Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Inwigilator Błąd

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Windowspl

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.07.2011 10:26

Witam.

Mam klasę Inwigilator.
I mam błąd w logach:
L 07/05/2011 - 09:19:36: [ENGINE] Invalid player 1 (not in-game)
L 07/05/2011 - 09:19:36: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclassp_inwigilator.amxx")
L 07/05/2011 - 09:19:36: [AMXX] Run time error 10: native error (native "find_ent_by_owner")
L 07/05/2011 - 09:19:36: [AMXX]    [0] Untitled.sma::client_disconnect (line 165)

SMA klasy:
Wklej.to - po prostu wklej to! - paste: k3oCK
  • +
  • -
  • 0

#2 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 05.07.2011 10:41

Nie mogłeś dać .sma w załączniku?
  • +
  • -
  • 0

#3 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 05.07.2011 10:44

zamień cały public client_disconnect na to:

public client_disconnect(id)
{
new ent = -1
while((ent = find_ent_by_class(ent, "camera")))
{
if(entity_get_int(ent, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
}
}

Użytkownik Cypis' edytował ten post 05.07.2011 10:57

  • +
  • -
  • 2

#4 Windowspl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.07.2011 10:56

Dzięki +
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych