Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

p@ter - zdjęcie

p@ter

Rejestracja: 13.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.05.2011 18:19
-----

Moje tematy

crash serwera

02.05.2011 09:29

Witam crashuje mi się serwer może ktoś ogarnąć ten plugin? Daje +
LOGI
L 05/01/2011 - 07:48:25: Start of error session.
L 05/01/2011 - 07:48:25: Info (map "de_cbble") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110501.log")
L 05/01/2011 - 07:48:25: [FUN] Invalid player 2
L 05/01/2011 - 07:48:25: [AMXX] Run time error 10 (plugin "nobombscore.amxx") (native "set_user_frags") - debug not enabled!
L 05/01/2011 - 07:48:25: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 05/01/2011 - 23:12:40: Start of error session.
L 05/01/2011 - 23:12:40: Info (map "de_rats_1337") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110501.log")
L 05/01/2011 - 23:12:40: [FUN] Invalid player 1
L 05/01/2011 - 23:12:40: [AMXX] Run time error 10 (plugin "nobombscore.amxx") (native "set_user_frags") - debug not enabled!
L 05/01/2011 - 23:12:40: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <fun>

public plugin_init(){
register_plugin("NoBombScore", "1.0", "MistaGee")
}

public bomb_explode(planter, defuser){
if(is_running("cstrike")) set_user_frags(planter, get_user_frags(planter) - 3);
return PLUGIN_CONTINUE;
}// Funktion :: Bomb exploded

public bomb_defused(defuser){
if(is_running("cstrike")) set_user_frags(defuser, get_user_frags(defuser) - 3);
return PLUGIN_CONTINUE;
} // Funktion :: Bomb defused

klasa 1/1 z noza

26.04.2011 10:47

Nie działa mi klasa która ma 1/1 z noża znaczy tam ma jeszcze inne rzeczy ale to dziala ale nie zabija z noza 1/1
kod sma
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
 
new const nazwa[] = "Admiral(premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_AUG|1<<CSW_M4A1|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new bool:ma_klase[33];
 
new bool:moze_skoczyc[33];
 
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
 
public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
 
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		moze_skoczyc[id] = true;
 
	return FMRES_IGNORED;
}
 
public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
 
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
 
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
 
		new weapon = get_user_weapon(killer);
		if(maxClip[weapon] != -1)
			set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
	}
 
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}

crash serwera

25.04.2011 20:47

Witam! serwer mi się crashuje pomocy!

Logi błędów

L 04/25/2011 - 11:04:15: Start of error session.
L 04/25/2011 - 11:04:15: Info (map "de_prodigy") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110425.log")
L 04/25/2011 - 11:04:15: Invalid weapon id 0
L 04/25/2011 - 11:04:15: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_admiral.amxx") (native "get_weaponname") - debug not enabled!
L 04/25/2011 - 11:04:15: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/25/2011 - 21:24:17: Start of error session.
L 04/25/2011 - 21:24:17: Info (map "de_dinaunion") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110425.log")
L 04/25/2011 - 21:24:17: Invalid weapon id 0
L 04/25/2011 - 21:24:17: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_admiral.amxx") (native "get_weaponname") - debug not enabled!
L 04/25/2011 - 21:24:17: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

sma klasy

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Admiral(premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_AUG|1<<CSW_M4A1|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

menu zakup

25.04.2011 11:45

Mam pytanie jak zrobi w tym pluginie: Menu /zakup - AMXX.pl: Support AMX Mod X kupno klasy premium że tam jak klikniemy na powiedzmy 5 klasy to wyskoczy next menu i tam można napisać co i jak

Motd co i jak

24.04.2011 22:29

Witam!
Chciałbym zrobić coś ala motd ale żeby wyskakiwało tylko po wpisaniu na say:/cennik
Oraz tak przy okazji jakbyście mogli podrzucić gotowce do motd.
Chcę po prostu zrobić w nim cene admina klasy itd. Czy jest taka możliwość jeśli jest to proszę o link bądź pomoc w tym. Daje +