To na górze klasy:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
To pod tym:
new bool:ma_klase[33];
Do plugin_init dopisujesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Na sam koniec wkcejasz to:
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=30, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Gdzie if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damagebits & DMG_BULLET)
za miejsce CSW_G3SG1 wpisujesz sobie broń jaką chcesz aby zwiekszyć jej dmg.
a w cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=30, 0.0, idinflictor, damagebits);
zmienisz to "damage-=30" na tyle ile chcesz aby broń więcej zadawała obrażeń.