Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

InArticulo - zdjęcie

InArticulo

Rejestracja: 23.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.03.2012 09:16
-----

#241998 Dynamit i rekieta

Napisane przez InArticulo w 26.04.2011 13:15

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>





new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";

new const opis[] = "Brak";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = -38;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;



public plugin_init() {

        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

        

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

}



public plugin_precache()

{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}



public cod_class_enabled(id)

{

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

}



public cod_class_skill_used(id)

{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

	{

		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	

	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

	{

		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	

	if (is_user_alive(id))

	{

		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

		ilosc_rakiet_gracza[id]--;



		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

		

		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

	

		new Ent = create_entity("info_target");

	

		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

	

		vAngle[0] *= -1.0;

	

		entity_set_origin(Ent, Origin);

		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

	

		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

	

		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

	}	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}



public DotykRakiety(ent)

{

	if (!is_valid_ent(ent))

		return;



	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

	



	new Float:fOrigin[3];

	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	

	

	new iOrigin[3];

	for(new i=0;i<3;i++)

		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

	write_byte(TE_EXPLOSION);

	write_coord(iOrigin[0]);

	write_coord(iOrigin[1]);

	write_coord(iOrigin[2]);

	write_short(sprite_blast);

	write_byte(32); 

	write_byte(20); 

	write_byte(0);

	message_end();



	new entlist[33];

	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	

	for (new i=0; i < numfound; i++)

	{		

		new pid = entlist[i];

		

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

			continue;

		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

	}

	remove_entity(ent);

}	



public ResetHUD(id)

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;



public client_disconnect(id)

{

	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");

	while(ent > 0)

	{

		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)

			remove_entity(ent);

		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");

	}

}


  • +
  • -
  • 1


#241951 Usuniecie Botow na cod modzie

Napisane przez InArticulo w 26.04.2011 12:05

Cyba zadziała ;). Kompiluje się bez problemu. Bez botów.

Dołączona grafika

Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   122,93 KB  5 Ilość pobrań

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   143,35 KB  56 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 1


#241944 Jak otworzyć plik vault?

Napisane przez InArticulo w 26.04.2011 11:57

Mi nVault Editor nie działał, ale działa za to Załączony plik  NVaultReader.rar   36,21 KB  576 Ilość pobrań
:) Polecam.
  • +
  • -
  • 1


#240931 Dodanie AMX_GAG do amxmodmenu

Napisane przez InArticulo w 24.04.2011 11:54

http://amxx.pl/wklejka/130363170015802/
Spolszczyłem plugin, może przyda się po Polsku ;)
  • +
  • -
  • 1


#240836 Dodanie AMX_GAG do amxmodmenu

Napisane przez InArticulo w 24.04.2011 08:33

Witam, aby dołączyć gagmenu do amxmodmenu musisz mieć amx_gag wraz z menu. Tak się składa, że takie znalazłem (Jest w załączniku:)). Aby dodać gagmenu otwierasz plik "menufront.sma", który znajduje się w folderze scripting. Otwierasz go notatnikiem lub innym edytorem tekstowym szukasz w nim linijki
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
i za nią dodajesz :
AddMenu("Ucisz gracza", "amx_gagmenu", get_clcmd_flags("amx_gagmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Players Menu")
.
Zamiast "Ucisz gracza", możesz wpisać dowolny tekst, będzie się on wyświetlał w amxmodmenu.
Kompilujesz, podmieniasz i działa ;P
Mam nadzieje, że pomogłem ;)


Dołączona grafika
Załączony plik  amx_gag.sma   14,67 KB  129 Ilość pobrań
  amx_gag.amxx
Załączony plik  amx_gag.amxx   22,8 KB  19 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#240476 Plugin który pozwala adminowi zabić gracza.

Napisane przez InArticulo w 23.04.2011 10:22

Witam, chciałbym zaprezentować wam mój pierwszy plugin, AMX_ZABIJ. Owy plugin pozwala adminowi ( z flagą slay ) na zabicie gracza określoną ilość rund pod rząd. Enjoy :P

Dołączona grafika

Instalacja pluginów amxx

Dołączona grafika

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>


Dołączona grafika

amx_zabij <nick gracza> <ilość zabić>

Plugin.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "amx_zabij"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "InArticulo"
 
new d_zliczanie[33];
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","nowarunda",1)
	register_concmd("amx_zabij", "zabij", ADMIN_SLAY, " <Nick Gracza> <ilosc Zabic>")
}
 
public nowarunda(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(d_zliczanie[id]>0)
		set_task(0.5, "Kill", id);
 
	return HAM_IGNORED
}
 
public zabij(id, level, cid)
{
	if (!cmd_access(id, level, cid, 3))
		return PLUGIN_HANDLED
 
	new cel[33]
	new ilosc_zabic[8]
 
	read_argv(1, cel, 32)
	new gracz = cmd_target(id, cel, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_ALLOW_SELF | CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
 
	if (!gracz)
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	else
	{
		read_argv(2, ilosc_zabic, 7)	
		new kille = str_to_num(ilosc_zabic)
		d_zliczanie[gracz] += kille;
		user_kill(gracz)
		ColorChat(gracz, GREEN, "Zostalo Ci jeszcze %d smierci!", d_zliczanie[gracz])
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public Kill(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	user_kill(id)
	d_zliczanie[id]--;
	ColorChat(id, GREEN, "Zostalo Ci jeszcze %d smierci!", d_zliczanie[id])
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


Dołączona grafika


Załączony plik  amx_zabij.amxx   8,24 KB  20 Ilość pobrań

Załączony plik  amx_zabij.sma   1,39 KB  242 Ilość pobrań
  amx_zabij.amxx
  • +
  • -
  • 3


#240467 najlepszy gracz i statystyki na koniec rundy

Napisane przez InArticulo w 23.04.2011 10:00

Co do drugiego w amxmodmenu wybiera się :
1. Drugą część menu.(9)

2. Następnie (6), przynajmniej u mnie ;)
Dołączona grafika



3. Oraz 5 i 7. ( u mnie 5 jest wyłączone )
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 1