Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mimo114 - zdjęcie

mimo114

Rejestracja: 15.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.05.2014 14:41
-----

#533213 [ROZWIĄZANE] Problem z literami

Napisane przez mimo114 w 09.04.2013 17:03

Jeśli używasz notepad++ to otwórz plik(np. index.php) wejdź do zakładki Ecoding i wybierz Convert to UTF-8
  • +
  • -
  • 1


#522934 [Diablo +DM]Brak odrodzenia Po zgonie

Napisane przez mimo114 w 08.03.2013 22:21

Witam,
Mam sobie taki item który powoduje wybuch po śmierci gracza.
Gracz zostaje zabity i na DeathMatchu powinien się odrodzić tak w tym przypadku się tak nie dzieje.
Kod itemu:
Case:
Spoiler

kod itemu:
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#478801 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę "Kill Strike[P]"

Napisane przez mimo114 w 13.11.2012 18:13

Proszę.
W sma możesz sobie zmienić i przekompilować ponownie ile inta = 1DMG (ja ustawiłem na 0.5 czyli 2inta=1dmg)
znajdz:
cod_inflict_damage(idAtt, this, 20.0, 0.5, idInf, dmgBits);
i
cod_inflict_damage(idAtt, this, 20.0, TU WPISZ LICZBE, idInf, dmgBits);
powinien to być float czyli liczba 0.1,0.2,7.0 itp.

SMA -Tutaj
  • +
  • -
  • 1


#465148 Pobieranie zmiennej ze strony

Napisane przez mimo114 w 07.10.2012 15:07

Wydaje mi się że jedyną opcja w tym przypadku jest MySQL
  • +
  • -
  • 1


#434209 [ROZWIĄZANE] Niepoprawne działanie kodu

Napisane przez mimo114 w 19.07.2012 22:19

2. na poczatku w "plugin_init" dodaj
register_logevent("clear", 2, "1=Round_Start")

a potem taka funkcja

public clear(id)
{
new ent = -1
while((ent = fm_find_ent_by_class(ent,[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif][size=3]g_szClassname[/size][/font][/color])))
{
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent)

}
}

  • +
  • -
  • 1


#394725 Zapis ustawień w pluginie

Napisane przez mimo114 w 09.04.2012 16:38

Zrobiłem ci prosty plugin z opisem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"
new broni[33] // zmienna zawierajaca w sobie numer który nadamy broni
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /broni","menu")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Wskrzeszenie")// funkcja która dzięki bibliotece <hamsandwich> wykonuje sie po rozpoczeciu rundy
// Add your code here...
}
public menu(id)//funkcja tworzaca menu
{
new menuu = menu_create("Wybierz Broni","menu_h")
menu_additem(menuu,"Ak47")
menu_additem(menuu,"M4A1")
menu_display(id,menuu)
}
public menu_h(id,menuu,item)//funkcja przyjmujaca parametry wybrane przez gracza
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menuu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id,"weapon_ak47") // ta funkcja daje broni gdybys niewiedział
broni[id] = 1 // nadanie numeru broni
}
case 1:
{
give_item(id,"weapon_m4a1")
broni[id] = 2
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wskrzeszenie(id)
{
switch(broni[id])//po wkrzeszeniu plugin wyczyta z zmiennej broni numer broni która wybrał gracz
{
case 0://gdy gracz niewybrał broni pojawi mu sie menu
{
menu(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 1:// daje graczowi Ak47 gdy zmienna broni wynosi 1
{
give_item(id,"weapon_ak47")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 2:// daje graczowi M4A1 gdy zmienna broni wynosi 2
{
give_item(id,"weapon_m4a1")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#321601 [CzyliPoszukiwanie] Wytrzymałość = DMG

Napisane przez mimo114 w 13.11.2011 18:26

a mógłbyś jeszcze zrobić jeszcze żeby max punktów hp było max
int 22500
hp 45000
wytrzymałość 11250
kondycja 11250

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1