Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kendzior87 - zdjęcie

Kendzior87

Rejestracja: 23.04.2011
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: 02.09.2020 19:25
-----

#399034 Problem z public client_PreThink(id)

Napisane przez Kendzior87 on 19.04.2012 13:59

Odświeżam temat, może jaśniej opisze:
Spadochron oraz item AutoBH z tego tematu:
http://amxx.pl/topic...mklase-auto-bh/
chce połączyć z klasa z tego tematu:
http://amxx.pl/topic...aca-po-scianie/

no ale mam problem z
public client_PreThink(id)

jak dodam klasie chodzenie po ścianie to nie działa spadochron i autoBH.

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 1


#366856 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez Kendzior87 on 18.02.2012 17:23

No a jeżeli masz starego COD moda to robisz tak jak napisal jadamciwszystko poza ostatnia linia.
kilstreak.amxx dopisujesz do plugins.ini NAD pluginem twojego coda.

Bardzo fajny plugin Cypis. +

Mam tylko pytanie gdzie mozna zmienic dmg jaki zadaje rakieta predator?
  • +
  • -
  • 1


#323937 Zemsta

Napisane przez Kendzior87 on 19.11.2011 19:47

a nie powinieneś tego wgrać jako oddzielny plugin zamiast podpinać do coda?
  • +
  • -
  • 1


#319701 Tylko nóż, na danej mapie w COD mod

Napisane przez Kendzior87 on 09.11.2011 15:33

Witam, niestety jak dodałem ten kod jako oddzielny plugin, to nadal rozdawane są bronie przypisane do klas, może trzeba ten cod zaimplementować do kodu pluginu cod mod, czy byłbyś wstanie podać jak to zrobić?

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 1


#243229 Problem z Klasami - GodMod oraz znikanie

Napisane przez Kendzior87 on 29.04.2011 15:10

W *.sma nie mam tego itemu bo nie mogłem go skompilować więc usunąłem tą modyfikację, dodawałem dokładnie tak jak opisałem wyżej, ale zaraz dopisze to do mego *.sma i wrzucę tutaj :)

edit //wyłapałem czemu nie chciało się kompilować lecz teraz jest inny problem.

zmieniłem
if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1)
        {
        GodmodeZuzyte[id] = 1
        set_user_godmode(id, 1)
        set_task(3.0,"godoff",id,"",0,"a",1)
        }
        else
        {
        return PLUGIN_CONTINUE;
        }

na:

if(GodmodeZuzyte[id] = 1)
        {
	return PLUGIN_CONTINUE;	
        }
        else
        {	
        GodmodeZuzyte[id] = 1
        set_user_godmode(id, 1)
        set_task(3.0,"godoff",id,"",0,"a",1)
        }

ale mam inny problem, plik się skompilował, można używać umiejętności więcej niż raz no i pasek progressbar ma czas trwania znacznie dłuższy niż 3 sek. W tym .sma są dwie klasy Fanatyk - niewidzialność i T1000 - godmode, proszę o poprawienie kodu, obie klasy mają działać tak samo (umiejętność na 3 sek użycie 1 krotne w ciągu rundy oraz progressbar też na 3 sek) z rozgraniczeniem, że jedna posiada niewidzialność druga godmode. Kombinuje i nie daje rady tego przeskoczyć :/

Załączony plik  qtm_codmod edytowany.sma   76,42 KB  42 Ilość pobrań
  qtm_codmod edytowany.amxx
Oto moje .sma jakby komuś wpadły inne błędy w kodzie proszę o info/poprawieni. Dzięki wielkie.
  • +
  • -
  • 1