Napis przy wyborze klasy.
KingKiller
31.08.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "Rusher"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_M3; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Witam.
Oto .sma klasy Rusher. Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić by przy wyborze klasy pisało na zielono "Klasa Rusher została stworzona przez xxx" lub tego typu napis. Właśnie w tym celu zamieszczam ten code.
Pomożecie?
Na 5tyk
31.08.2011
Pod
Nie wiem czy działa. Pisałem z pamięci. Kompiluj lokalnie.
#include <codmod>dodaj
#include <ColorChat>i w cod_class_enable dodaj
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez xxx")
Nie wiem czy działa. Pisałem z pamięci. Kompiluj lokalnie.
KingKiller
31.08.2011
Ale na tym code nie ma cod_class_enable.
Mógłbyś go edytować? Jestem nowy w te klocki. Od paru dni dopiero się w to bawię
Mógłbyś go edytować? Jestem nowy w te klocki. Od paru dni dopiero się w to bawię

Na 5tyk
31.08.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */#include <amxmodx>#include <codmod>#include <ColorChat>new bool: ma_klase[33];new const nazwa[] = "Rusher";new const opis[] = "Brak";new const bronie = 1<<CSW_M3;new const zdrowie = 0;new const kondycja = 55;new const inteligencja = 10;new const wytrzymalosc = 0;public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);}public cod_class_enabled(id){ ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez xxx"); ma_klase[id] = true;}public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;
Łap. Musisz mieć bibliotekę ColorChat. Kompiluj Lokalnie, bo chyba w kompilatorze AMXX.pl nie ma ColorChatu.
ExTaza?!
31.08.2011
Coś znalazłem ale na klase premium ; /
public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona dla www.amxx.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl"); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; }
KingKiller
31.08.2011
Na5tyk, ale może mógłbyś zrobić to tak jak ja w 1 poście? ;]
Jak pisałem jestem nowy i nie wiem ile gdzie enterów wpakować czy gdzie TAB itd. ;d
Jak pisałem jestem nowy i nie wiem ile gdzie enterów wpakować czy gdzie TAB itd. ;d
Grandi
31.08.2011
Na przykładzie klasy rusher
Edited by Grandi, 31.08.2011 10:18.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> // dodajesz include colorchat new const nazwa[] = "Rusher"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_M3; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) // dodajesz ten public { ColorChat(id, GREEN, "Klasa Rusher stworzona jest przez xxx"); // informacja kto stworzył tą klasę ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;
Edited by Grandi, 31.08.2011 10:18.
KingKiller
31.08.2011
Wklejam to do amxx_studio, klikam żeby skompilowało i wyskakuje Error o treści:
Co to jest? ;/
Pawn compiler not found. Please chceck your settings and try again.
Co to jest? ;/
Aleksiej
31.08.2011
Masz, dodaj biblioteki tylko do folderu include.
(Biblioteke colorchatu masz w zalacznikach).
(Biblioteke colorchatu masz w zalacznikach).
Attached Files
krzysiu1111
31.08.2011
Wklejam to do amxx_studio, klikam żeby skompilowało i wyskakuje Error o treści:
Pawn compiler not found. Please chceck your settings and try again.
Co to jest? ;/
Na Polski to znaczy
Nie znaleziono kompilatora PAWN. Sprawdź ustawienia i sproboj ponownie.
W AMXX Studio wciskasz F12(klawisz) i w oknie które się pojawi wskazujesz dwa pliki. W pierwszym plik amxxpc.exe (u mnie ścieżka to xxx\cstrike\addons\amxmodx\scripting\amxxpc.exe ale u ciebie będzie inna ale jak masz amxx w cs to w tej lokalizacji szukaj)
W polu C++ compiler wskazujesz compile.exe(u mnie cstrike\addons\amxmodx\scripting\compile.exe)
I powinno działać
Edited by krzysiu1111, 31.08.2011 15:03.
KingKiller
31.08.2011
Krzysiu, 1 problem rozwiązany, leci plusik 
Ale jak wklejam po raz kolejny code od Grandiego wywala mi błąd w 23 linijcie :
ma_klase[id] = true;
Dlaczego?
Edited by KingKiller, 31.08.2011 15:20.

Ale jak wklejam po raz kolejny code od Grandiego wywala mi błąd w 23 linijcie :
ma_klase[id] = true;
Dlaczego?
Edited by KingKiller, 31.08.2011 15:20.
krzysiu1111
31.08.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> // dodajesz include colorchat new const nazwa[] = "Rusher"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_M3; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new bool: ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) // dodajesz ten public { ColorChat(id, GREEN, "Klasa Rusher stworzona jest przez xxx"); // informacja kto stworzył tą klasę ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;
Brakowało "stworzenia" zmiennej new bool: ma_klase[33];
Edited by krzysiu1111, 31.08.2011 15:34.
KingKiller
31.08.2011
Dzięki, teraz działa 
A gdybym chciał trochę bardziej skomplikowaną klasę typu Wsparcie Ogniowe to jak?

A gdybym chciał trochę bardziej skomplikowaną klasę typu Wsparcie Ogniowe to jak?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe"; new const opis[] = "Posiada dwie rakiety"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 30; public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 0.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 0 sekund!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 30; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
krzysiu1111
01.09.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe"; new const opis[] = "Posiada dwie rakiety"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 30; ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wsparcie Ogniowe stworzona jest przez xxx"); } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 0.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 0 sekund!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 30; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
Generalnie jeśli chesz taki napis to do publicu cod_class_enabled dodajesz
ColorChat(id, GREEN, "Klasa jakastam stworzona jest przez kogostam");