Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug na rakiety i expa

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krotix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:100
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Mława
Offline

Napisano 25.05.2011 16:35

Witam!

mam buga na rakiety w nowych klasach. Dodalem sobie klase Archaniol. Jest bug w rakietach , gdyż jak wystrzele 5 rakiet to w nastepnej rundzie nine mam rakiet i w nastepnych tez.
oto .sma
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <engine>

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Archanol";
new const opis[] = "Ma 5 rakiet";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;


public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Archaniol] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.05.2011 16:59

Jak ma działać, skoro nie zarejestrowałeś eventu ResetHUD?
  • +
  • -
  • 0

#3 Krotix

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:100
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Mława
Offline

Napisano 25.05.2011 17:00

Aha.

Robie w plugach starego cod moda od 2 lat ale chcialem zapoznac sie z tym. Napisz jak powinien wygladac plik sma.
  • +
  • -
  • 0

#4 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 25.05.2011 17:02

od kiedy stary cod jest 2 lata?? Dopiero rok minął ..

#5 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 25.05.2011 17:08

Gero rozj**ales mnie :D

krotix skoro '2 lata' robisz to powinieneś wiedzieć takie proste rzeczy. Podpowiem plugin_init:

regiser_event("ResetHUD", "ResetHUD");

No i to tyle...
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.05.2011 17:08

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

To dodaj do plugin_init.
  • +
  • -
  • 1

#7 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 25.05.2011 17:11

Grzyboo niby takie proste a sam nie wiesz...

#8 Krotix

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:100
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Mława
Offline

Napisano 25.05.2011 17:14

thx Goliath
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych