Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jakubu
Rejestracja: 13.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.06.2012 14:36
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 42
- Odwiedzin: 4 292
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Czerwiec 23, 1996
-
Imię
Kuba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dolnośląskie
Kontakt
#418992 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Prośba o perk Podszywka
Napisane przez Xanzi w 08.06.2012 18:49
Proszę , ale nie jestem pewien czy działa
#229120 Problem z dodaniem ubrania wroga i niewidzialnoś
Napisane przez master. w 23.03.2011 21:15
oficer
nozownik
lowca
Sprawdz.
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <codmod> #include <fakemeta> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Oficer"; new const opis[] = "Po każdym zabiciu dostaje +25 HP, ma ubranie wroga"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_FIVESEVEN | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE; new const zdrowie = -20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = -10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Jakubu"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public cod_class_enabled(id) { ZmienUbranie(id, 0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}, Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; new num = random_num(0,3); switch(get_user_team(id)) { case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+25.0<max_health? cur_health+25.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); } return PLUGIN_CONTINUE; }
nozownik
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Nozownik"; new const opis[] = "Z nozem niewidzialny, 1/3 Deagle, 1/3 HE"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 45; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Jakubu") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { client_print(id, print_chat, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1) { cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
lowca
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Lowca"; new const opis[] = "30% widzialności , 1/5 z m3, 1/3 z AWP "; new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[Łowca] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Sprawdz.
#229128 Problem z dodaniem ubrania wroga i niewidzialnoś
Napisane przez master. w 23.03.2011 21:40
Do public cod_class_enabled(id)
public cod_class_disabled(id)
ZmienUbranie(id, 0)
public cod_class_disabled(id)
ZmienUbranie(id, 1)I gotowa funkcja:p
public ZmienUbranie(id,reset) { if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}, Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; new num = random_num(0,3); switch(get_user_team(id)) { case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } } return PLUGIN_CONTINUE; }To jest tylko warning ktory nie ma wplywu na klase:)
#229144 Problem z perkiem (bledy w logach)
Napisane przez xyz? w 23.03.2011 22:09
#228136 Problem z kompilacją klasy
Napisane przez stasekstaskowy w 21.03.2011 14:26
#228176 Problem z kompilacją klasy
Napisane przez stasekstaskowy w 21.03.2011 15:15
#225547 Dodatkowe HP system ammo packów by GoQ
Napisane przez Abes Mapper w 15.03.2011 12:10
Spróbuj tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ammopacks.inc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Item_nr1"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "G[o]Q"
new item
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
item=dodaj_extra_item("+HP",10,1)
}
public wybrano_item(id,item_id){
if(item_id==item){
new hp = get_user_health(id)
set_user_health(id,hp+200)
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Jakubu
- Regulamin