Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Krotix
Rejestracja: 04.04.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2012 18:07





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 100
- Odwiedzin: 6 732
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 35 lat
- Urodziny: Maj 8, 1990
-
Imię
Kuba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Mława
-
Zainteresowania
Counter-Strike 1.6
#463802 [ROZWIĄZANE] Próba dodania nowej statystyki nie wyszła
Napisane przez GoldenKill
w 03.10.2012 11:04
http://darkgl.amxx.p...tyka-obrazenia/
#688 Alternative End Round Sounds
Napisane przez
bicek
w 30.01.2008 11:03
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.
Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxxdo folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.
Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt
utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT" "sound/misc/twinnar2.wav" "T"
plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.
plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.
Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1
ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1
erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120
erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"
Załączone pliki
-
alt_end_round_sounds.zip 35,28 KB 58643 Ilość pobrań
-
soundpack.rar 1,07 MB 30588 Ilość pobrań
#259188 Menu w cod modzie
Napisane przez ;((
w 15.06.2011 19:32
#143868 Dodatek do CoD'a (SKLEP)
Napisane przez SpartakuS
w 13.06.2010 11:26

Dodaje Sklep do Call Off Duty mod, w którym można kupić wiele dodatków, napisałem go dla celów własnych, lecz nie będę samolubem i udostępnię go innym




/sklep - otwiera sklep

Znajdź
#include <nvault>
Dodaj za
#include <ColorChat>
Znajdź
new doswiadczenie_za_bombe;
Dodaj za
new doswiadczenie_za_kase;
new doswiadczenie_za_kasez;
new doswiadczenie_za_totek;
new doswiadczenie_za_fail;
Znajdź
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
Dodaj za
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
Znajdź
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");
Dodaj za
doswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;
doswiadczenie_za_totek = 200;
doswiadczenie_za_fail = 1;
Znajdź
public plugin_cfg()
Dodaj Przed
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal r[Leczy 20 HP] yKoszt: r1500$");
menu_additem(menu, "Flegamina r[Leczy 50 HP] yKoszt: r3000$");
menu_additem(menu, "Aspirina r[Leczy 100 HP] yKoszt: r5000$");
menu_additem(menu, "RedBull r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] yKoszt: r2000$");
menu_additem(menu, "Lotto r[Totek] yKoszt: r2000$");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie r[Dodaje 100 EXP] yKoszt: r5000$");
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie r[Dodaje 300 EXP] yKoszt: r10000$");
menu_additem(menu, "Losowy Item r[Dostajesz losowy Item] yKoszt: r3000$");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=20;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
}
case 4:
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
new rand = random_num(0,12);
switch(rand)
{
case 0:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 10)
}
case 1:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !")
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
}
case 2:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 3:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 300)
}
case 4:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 1000)
}
case 5:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 6:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 7:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza)
}
case 8:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 9:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
}
case 10:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
}
case 11:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 12:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
}
}
SprawdzPoziom(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 5:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie");
SprawdzPoziom(id);
}
case 6:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");
SprawdzPoziom(id);
}
case 7:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dodatkowo znajdź:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
Dodaj za:
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
switch(przedmiot)
{
case 1:
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 2:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}
case 3:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
}
case 5:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
}
case 6:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
}
case 7:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
}
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 12:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
case 19:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
}
}
#259136 Wiadosc HUD z informacjami
Napisane przez Grandi
w 15.06.2011 17:44
public PokazInformacje(id)
I za miast tego:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dajesz to:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nHP : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Twoj nick : %s]^n[Klasa : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Twoje HP : %i]",name, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Głównie zajmuje się nowym cod, więc może wystąpić jakiś błąd. Najlepiej sprawdź

#252939 Bug na rakiety i expa
Napisane przez Goliath
w 25.05.2011 17:08
#252527 resapwn z wiadomoscia HUD na srodku ekranu.
Napisane przez ;((
w 24.05.2011 14:30
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "Odrodzenie" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DAMIANq" new Odliczanie public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","func_death","a") } public func_death() set_task(10.0, "r_spawn", read_data(2)) public r_spawn(id) spawn(id) public UruchomOdliczanie(id) { set_user_gravity(0, 1.0); Odliczanie = 25 if(task_exists(0 + 3431)) { remove_task(0 + 3431) } set_task(1.0, "Koniec", 0 + 3431, _, _, "b") return PLUGIN_CONTINUE } public Koniec() { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01) show_hudmessage(0, "[CS-Lans.xaa.pl]^n Zostaniesz odrodzony za %d", Odliczanie) Odliczanie -= 1 if(Odliczanie <= 0) { set_user_gravity(0, 1.0); } }
#238368 Dodawanie lvli problem
Napisane przez
Ziemniak12
w 17.04.2011 22:05
Załączone pliki
-
CodByKrotix.amxx 145,86 KB 4 Ilość pobrań
-
CodByKrotix.sma 161,39 KB 35 Ilość pobrań
CodByKrotix.amxx
#238390 Dodawanie lvli problem
Napisane przez Grzesiek
w 17.04.2011 23:51
Załączone pliki
-
CodByKrotix.amxx 142,39 KB 4 Ilość pobrań
-
CodByKrotix.sma 162,66 KB 17 Ilość pobrań
CodByKrotix.amxx
#234569 ff i głos graczy
Napisane przez Abes Mapper
w 08.04.2011 17:46
#200659 Advanced Bans
Napisane przez
Pawlak093
w 28.12.2010 22:43
Advanced Bans (Real Time)
by Exolent
Version: 0.8.1

- Ten plugin działa z komendami amx_ban, amx_banip, amx_banid, amx_unban.
- Działa w Realnym czasie na serwerze np: Kiedy zbanujesz kogoś na 10 minut ta osoba po 10 minutach będzie mogła wejść.
- Zawiera listę zbanowanych graczy.
- Nie używa banned.cfg i listip.cfg. Tworzy własny plik i w nim zapisuje bany.
- W pliku zapisuje kiedy admin zbanował, steamid admina, powód bana, czas, nick gracza, SteamID lub IP gracza zbanowanego, i czas pozostały do unbana.
- Wczytuje poprzednie bany z banned.cfg and listip.cfg.
- Daje możliwość wpisania własnego powodu bana.
- WSZYSTKIE BANY/UNBANY są LOGOWANE (amxmodx/logs) pod nazwą BAN_HISTORY_MMDDYYYY.log (MM = miesiąc, DD = dzień, YYYY = rok)
- Jeśli chcesz mieć tylko jeden plik z historią banów, od komentuj linijkę w .sma i skompiluj plugin ponownie.
Spoiler// uncomment the line below if you want the history to be in one file
// PL: Odkomentuj (usuń '//') linijkę niżej, aby stworzyć tylko jeden plik historii banów
//#define HISTORY_ONE_FILE - Advanced Bans w wersji SQL może bez problemów działać na kilku serwerach na raz. Jeśli użyjesz tej samej bazy na kilku serwerach bany będą połączone, a każdy serwer będzie chroniony - zasada jak w amxbans.
- Jeśli wykorzystasz Advanced Bans w wersji SQL plugin wykorzysta cvary z pliku sql.cfg (amx_sql_host, amx_sql_user, amx_sql_pass, amx_sql_db).

- amx_ban <nick, #userid, authid> <time in minutes> <reason>
- amx_banip <nick, #userid, authid> <time in minutes> <reason>
- amx_addban <name> <authid or ip> <time in minutes> <reason>
- amx_unban <authid or ip> Odbanowując steama pamiętaj o "" ( amx_unban "STEAM_ID" )
- aamx_banlist - Pokazuje listę zbanowanych graczy
- amx_addbanlimit <flags> <time in minutes>
- Przypisz maksymalny czas bana dla danej flagi
- Komendę dopisz w amxx.cfg

- ab_website <website>
- Adres strony wyświetlany banowanemu graczowi, gdzie może składać odwołanie.
- Pozostaw puste, aby nie pokazywać adresu.
- Domyślnie: puste
- ab_immunity <0|1|2>
- 0 - Każdy może zbanować admina z immunitetem (flaga 'a')
- 1 - Nie można zbanować żadnego admina z immunitetem (flaga 'a')
- 2 - Admini z immunitetem (flaga 'a') może być zbanowany tylko przez innego admina z immunitetem.
- Domyślnie: 1
- ab_bandelay <seconds>
- Czas od zbanowania, do wyrzucanie gracza z serwera.
- Domyślnie: 1
- ab_unbancheck <seconds>
- Odstęp w sprawdzaniu gracza gdy ten jest odbanowany (?) - (eng.: Interval of checking if a player is unbanned.)
- Domyślnie: 5

