set_user_gravity(id)
Myślę że powinno działać.

Działa na 2 rundy od kupna .
Ilośc rund zmień w
grawitacja_pkt[id] = 2
Cały kod sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new gracz[32];
new grawitacja_pkt[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /grawitacja", "kup")
register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")
}
public RoundStart()
{
for (new i=0; i < 33; i++){
grawitacja(i)
}
}
public grawitacja(id)
{
if(grawitacja_pkt[id] == 0) return;
else if(grawitacja_pkt[id] > 0)
{
fm_set_user_gravity(id, 0.20)
grawitacja_pkt[id]--;
}
}
public kup(id)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= 2000)
{
if(grawitacja[id] > 0)
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Posiadasz juz grawitacje", gracz)
}
else
{
get_user_name(id, gracz, 31)
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Kupiles Gravitacje !", gracz)
cs_set_user_money(id, kasa-2000);
grawitacja_pkt[id] = 2
}
}
if(kasa < 2000)
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Masz za malo kasy!", gracz);
}
stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
set_pev(index, pev_gravity, gravity);
}