/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
InArticulo
Rejestracja: 23.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.03.2012 09:16




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 21
- Odwiedzin: 3 729
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Październik 12, 1993
-
Imię
Adrian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Pułtusk
Kontakt
9
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
InArticulo nie posiada znajomych
#241998 Dynamit i rekieta
Napisane przez InArticulo
w 26.04.2011 13:15
#241951 Usuniecie Botow na cod modzie
Napisane przez InArticulo
w 26.04.2011 12:05
Cyba zadziała
. Kompiluje się bez problemu. Bez botów.

QTM_CodMod.amxx 122,93 KB 5 Ilość pobrań
QTM_CodMod.sma 143,35 KB 59 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx

QTM_CodMod.amxx 122,93 KB 5 Ilość pobrań
QTM_CodMod.sma 143,35 KB 59 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#241944 Jak otworzyć plik vault?
Napisane przez InArticulo
w 26.04.2011 11:57
#240931 Dodanie AMX_GAG do amxmodmenu
Napisane przez InArticulo
w 24.04.2011 11:54
#240836 Dodanie AMX_GAG do amxmodmenu
Napisane przez InArticulo
w 24.04.2011 08:33
Witam, aby dołączyć gagmenu do amxmodmenu musisz mieć amx_gag wraz z menu. Tak się składa, że takie znalazłem (Jest w załączniku:)). Aby dodać gagmenu otwierasz plik "menufront.sma", który znajduje się w folderze scripting. Otwierasz go notatnikiem lub innym edytorem tekstowym szukasz w nim linijki
Zamiast "Ucisz gracza", możesz wpisać dowolny tekst, będzie się on wyświetlał w amxmodmenu.
Kompilujesz, podmieniasz i działa
Mam nadzieje, że pomogłem

amx_gag.sma 14,67 KB 134 Ilość pobrań
amx_gag.amxx
amx_gag.amxx 22,8 KB 19 Ilość pobrań
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")i za nią dodajesz :AddMenu("Ucisz gracza", "amx_gagmenu", get_clcmd_flags("amx_gagmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Players Menu").Zamiast "Ucisz gracza", możesz wpisać dowolny tekst, będzie się on wyświetlał w amxmodmenu.
Kompilujesz, podmieniasz i działa
Mam nadzieje, że pomogłem

amx_gag.sma 14,67 KB 134 Ilość pobrań
amx_gag.amxx
amx_gag.amxx 22,8 KB 19 Ilość pobrań#240476 Plugin który pozwala adminowi zabić gracza.
Napisane przez InArticulo
w 23.04.2011 10:22
Witam, chciałbym zaprezentować wam mój pierwszy plugin, AMX_ZABIJ. Owy plugin pozwala adminowi ( z flagą slay ) na zabicie gracza określoną ilość rund pod rząd. Enjoy 

Instalacja pluginów amxx


Plugin.

amx_zabij.amxx 8,24 KB 20 Ilość pobrań
amx_zabij.sma 1,39 KB 253 Ilość pobrań
amx_zabij.amxx

Instalacja pluginów amxx

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <hamsandwich>

amx_zabij <nick gracza> <ilość zabić>
Plugin.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "amx_zabij"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "InArticulo"
new d_zliczanie[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","nowarunda",1)
register_concmd("amx_zabij", "zabij", ADMIN_SLAY, " <Nick Gracza> <ilosc Zabic>")
}
public nowarunda(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if(d_zliczanie[id]>0)
set_task(0.5, "Kill", id);
return HAM_IGNORED
}
public zabij(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 3))
return PLUGIN_HANDLED
new cel[33]
new ilosc_zabic[8]
read_argv(1, cel, 32)
new gracz = cmd_target(id, cel, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_ALLOW_SELF | CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
if (!gracz)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
read_argv(2, ilosc_zabic, 7)
new kille = str_to_num(ilosc_zabic)
d_zliczanie[gracz] += kille;
user_kill(gracz)
ColorChat(gracz, GREEN, "Zostalo Ci jeszcze %d smierci!", d_zliczanie[gracz])
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Kill(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
user_kill(id)
d_zliczanie[id]--;
ColorChat(id, GREEN, "Zostalo Ci jeszcze %d smierci!", d_zliczanie[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
}

amx_zabij.amxx 8,24 KB 20 Ilość pobrań
amx_zabij.sma 1,39 KB 253 Ilość pobrań
amx_zabij.amxx
#240467 najlepszy gracz i statystyki na koniec rundy
Napisane przez InArticulo
w 23.04.2011 10:00
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: InArticulo
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość



