Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

avalon - zdjęcie

avalon

Rejestracja: 03.04.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.05.2011 14:42
-----

Moje posty

W temacie: Podwójne DMG dla klasy

05.04.2011 18:38

Więc tak. Ja bym to zrobił w ten sposób:

To na górze klasy:
#include <amxmodx> 
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)



To pod tym:
new bool:ma_klase[33];



Do plugin_init dopisujesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");



Na sam koniec wkcejasz to:

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=30, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}




Gdzie if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damagebits & DMG_BULLET)
za miejsce CSW_G3SG1 wpisujesz sobie broń jaką chcesz aby zwiekszyć jej dmg.


a w cod_inflict_damage(idattacker, this, damage-=30, 0.0, idinflictor, damagebits);
zmienisz to "damage-=30" na tyle ile chcesz aby broń więcej zadawała obrażeń.

W temacie: Problem z 1/x dostepnym od lvla

04.04.2011 22:03

Zrobiłem tak jak napisałeś ale nic to nie daje dalej to samo ;/ Jakieś inne pomysły?

Dodano 05 kwiecień 2011 - 12:42:
Dobra xD Dałem rade.

Trzeba było napisać:
 if(cod_get_user_level (idattacker) >= 50)


Zamiast:
 if(cod_get_user_level (idattacker)) >= 50



Taki mały błąd a tyle zmienia :)

W temacie: Moduł odrzutowy z postacią.

04.04.2011 08:39

Dzięki + poleciał.

Dodano 04 kwiecień 2011 - 15:02:
Hmmm jednak mam problem dodałem to do sma klasy, skompilowało się bez problemu ale poprostu to nie działa przynajmniej na e, jakieś inne pomysły?

W temacie: Dodatki do KLAS

03.04.2011 03:58

Witam mam proźbe mogłby ktoś pokazać jak można dodawać umiejętność z itemu na stałe do klasy. Tak żeby klasa miała skilla z itema ale również nie zajetego slota na perka.
Z góry dzięki Avalon.