Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

krzysiu1111 - zdjęcie

krzysiu1111

Rejestracja: 30.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.05.2012 17:00
-----

#292131 Questions / Equation Event 1.2 COD MOD (modification by krzysiu111)

Napisane przez krzysiu1111 w 04.09.2011 07:56

Witam ponownie

Dla celów własnych postanowiłem edytować ten plugin a teraz go udostępnić. Jako że w bardzo dużej mierze bazuje on na kodzie pierwszej wesji nie zmieniam autora. Jeśli jednak nie jest to zgodne z regulaminem forum(tj udostępnianie modyfikacji pluginów) to proszę o usunięcie tego postu :)

Questions / Equation Event 1.2 COD MOD
modification by krzysiu111


Dołączona grafika

Plugin po wpisaniu odpowiedniej komendy zadaje pytanie. Za poprawną odpowiedź nagradza gracza losowym expem.
Pozostawiłem też równania które były w pierwszej wersji. Większość można skonfigurować cvarami
Od poprzedniej wersji różni się tym że nie zadaje pytań wszystkim graczom a jedynie tym którzy wyrazili taką chęć poprzez wpisanie /pytanie

Dołączona grafika
Standardowa

Dołączona grafika
/pytanie - zadaje graczowi pytanie
/adminpytania - menu admina pytan

Dołączona grafika
qee_active "1"			   // 0 - Plugin wyłączony; 1 - Plugin włączony
qee_mode "0"				// 0 - Pytania; 1 - Działania matematyczne; 2 - Losowo;
qee_count "5"		// Czas do zadania pytania
qee_end "20"		  // Czas na napisanie odpowiedzi
qee_show", "1"			   // Sposób pokazywania pytań 0 - HudMessage; 1 - ClientPrint
qee_max_fnumber "100"	  // Max liczba do równania
qee_max_snumber "200"	 // Max 2 liczba do rownania
qee_rgb "255255255"		  // Kolory HudMessages
qee_posx "-1.0"			 // Pozycja X HudMessage
qee_posy "0.28"			 // Pozycja Y HudMessage
qee_time_hud "30.0"	 // Czas pokazywania pytania w hud- znika po odpowiedzi

Dołączona grafika
Pytania dodajemy w pliku questions.ini z folderu config/Questions_Equation w formie
"Pytanie" "Odpowiedz"
Np "Najlepsze Polskie forum o amxx" "amxx.pl"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#290952 Premium

Napisane przez krzysiu1111 w 01.09.2011 18:19

Nudziło mi się więc zrobiłem...mam nadzieje że wszystko ok.

Assassin ma grawitacje 1000 jak prosiłeś ale nie wiem czy na takiej grawitacji da się podskoczyć :)

Acha napisze Ci na jakie flagi która klasa :) :

Generał - ADMIN_LEVEL_A - flaga "m"
Terminator - ADMIN_LEVEL_B - flaga "n"
Assasin - ADMIN_LEVEL_C - flaga "o"


Klasy masz w załącznikach

Pozdrawiam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#290840 Tworzenie klas w nowym codmod

Napisane przez krzysiu1111 w 01.09.2011 12:56

Proszę bardzo :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
 
new const nazwa[] = "Centurion";
new const opis[] = "Ma Galie, AK47, 3 apteczki i HE";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 70;
new bool:ma_klase[33];
new bool:ma_podskok[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit","MedkitThink");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))
{
  client_print(id, print_chat, "[COD MOD] Ta klasa nie jest przypisana do twojego konta.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
return COD_CONTINUE;
}
  
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && ma_podskok[id])
{
   ma_podskok[id] = false;
   new Float:velocity[3];
   pev(id, pev_velocity,velocity);
   velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
   set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  ma_podskok[id] = true;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
Jak chcesz zmienić na którą flage ma być klasa to odpowiada za to linijka:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))

I zamiast ADMIN_LEVEL_B wpisujesz tą flage jaką chcesz. Flagi są tu wyjaśnione : http://amxx.pl/topic/1597-flagi/
  • +
  • -
  • 1


#290529 Napis przy wyborze klasy.

Napisane przez krzysiu1111 w 31.08.2011 15:02

Wklejam to do amxx_studio, klikam żeby skompilowało i wyskakuje Error o treści:

Pawn compiler not found. Please chceck your settings and try again.

Co to jest? ;/


Na Polski to znaczy
Nie znaleziono kompilatora PAWN. Sprawdź ustawienia i sproboj ponownie.

W AMXX Studio wciskasz F12(klawisz) i w oknie które się pojawi wskazujesz dwa pliki. W pierwszym plik amxxpc.exe (u mnie ścieżka to xxx\cstrike\addons\amxmodx\scripting\amxxpc.exe ale u ciebie będzie inna ale jak masz amxx w cs to w tej lokalizacji szukaj)
W polu C++ compiler wskazujesz compile.exe(u mnie cstrike\addons\amxmodx\scripting\compile.exe)

I powinno działać
  • +
  • -
  • 1