Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

p@ter - zdjęcie

p@ter

Rejestracja: 13.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.05.2011 18:19
-----

Moje posty

W temacie: klasa 1/1 z noza

27.04.2011 13:36

Rzeczywiście będe pamiętał na przyszłość.

W temacie: klasa 1/1 z noza

26.04.2011 11:50

codclass_prorusher.sma(39) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
to wyskakuje przy kompilacji ale zobacze bo kompiluje

Dodano 26 kwiecień 2011 - 12:35:
dobra dzial + dla cb

W temacie: crash serwera

26.04.2011 11:49

kompilacje ogar mam aż tak to nie ciemy

W temacie: klasa 1/1 z noza

26.04.2011 11:00

kurde dalem nie to co trzeba sma sory za problem zaraz dam dobre

Dodano 26 kwiecień 2011 - 11:01:
#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>



new const nazwa[] = "PRORusher(Prermium)";

new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";

new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE|1<<CSW_MP5NAVY|1<<CSW_XM1014|1<<CSW_M3|1<<CSW_SMOKEGRENADE|1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 30;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}



public cod_class_enabled(id)

{

        ColorChat(id, RED, "Wybrales klase PRORusher.", nazwa); 

        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

        {

                ColorChat(id, RED, "[PRORusher] klasa premium kup ja na csostrowiec.xaa.pl.", nazwa) 

                return COD_STOP;



         }

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 0.6);

	ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

	ma_klase[id] = false;

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;

	

	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

		

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		

	return HAM_IGNORED;

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/

W temacie: crash serwera

26.04.2011 10:41

aha czyli ty cos tam zmieniles myslalem ze mam cos tam sam znalezc oki sory za problem