Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Tylko nóż, na danej mapie w COD mod

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 17.10.2011 18:50

Czesc,

mam problem z pluginem ograniczajacym bronie na danej mapie w modyfikacji cod mod. Mam skompilowany taki plugin:

#include <amxmodx>
#include <fun>
#pragma semicolon 0

new map[35];

public plugin_init() {
register_plugin("Weap Blocker", "1.0", "stepdub");
get_mapname(map, 34);
if(contain(map, "ka_battlezone")) set_task(0.1, "block_it", _, _, _, "b")
}

public block_it(id) {
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}


dodany do plugins.ini no ale niestety na mapie podanej w kodzie pluginu kazda klasa postaci moze uzywac broni jakie narzuca z gory ich klasa.
Bardzo bym prosil o pomoc jak rozwiazac ten problem, tak aby na danej mapie / mapach gracz mogl miec tylko noz, niewazne jakiej klasy uzywa.

Pozdrawiam

Jakieś pomysły?
  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 18.10.2011 09:18


 

 

 

 

#include <amxmodx>

#include <fun>

#pragma semicolon 0

 

new map[35];

new bool:onlyKnife

public plugin_init()

{

SprawdzMape();

register_event("CurWeapon","current_weapon")

}

 

public SprawdzMape()

{

get_mapname(map, 34);

if(equal(map, "ka_battlezone"))

onlyKnife = true;

else

onlyKnife=false;

 

}

public current_weapon(id)

{

new weapon = get_user_weapon(id)

if(weapon != CSW_KNIFE && onlyKnife)

{

client_cmd(id,"weapon_knife")

engclient_cmd(id,"weapon_knife")

}


Użytkownik CheQ edytował ten post 18.10.2011 09:19

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 27.10.2011 16:42

Error: Number of arguments does not match definition on line 10

1 Error.

niestety jest błąd.

to jest linia 10

register_event("CurWeapon","current_weapon")

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 27.10.2011 16:45

  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.10.2011 15:35

#include <amxmodx>
#include <fun>
#pragma semicolon 0

new map[35];
new bool:onlyKnife
public plugin_init()
{
SprawdzMape();
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public SprawdzMape()
{
get_mapname(map, 34);
if(equal(map, "ka_battlezone"))
onlyKnife = true;
else
onlyKnife=false;

}
public current_weapon(id)
{
new weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon != CSW_KNIFE && onlyKnife)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}
}


o tak
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 09.11.2011 15:33

Witam, niestety jak dodałem ten kod jako oddzielny plugin, to nadal rozdawane są bronie przypisane do klas, może trzeba ten cod zaimplementować do kodu pluginu cod mod, czy byłbyś wstanie podać jak to zrobić?

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych