Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dynamit i rekieta

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karnerrr

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:105
  • Imię:mmooooooo
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 26.04.2011 12:48

Witam. Jak dodać klasie na nowym codzie dynamit/rakiete.

Z gory dzięki

#2 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 26.04.2011 12:53

Zobacz sobie na klase Wsparcie ogniowe lub demolitions :)
Lub daj sma i ci dodam.
  • +
  • -
  • 0

#3 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 26.04.2011 13:09

Jak dodać rakietę na przykładzie Strzelca Wyborowego
*sma Strzelca wyborowego
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>


new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Dodajemy include:
#include <engine>


Pod include dodajemy:
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];


W:
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Dodajemy:
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


Ma to wyglądać tak:
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}


Pod public plugin_init, dajemy(wymusza pobieranie modeli):
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}


Następnie dodajemy:
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;// 2-to liczba rakiet

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;// 2 to liczba rakiet od nowej rundy

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

Użytkownik Grandi edytował ten post 26.04.2011 13:18

  • +
  • -
  • 1

I'm Back


#4 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 26.04.2011 13:15

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#5 InArticulo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Pułtusk
Offline

Napisano 26.04.2011 13:15

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>





new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";

new const opis[] = "Brak";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = -38;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 20;



public plugin_init() {

        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

        

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

}



public plugin_precache()

{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}



public cod_class_enabled(id)

{

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

}



public cod_class_skill_used(id)

{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

	{

		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	

	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

	{

		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	

	if (is_user_alive(id))

	{

		poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

		ilosc_rakiet_gracza[id]--;



		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

		

		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

	

		new Ent = create_entity("info_target");

	

		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

	

		vAngle[0] *= -1.0;

	

		entity_set_origin(Ent, Origin);

		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

	

		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

	

		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

	}	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}



public DotykRakiety(ent)

{

	if (!is_valid_ent(ent))

		return;



	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

	



	new Float:fOrigin[3];

	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	

	

	new iOrigin[3];

	for(new i=0;i<3;i++)

		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

	write_byte(TE_EXPLOSION);

	write_coord(iOrigin[0]);

	write_coord(iOrigin[1]);

	write_coord(iOrigin[2]);

	write_short(sprite_blast);

	write_byte(32); 

	write_byte(20); 

	write_byte(0);

	message_end();



	new entlist[33];

	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	

	for (new i=0; i < numfound; i++)

	{		

		new pid = entlist[i];

		

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

			continue;

		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

	}

	remove_entity(ent);

}	



public ResetHUD(id)

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;



public client_disconnect(id)

{

	new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");

	while(ent > 0)

	{

		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)

			remove_entity(ent);

		ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");

	}

}


Użytkownik InArticulo edytował ten post 26.04.2011 13:18

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych