Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Krotix - zdjęcie

Krotix

Rejestracja: 04.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2012 18:07
-----

#463798 [ROZWIĄZANE] Próba dodania nowej statystyki nie wyszła

Napisane przez Krotix w 03.10.2012 10:48

Witam!

Mam problem gdyż staram się dodać nowe statystyki do silnika jednak ogromny problem sprawia mi dodanie statystyki do klasy, gdyż pokazuje informacje o tym, że dana funkcja nie jest w użyciu. Przerabiałem statystyki na podstawie tych 4 stworzonych. Statystya to "Siła" która ma dodawac dmg. Grzebałem też co nie co w codmod.inc więc radzę sprawdzić też to.

Bym zapomniał proszę o sprawdzenie w silniku czy to jest ok :
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_sily, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzSile(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_sily, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);


Załączony plik  QTM_CodMod.sma   42,31 KB  45 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
Załączony plik  codclass_rusher.sma   501 bajtów  51 Ilość pobrań
  codclass_rusher.amxx
Załączony plik  codmod.inc   8,04 KB  48 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#263195 jak edytowac?

Napisane przez Krotix w 26.06.2011 22:03

Znajdz
public PokazInformacje(id) 


I tam znajdziesz
[Forum Twoja-Nazwa.pl]


I zamien sobie na nazwe twojego forum. a i bedzie ona swieciec na zloto.

Licze na Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.

łap!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#261798 Jak dać moc klasie.

Napisane przez Krotix w 22.06.2011 21:08

Witam!

Przedstawiam Poradnik, w którym pokaże wam jak dodać moc klasie. Więc zaczynajmy!

Otworz plik codclass_twojaklasa.sma
znajdz :
#include <codmod>

i dopisz za :
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];


Nastepnie znajdz :

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


zrob linijke odstępu i wpisz :

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


potem znajdz :
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;


zrob linijke odstepu i dodaj :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NazwaBroni && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


to bylo 1/1 a teraz pokaże jak zrobic 1/x

Robicie wszystko to co powyzej tylko, ze musicie zamiast tego :

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWABRONI && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


dać ;
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWABRONI && !random(WARTOSC X W LICZBIE) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


---Nowy dzial---
Niewidzialność dla klasy :

znajdz :
#include <codmod>

i dodaj za :
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];


a teraz znajdź :
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

I dodaj
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, Tu wpisz liczbę od 5 do 255 tym mniej tym mniej widoczna klasa);
tak aby wygladało to tak:(ja ustawiłem liczbę na 100)
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
}

a teraz znajdź :
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

dodaj
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
<<<---!!!TU NIC NIE ZMIENIAJ!!!
tak żeby było tak jak tu :
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

@23.06.2011 15:13
Poprawione błędy ortograficzne

@23.06.2011 15:29
Dodano nową moc. ---Niewidzialność---

@27.06.2011 17:10
Poprawki naniesione na ---Niewidzialność---
  • +
  • -
  • 1


#239158 Dodawanie mocy itemom/klasom

Napisane przez Krotix w 20.04.2011 07:43

Itemy!
Szukamy:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Komandos && random(4) == 1)
damage = float(health);
}

i dodajemy (tu bendzie 1/1):
if(weapon == CSW_NAZWA BRONI)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER ITEMU)
damage = float(health);
}

a jezeli chcemy 1/x to robimy tak:

if(weapon == CSW_NAZWA BRONI)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == NUMER ITEMU && random(ILOSC JEZELI CHODZI O X) == 1)
damage = float(health);
}


KLASA :
szkuamy:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Komandos && random(4) == 1)
damage = float(health);
}

i pod dajemy (tu jest 1/2):

if(weapon == CSW_NAZWA BRONI)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == NAZWA KLASY && random(2) == 1)
damage = float(health);
}


a jezeli 1/1 to wyglada to tak:

if(weapon == CSW_NAZWA BRONI)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == NAZWA KLASY)
damage = float(health);
}

i tez bendzie 1/1 ;P
  • +
  • -
  • 1


#238872 Problem z vote na mape

Napisane przez Krotix w 19.04.2011 14:59

omg...
nie da sie wylaczyc vote na mape pod koniec w sma na cod mod. poszukaj pluginu na wylaczaniie vote na mape pod koniec albo wyłącz admivote ale ty nie bendziez mogl robic amx_vote -.-
  • +
  • -
  • 1