisane przez glutex
w 21.05.2013 11:35
Napisane przez
Daj buziaka
w 06.05.2013 21:49
Witam.
Przedstawiam wam mojego Moda na serwer Deathrun. Jest to mod Deathrun+Klasy [EXPMOD]. I postanowiłem go opublikować na AMXX bo widziałem że dużo osób tego szuka a na pewno się przyda
Wszystkich klas jest 12. Z czego 5 klas Premium.
Zwykle :
- Operator - Dostaje mniejsza grawitacje, dodatkowe +25 HP oraz Ciche chodzenie
- Jumper - Dostaje mniejsza grawotacje oraz podwojny skok
- Odrzutowiec - Moze robic LongJumpa co 5 sekund
- Nozownik - Dostaje 1/2 na zabicie oraz dostaje 50HP na start
- Farciarz - Ma 40% na zrespienie sie po smierci
- Exper - Za zabojstwo dostajesz wiecej doswiadczenia
- Predator - Widzisz niewidzialnych oraz dostajesz mniejsza grawitacje
Premium:
- Mentos (Premium) - Dostajesz mniejsza widocznosc, mniejsza grawitacje, podwojny skok oraz na start 150HP
- Ninja (Premium) - Grawitacja: -10%, podwojny skok, 50% na zabicie z noza (PPM)
- Smierc (Premium) - Posiada 1/1 z noza, dostaje tylko 150HP oraz mniejsza grawitacje
- Rambo (Premium) - Dostajesz potrojny skok, 1/4 na zabicie z noza oraz 40% na odrodzenie
- Ghost (Premium) - Jest niewidzialny, posiadasz 10DMG oraz dostajesz potrojny skok
Max Poziom jaki można osiągnąć na serwerze jest 501.
Do deathruna zostały dodane nowe statystyki takie jak:
- Zycie
- Grawitacja
- Obrazenia
- Odrodzenie
Co do klas premium to posiadają Flagi
Ninja - ADMIN_LEVEL_A
Ghost - ADMIN_LEVEL_B
Smierc - ADMIN_LEVEL_C
Rambo - ADMIN_LEVEL_D
Mentos - ADMIN_LEVEL_E
Oraz zostało dodane że jeśli gracz posiada flage ADMIN_LEVEL_H to posiada większy EXP który można ustawić cravem "xp_vip".
Zostało dodane również EXP za przeżycie gracza.
- Za przezycie gracza CT dostajemy 20EXP
- Za przezycie gracza TT dostajemy 80EXP
Tutaj daje kilka Screenów.
- Wyglad HUD
http://pics.tinypic.pl/i/00380/zpxlef3xgx18.png
- Widać Kilka klas
http://images.tinypic.pl/i/00380/e3th0x0fkyfh.png
- Pokazuje Opisy Klas
http://pics.tinypic.pl/i/00380/8oxndyyvucp9.png
- Dodawanie Statystyk
http://pics.tinypic.pl/i/00380/bv76ej4tgmxz.png
/klasa - Możliwość Wybrania Klasy /klasy - Opisy wszystkich klas /staty - Mozliwosc przydzielenia punktów /statystyki - Mozliwosc przydzielenia punktów /reset - Mozliwosc resetowania punktow i dodania ich w inne statystyki
xp_kill - doswiadczenie za zabójstwo (standardowo 15) xp_higher - doswiadczenie za zabicie wiekszego poziomu (standardowo 10) xp_vip - doswiadczenie jesli posiadamy VIP'a (standardowo 10)
give_exp "nick" "poziom" - Możliwość przydzielania graczowi EXP'a reset_player "nick" - Możliwość Resetowania statystyk gracza
Standardowa http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
folder deathrunmod wrzucamy do cstrike -> sound
Jak na moje oko to jest wszystko dobrze. Testowałem i żadnych błędów nie miałem.
Ale jak coś będzie nie tak to proszę pisać w postach.
Napisane przez R3X
w 17.05.2010 16:24
//#define EDIT_MENU
addons/amxmodx/configs/help/
Napisane przez Gufinsky
w 09.02.2011 17:25
Konsola: sm_reset - restartuje rekord speeda na aktualnej mapie (dla admina) Czat: /best - pokazuje gracza i czas w jakim przeszedl mape /grawitacja - dla VIPA zmienia grawitacje /speed - dla VIPa zmienia speed /freeze - kupujemy granat zamrazajcy fps - komendy na szybsze bh /info - pokazuje info co posiada vip /drshop - pokazuje deathrun shop
////////// DeathRun Manager 1=włącz; 0=wyłącz Włącz/wyłącz plugin deathrun_toggle 1 Włącz/wyłącz blokowanie spray`ów deathrun_spray 1/ Włącz/wyłącz blokowanie komend radiowych deathrun_radio 1 Włącz/wyłącz dawanie USP dla CT deathrun_giveusp 0 Włącz/wyłącz strefę kupowania deathrun_removebz 1 Włącz/wyłącz usuwanie pieniędzy i czasu z ekranu HUD deathrun_hidehud 0 Włącz/wyłącz blokowanie pieniędzy deathrun_blockmoney 0 Włącz/wyłącz blokowanie komendy 'kill' w konsoli deathrun_blockkill 0 Włącz/wyłącz przenikanie przez innych graczy deathrun_semiclip 1/ Włącz/wyłącz system żyć, jeśli ustawione na 2, terroryści ze zwycięskiej drużyny otrzymają 1 punkt życia deathrun_lifesystem 2 Jeśli ustawione na 1, wyświetlana nazwa gry to 'Deathrun v3.0' deathrun_gamename 1 Włącz/wyłącz tracenie HP przez TT przy upadku z wysokości deathrun_terrnfd 1 ////////////// SpecList amx_speclist 1 Włączony / Wyłączony plugin. amx_speclist_immunity 1 / jesli 1 - gracze z flagą "a" nie bedą wyswietlani na liście 0 - gracze z flagą "a" bedą na liście. //////////// AFK KISS afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany. afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony. afk_minplayers 8 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin. afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK. afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny. afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany. afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje. afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu. afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK. afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec. afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ). /////////// rekordy speeda sm_enabled "1" // 1 - Plugin włączony 0 - Plugin Wyłączony sm_upadte "0.1" // Co ile ma aktualizować się HUD (Napis z prawej strony ekranu) Standardowo 0.1 sm_terro "0" // 1 - Sprawdza również speed również u terro, 0 - nie sprawdza speeda u terro //////// FREEZE TRAPS freezetrap_distribute 2 freezetrap_limit 2 freezetrap_cost 8000 ////////// tl fix mp_timelimit_fix 19 mp_timelimit_restart 0 ////////// dont say ips ip_banviolators 0 // 1 - banowanie, 0 - sama podmiana tekstu /////////////// REASON KICKER amx_kick_r1 "Skracasz" amx_kick_r2 "Bugujesz" amx_kick_r3 "AFK" amx_kick_r4 "Spamujesz" amx_kick_r5 "Reklamujesz" amx_kick_r6 "Lamisz" amx_kick_r7 "Wyzywasz" ///////////////// przydzielanie tjm_join_team 2
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) ReasonKicker.amxx ; reason kicka plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here DeathrunManager.amxx ; Główny plugin DeathRuna DRM_trigger_hurt_fix.amxx ; DR hurt fix Deathrun_Shop.amxx ; DR shop /drshop speclist.amxx ; W rogu pokazuje ktos na obserwuje ad_manager.amxx ; reklama z [you] hpk.amxx ; kickuje graczy z duzym pingiem = 115 use_button_once.amxx ; tt moze tylko raz uzyc pulapki team_join.amxx ; wymusza dojscie do ct afkkisss.amxx ; kickuje afk timer.amxx ; rekordy map BestSpeed_Edition_v2.amxx ; rekordy speeda respawn.amxx ; /respawn - gdy mamy 8k$ odradzamy sie bunnyhop.amxx ; auto bh autobuyfix.amxx ; fix na crashe *** vip.amxx ; vip - wiecej info po wpisnaiu /info freezetraps.amxx ; granat zamrazajcy pulapki Galileo.amxx ; vote map Allow_round_finish.amxx ; pozwala dokonaczyc runde tl_fix.amxx ; staly timeleft swear_replacement.amxx ; cenzura dontsayips.amxx ; blokada reklamy ip drfps.amxx ; /fps
Zakaz kopiowania na inne fora bez zgody autora.