- Pobierz wszystkie 3 pluginy z posta adminvote.amxx, plmenu.amxx, oraz advanced_bans_sql.amxx jeśli chcesz korzystać z wersji SQL, lub advanced_bans.amxx w przeciwnym wypadku.
- Podmień pliki advanced_bans.amxx, plmenu.amxx i adminvote.amxx na swoim serwerze w folderze addons/amxmodx/plugins.
- Musisz podmienić stare pliki: plmenu.amxx i adminvote.amxx
- Otwórz plik plugins.ini na swoim serwerze z folderu addons/amxmodx/configs.
- Dodaj advanced_bans.amxx na samym szczycie listy!
- Upewnij się że pluginy plmenu.amxx i adminvote.amxx są włączone.
- Zapisz i zamknij plik.
- Podmień plik advanced_bans.txt na najnowszy pobrany z tego tematu - plik znajduje się w folderze addons/amxmodx/data/lang.
- Zmień mapę lub zrestartuj serwer.
Menu banów
- Plugin plmenu.amxx został edytowany tak aby współpracował z Advanced Bans.
- Pobierz w/w plik z tego tematu i podmień w folderze addons/amxmodx/plugins/
- Odbanowując steama pamiętaj o "" ( amx_unban "STEAM_ID" )
- Kolejność ustawionych czasów w tym wypadku ma znaczenie!
- Przykładowo:
amx_addbanlimit "b" "9000" amx_addbanlimit "c" "4000"
- Przykładowo:
- Jeśli admin ma flagi 'b' i 'c' brana będzie pod uwagę restrykcja z flagi 'b', czyli maksymalny czas bana to 2,5h.
- Jeśli chcesz by admin z immunitetem nie miał restykcji co do czasu wpisz poniższą linijkę jako pierwszą w amxx.cfg!
amx_addbanlimit "a" "0"
- Jeśli chcesz by admin z immunitetem nie miał restykcji co do czasu wpisz poniższą linijkę jako pierwszą w amxx.cfg!
Załączone pliki
-
advanced_bans.rar 113,27 KB 6195 Ilość pobrań
-
advanced_bans_sql.rar 118,1 KB 2256 Ilość pobrań
-
adminvote.sma 17,06 KB 1756 Ilość pobrań
adminvote.amxx
-
advanced_bans.sma 50,16 KB 1705 Ilość pobrań
advanced_bans.amxx
-
advanced_bans.txt 11,93 KB 2624 Ilość pobrań
-
advanced_bans_sql.sma 50,16 KB 1221 Ilość pobrań
advanced_bans_sql.amxx
-
plmenu.sma 25,7 KB 1908 Ilość pobrań
plmenu.amxx
#214184 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows
Napisane przez Gufinsky
w 09.02.2011 17:25

- Amxmodx 1.8.2
- Unikalny VIP
- Unikalny /respawn
- Guziki końcowe są już ustawione (DeathRun Timer)
- Dodany ad_manager z funkcja you, która pobiera nick gracza

- Gram na DeathRun'ach od około 2 lat
- Starałem się zrobić tą paczkę jak najlepiej umiem
- Docencie jakoś moją prace
- Mam nadzieję, że się spodoba
- Paczka gotowa do wrzucenia na serwer

Konsola: sm_reset - restartuje rekord speeda na aktualnej mapie (dla admina) Czat: /best - pokazuje gracza i czas w jakim przeszedl mape /grawitacja - dla VIPA zmienia grawitacje /speed - dla VIPa zmienia speed /freeze - kupujemy granat zamrazajcy fps - komendy na szybsze bh /info - pokazuje info co posiada vip /drshop - pokazuje deathrun shop

////////// DeathRun Manager 1=włącz; 0=wyłącz Włącz/wyłącz plugin deathrun_toggle 1 Włącz/wyłącz blokowanie spray`ów deathrun_spray 1/ Włącz/wyłącz blokowanie komend radiowych deathrun_radio 1 Włącz/wyłącz dawanie USP dla CT deathrun_giveusp 0 Włącz/wyłącz strefę kupowania deathrun_removebz 1 Włącz/wyłącz usuwanie pieniędzy i czasu z ekranu HUD deathrun_hidehud 0 Włącz/wyłącz blokowanie pieniędzy deathrun_blockmoney 0 Włącz/wyłącz blokowanie komendy 'kill' w konsoli deathrun_blockkill 0 Włącz/wyłącz przenikanie przez innych graczy deathrun_semiclip 1/ Włącz/wyłącz system żyć, jeśli ustawione na 2, terroryści ze zwycięskiej drużyny otrzymają 1 punkt życia deathrun_lifesystem 2 Jeśli ustawione na 1, wyświetlana nazwa gry to 'Deathrun v3.0' deathrun_gamename 1 Włącz/wyłącz tracenie HP przez TT przy upadku z wysokości deathrun_terrnfd 1 ////////////// SpecList amx_speclist 1 Włączony / Wyłączony plugin. amx_speclist_immunity 1 / jesli 1 - gracze z flagą "a" nie bedą wyswietlani na liście 0 - gracze z flagą "a" bedą na liście. //////////// AFK KISS afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany. afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony. afk_minplayers 8 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin. afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK. afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny. afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany. afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje. afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu. afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK. afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec. afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ). /////////// rekordy speeda sm_enabled "1" // 1 - Plugin włączony 0 - Plugin Wyłączony sm_upadte "0.1" // Co ile ma aktualizować się HUD (Napis z prawej strony ekranu) Standardowo 0.1 sm_terro "0" // 1 - Sprawdza również speed również u terro, 0 - nie sprawdza speeda u terro //////// FREEZE TRAPS freezetrap_distribute 2 freezetrap_limit 2 freezetrap_cost 8000 ////////// tl fix mp_timelimit_fix 19 mp_timelimit_restart 0 ////////// dont say ips ip_banviolators 0 // 1 - banowanie, 0 - sama podmiana tekstu /////////////// REASON KICKER amx_kick_r1 "Skracasz" amx_kick_r2 "Bugujesz" amx_kick_r3 "AFK" amx_kick_r4 "Spamujesz" amx_kick_r5 "Reklamujesz" amx_kick_r6 "Lamisz" amx_kick_r7 "Wyzywasz" ///////////////// przydzielanie tjm_join_team 2
Plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) ReasonKicker.amxx ; reason kicka plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here DeathrunManager.amxx ; Główny plugin DeathRuna DRM_trigger_hurt_fix.amxx ; DR hurt fix Deathrun_Shop.amxx ; DR shop /drshop speclist.amxx ; W rogu pokazuje ktos na obserwuje ad_manager.amxx ; reklama z [you] hpk.amxx ; kickuje graczy z duzym pingiem = 115 use_button_once.amxx ; tt moze tylko raz uzyc pulapki team_join.amxx ; wymusza dojscie do ct afkkisss.amxx ; kickuje afk timer.amxx ; rekordy map BestSpeed_Edition_v2.amxx ; rekordy speeda respawn.amxx ; /respawn - gdy mamy 8k$ odradzamy sie bunnyhop.amxx ; auto bh autobuyfix.amxx ; fix na crashe *** vip.amxx ; vip - wiecej info po wpisnaiu /info freezetraps.amxx ; granat zamrazajcy pulapki Galileo.amxx ; vote map Allow_round_finish.amxx ; pozwala dokonaczyc runde tl_fix.amxx ; staly timeleft swear_replacement.amxx ; cenzura dontsayips.amxx ; blokada reklamy ip drfps.amxx ; /fps

- Wrzucasz wszystko do folderu cstrike
- Restart serwera / mapy
- I gotowe
- Życzę miłej gry

[DeathRun Pack]v1 Linux
http://www7.zippysha...04632/file.html

- Coś nie działa? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś dodać? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś usunąć z paczki? Pisz w tym temacie!
- Jakieś problemy z paczką? Pisz w tym temacie!
- Oceń paczkę! Pisz w tym temacie!
- Jeśli ktoś będzie chciał mogę zrobić MapPack DeathRun
Zakaz kopiowania na inne fora bez zgody autora.
Edit v1
18.03.12
Pracuję nad wersją v2 deathrun pack'a.
#233499 dodawanie itemow 1/1
Napisane przez Jambi
w 05.04.2011 13:10
#233157 Sklep cod mod
Napisane przez Goliath
w 04.04.2011 15:27

I dopisz na początku pliku:
#include <colorchat>
Co do sklepu - sam sobie go zrób. Na forum jest dużo poradników, co do sklepu.
PS. Zły tag tematu.
PS2. Czy aż takie skomplikowane jest pisanie słowa "kompilacja"?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Krotix
- Regulamin