Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jakubu
Rejestracja: 13.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.06.2012 14:36




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 42
- Odwiedzin: 4 800
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Czerwiec 23, 1996
-
Imię
Kuba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dolnośląskie
Kontakt
#418992 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Prośba o perk Podszywka
Napisane przez Xanzi
w 08.06.2012 18:49
Proszę , ale nie jestem pewien czy działa
#229120 Problem z dodaniem ubrania wroga i niewidzialnoś
Napisane przez master.
w 23.03.2011 21:15
oficer
nozownik
lowca
Sprawdz.
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Oficer";
new const opis[] = "Po każdym zabiciu dostaje +25 HP, ma ubranie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_FIVESEVEN | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = -10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Jakubu");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"},
Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+25.0<max_health? cur_health+25.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}nozownik
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Z nozem niewidzialny, 1/3 Deagle, 1/3 HE";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Jakubu")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}lowca
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Lowca";
new const opis[] = "30% widzialności , 1/5 z m3, 1/3 z AWP ";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[Łowca] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}Sprawdz.
#229128 Problem z dodaniem ubrania wroga i niewidzialnoś
Napisane przez master.
w 23.03.2011 21:40
Do public cod_class_enabled(id)
public cod_class_disabled(id)
ZmienUbranie(id, 0)
public cod_class_disabled(id)
ZmienUbranie(id, 1)I gotowa funkcja:p
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"},
Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}To jest tylko warning ktory nie ma wplywu na klase:)
#229144 Problem z perkiem (bledy w logach)
Napisane przez xyz?
w 23.03.2011 22:09
#228136 Problem z kompilacją klasy
Napisane przez stasekstaskowy
w 21.03.2011 14:26
#228176 Problem z kompilacją klasy
Napisane przez stasekstaskowy
w 21.03.2011 15:15
#225547 Dodatkowe HP system ammo packów by GoQ
Napisane przez Abes Mapper
w 15.03.2011 12:10
Spróbuj tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ammopacks.inc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Item_nr1"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "G[o]Q"
new item
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
item=dodaj_extra_item("+HP",10,1)
}
public wybrano_item(id,item_id){
if(item_id==item){
new hp = get_user_health(id)
set_user_health(id,hp+200)
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Jakubu
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
codperk_podszywka.amxx
