/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 10; new const kondycja = -38; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
InArticulo
Rejestracja: 23.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.03.2012 09:16





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 21
- Odwiedzin: 3 575
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Październik 12, 1993
-
Imię
Adrian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Pułtusk
Kontakt
9
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
InArticulo nie posiada znajomych
#241998 Dynamit i rekieta
Napisane przez InArticulo
w 26.04.2011 13:15
#241951 Usuniecie Botow na cod modzie
Napisane przez InArticulo
w 26.04.2011 12:05
Cyba zadziała
. Kompiluje się bez problemu. Bez botów.

QTM_CodMod.amxx 122,93 KB 5 Ilość pobrań
QTM_CodMod.sma 143,35 KB 56 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx





#241944 Jak otworzyć plik vault?
Napisane przez InArticulo
w 26.04.2011 11:57
#240931 Dodanie AMX_GAG do amxmodmenu
Napisane przez InArticulo
w 24.04.2011 11:54
#240836 Dodanie AMX_GAG do amxmodmenu
Napisane przez InArticulo
w 24.04.2011 08:33
Witam, aby dołączyć gagmenu do amxmodmenu musisz mieć amx_gag wraz z menu. Tak się składa, że takie znalazłem (Jest w załączniku:)). Aby dodać gagmenu otwierasz plik "menufront.sma", który znajduje się w folderze scripting. Otwierasz go notatnikiem lub innym edytorem tekstowym szukasz w nim linijki
Zamiast "Ucisz gracza", możesz wpisać dowolny tekst, będzie się on wyświetlał w amxmodmenu.
Kompilujesz, podmieniasz i działa
Mam nadzieje, że pomogłem

amx_gag.sma 14,67 KB 129 Ilość pobrań
amx_gag.amxx
amx_gag.amxx 22,8 KB 19 Ilość pobrań
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")i za nią dodajesz :
AddMenu("Ucisz gracza", "amx_gagmenu", get_clcmd_flags("amx_gagmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Players Menu").
Zamiast "Ucisz gracza", możesz wpisać dowolny tekst, będzie się on wyświetlał w amxmodmenu.
Kompilujesz, podmieniasz i działa

Mam nadzieje, że pomogłem





#240476 Plugin który pozwala adminowi zabić gracza.
Napisane przez InArticulo
w 23.04.2011 10:22
Witam, chciałbym zaprezentować wam mój pierwszy plugin, AMX_ZABIJ. Owy plugin pozwala adminowi ( z flagą slay ) na zabicie gracza określoną ilość rund pod rząd. Enjoy 

Instalacja pluginów amxx


Plugin.

amx_zabij.amxx 8,24 KB 20 Ilość pobrań
amx_zabij.sma 1,39 KB 242 Ilość pobrań
amx_zabij.amxx


Instalacja pluginów amxx

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <hamsandwich>

amx_zabij <nick gracza> <ilość zabić>
Plugin.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "amx_zabij" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "InArticulo" new d_zliczanie[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player","nowarunda",1) register_concmd("amx_zabij", "zabij", ADMIN_SLAY, " <Nick Gracza> <ilosc Zabic>") } public nowarunda(id) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; if(d_zliczanie[id]>0) set_task(0.5, "Kill", id); return HAM_IGNORED } public zabij(id, level, cid) { if (!cmd_access(id, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED new cel[33] new ilosc_zabic[8] read_argv(1, cel, 32) new gracz = cmd_target(id, cel, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_ALLOW_SELF | CMDTARGET_ONLY_ALIVE) if (!gracz) { return PLUGIN_HANDLED } else { read_argv(2, ilosc_zabic, 7) new kille = str_to_num(ilosc_zabic) d_zliczanie[gracz] += kille; user_kill(gracz) ColorChat(gracz, GREEN, "Zostalo Ci jeszcze %d smierci!", d_zliczanie[gracz]) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public Kill(id) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; user_kill(id) d_zliczanie[id]--; ColorChat(id, GREEN, "Zostalo Ci jeszcze %d smierci!", d_zliczanie[id]) return PLUGIN_CONTINUE; }




#240467 najlepszy gracz i statystyki na koniec rundy
Napisane przez InArticulo
w 23.04.2011 10:00
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: InArticulo
- Regulamin