Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapis ustawień w pluginie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2012 14:57

Cześć,

Mam pytanie. Ponieważ chciałbym zrobić, aby po wyborze broni w moim menu dostawał tę bron w nowej rundzie, jaką sobie wybrał.
Czyli wybrałem z menu ak47, to w następnej rundzie (jeżeli umarłem) dostaję tę samą broń.

#2 mimo114

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:72
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lubliniec
Offline

Napisano 09.04.2012 16:38

Zrobiłem ci prosty plugin z opisem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"
new broni[33] // zmienna zawierajaca w sobie numer który nadamy broni
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /broni","menu")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Wskrzeszenie")// funkcja która dzięki bibliotece <hamsandwich> wykonuje sie po rozpoczeciu rundy
// Add your code here...
}
public menu(id)//funkcja tworzaca menu
{
new menuu = menu_create("Wybierz Broni","menu_h")
menu_additem(menuu,"Ak47")
menu_additem(menuu,"M4A1")
menu_display(id,menuu)
}
public menu_h(id,menuu,item)//funkcja przyjmujaca parametry wybrane przez gracza
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menuu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id,"weapon_ak47") // ta funkcja daje broni gdybys niewiedział
broni[id] = 1 // nadanie numeru broni
}
case 1:
{
give_item(id,"weapon_m4a1")
broni[id] = 2
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wskrzeszenie(id)
{
switch(broni[id])//po wkrzeszeniu plugin wyczyta z zmiennej broni numer broni która wybrał gracz
{
case 0://gdy gracz niewybrał broni pojawi mu sie menu
{
menu(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 1:// daje graczowi Ak47 gdy zmienna broni wynosi 1
{
give_item(id,"weapon_ak47")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 2:// daje graczowi M4A1 gdy zmienna broni wynosi 2
{
give_item(id,"weapon_m4a1")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2012 19:30

Masz rację, są jakieś inne pomysły?
+ oczywiście poleciał.

#4 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.04.2012 00:05

hmm???

#5 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.04.2012 23:08

tylko tak, chyba że jeszcze chcesz np. g_iGun[ id ] = CSW_/*tutaj CSW_ broni*/ i przy nowej rundzie po g_iGun[ id ] (czyli tak naprawdę CSW_ broni) sprawdzić nazwę oraz dać tą broń :D

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#6 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.04.2012 23:18

tylko tak, chyba że jeszcze chcesz np. g_iGun[ id ] = CSW_/*tutaj CSW_ broni*/ i przy nowej rundzie po g_iGun[ id ] (czyli tak naprawdę CSW_ broni) sprawdzić nazwę oraz dać tą broń :D


No właśnie, to jak dokładnie to zrobić? W Biohazardzie jest fajnie, bo masz opcję jak weźmiesz broń to w następnych rundasz masz tą, co sobie wziąłeś. Nie umiem niestety wyciągnąć kodu z bio, bo go niezbyt rozumiem.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 14.04.2012 23:20


#7 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.04.2012 15:29

/* wybral bron np. usp */
g_iGun[ id ] = CSW_USP;
give_item( id, "weapon_usp" );

/* nowa runda, on chce dostac ta sama bron */
switch( g_iGun[ id ] )
{
    case CSW_USP: give_item( id, "weapon_usp" );
    case CSW_AWP: give_item( id, "weapon_awp" );
    
    /* i tak dalej */
    
    default: give_item( id, "weapon_knife" );
}
lub krócej:
/* wybral bron np. usp */
g_iGun[ id ] = CSW_USP;
give_item( id, "weapon_usp" );

/* nowa runda, on chce dostac ta sama bron */
if( 0 < g_iGun[ id ] < 33 )
{
    new sWeaponName[ 32 ];
    get_weaponname( g_iGun[ id ], sWeaponName, sizeof ( sWeaponName ) - 1 );
    
    give_item( id, sWeaponName );
}

/* wyzerowac wybrana bron lub po prostu usunac to zeby jej nie dostawal */
g_iGun[ id ] = 0;

spis CSW_
/* Id of weapons in CS */
#define CSW_P228        1
#define CSW_SCOUT        3
#define CSW_HEGRENADE        4
#define CSW_XM1014        5
#define CSW_C4            6
#define CSW_MAC10        7
#define CSW_AUG            8
#define CSW_SMOKEGRENADE    9
#define CSW_ELITE        10
#define CSW_FIVESEVEN        11
#define CSW_UMP45        12
#define CSW_SG550        13
#define CSW_GALI        14
#define CSW_GALIL        14
#define CSW_FAMAS        15
#define CSW_USP            16
#define CSW_GLOCK18        17
#define CSW_AWP            18
#define CSW_MP5NAVY        19
#define CSW_M249        20
#define CSW_M3            21
#define CSW_M4A1        22
#define CSW_TMP            23
#define CSW_G3SG1        24
#define CSW_FLASHBANG        25
#define CSW_DEAGLE        26
#define CSW_SG552        27
#define CSW_AK47        28
#define CSW_KNIFE        29
#define CSW_P90            30
#define CSW_VEST        31
#define CSW_VESTHELM    32

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych