Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

avalon - zdjęcie

avalon

Rejestracja: 03.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.05.2011 14:42
-----

Moje tematy

Dostawanie expa za zabicie przez perka

16.04.2011 01:57

Witam mam problem odnośnie dostawania expa za zabicie z perka.

Więc tak. Sam napisałem perka który będzie podpalać gracza i wszystko ładnie działa, ale jak się kogoś z niego zabije to nie dostaje się za to expa a w okienku kto kogo zabił pisze tylko jakby ten ktoś sam się zabił.

Jest to NOWYCODMOD


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>


new const nazwa[] = "Granat Zapalajacy";
new const opis[] = "Podpala wrogów w zasięgu";
new exhaust
new smoke1

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
ma_perk[id] = true;
}

public client_damage (attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
if(wpnindex != 4) return;

new param[1]; param[0] = victim

if(damage < 20) set_task(0.2,"ignite_effects",_,param,1,"a",5)
else set_task(0.2,"ignite_effects",_,param,1,"a",10)

emit_sound(victim,CHAN_AUTO,"ambience/flameburst1.wav",VOL_NORM,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)
}


public ignite_effects(param[])
{
new id = param[0]
if(!is_user_alive(id)) return;

new forigin[3],rx,ry,rz
get_user_origin(id,forigin)

rx = random_num(-30,30)
ry = random_num(-30,30)
rz = random_num(-30,30)

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (120)
write_coord(forigin[0])
write_coord(forigin[1])
write_coord(forigin[2]-30)
write_coord(random_num(-90,90))
write_coord(random_num(-90,90))
write_coord(-100)
write_short (exhaust)
write_byte(4)
write_byte(4)
write_byte(100)
write_byte(5)
message_end()

//Smoke
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(5)
write_coord(forigin[0]+(rx*2))
write_coord(forigin[1]+(ry*2))
write_coord(forigin[2]+100+(rz*2))
write_short(smoke1)
write_byte(60)
write_byte(15)
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id)
write_short(1<<10)
write_short(1<<36)
write_short(0x0000)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(100)
message_end()

set_user_health(id,get_user_health(id) - 200)
}

public plugin_precache()
{
smoke1 = precache_model("sprites/steam1.spr")
exhaust = precache_model("sprites/muz1.spr")
precache_sound("ambience/flameburst1.wav")

}


Za pomoc daje + :D

Problem z klasą i jej mocą.

05.04.2011 21:52

Witam Mam problem z mocą jaką dodałem klasie. Do klasy dodałem moduł odrzutowy lecz nic nie reaguje. Sma kompiluje sie bez żadnego warrninga ale i tak nie działa.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>


new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);

if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}



Może ktoś powiedzieć co jest nie tak? Nawet jak naciskam E nic to nie daje.

Dodano 06 kwiecień 2011 - 14:55:
UP@

Problem z 1/x dostepnym od lvla

04.04.2011 17:21

Witam mam problem odnośnie 1/x odblokowywane co lvl.


Nie wiem co pisze nie tak a mianowicie nie wiem co znaczy invalin exxpresion, assumed zero.

Pisze to tak:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;



if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(cod_get_user_level (idattacker)) >= 50
{
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
if(cod_get_user_level (idattacker)) <= 49
{
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
}

return HAM_IGNORED;
}


i wyskakuje ze mam bład w
if(cod_get_user_level (idattacker)) >= 50 i w
if(cod_get_user_level (idattacker)) <= 49

Najśmieszniejsze jest to, że jeszcze wczoraj mi to działało ale nie zapisałem sma....

Pewnie jest to problem z klamrami.
Proszę żeby ktoś mi to poprawił.

Moduł odrzutowy z postacią.

03.04.2011 11:19

Witam mam proźbe mogłby ktoś pokazać jak można dodawać umiejętność z itemu na stałe do klasy. Tak żeby klasa miała skilla z itema ale również nie zajetego slota na perka.
Z góry dzięki Avalon.