Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z dodaniem ubrania wroga i niewidzialnoś

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jakubu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
Offline

Napisano 23.03.2011 18:53

Witam ;)
Mam problem z dodaniem do klasy ubrania wroga.
Dodaje wszystko zgodnie z poradnikiem jaki na forum znalazłem, ale przy kompilacji są błędy.
Oto sma.
Załączony plik  codclass_oficer.sma   1,7 KB  26 Ilość pobrań
  codclass_oficer.amxx

Mam też pytanie czy nie widzialność w tych klasach będzie działała:
Tu tylko na nożu:
Załączony plik  codclass_nozownik.sma   2,02 KB  21 Ilość pobrań
  codclass_nozownik.amxx
A tu ogólnie:
Załączony plik  codclass_lowca.sma   1,97 KB  23 Ilość pobrań
  codclass_lowca.amxx

Za pomoc dam +

Użytkownik Jakubu edytował ten post 23.03.2011 18:54

  • +
  • -
  • 0

#2 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 23.03.2011 21:15

oficer
Spoiler

nozownik
Spoiler

lowca
Spoiler

Sprawdz.
  • +
  • -
  • 1

#3 Jakubu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
Offline

Napisano 23.03.2011 21:34

A mógłbyś mi jeszcze napisać jak zrobić to z tym ubraniem ?
I jak zrobić grawitacje dla klasy ?

Użytkownik Jakubu edytował ten post 23.03.2011 21:48

  • +
  • -
  • 0

#4 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 23.03.2011 21:40

Do public cod_class_enabled(id)
ZmienUbranie(id, 0)

public cod_class_disabled(id)
ZmienUbranie(id, 1)
I gotowa funkcja:p
public ZmienUbranie(id,reset)
{
	if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if (reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"},
		Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
		
		new num = random_num(0,3);
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
			case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
To jest tylko warning ktory nie ma wplywu na klase:)
  • +
  • -
  • 1

#5 Jakubu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
Offline

Napisano 23.03.2011 22:17

A wiesz jak dodać klasie wyższy skok? (grawitacje)
  • +
  • -
  • 0

#6 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 23.03.2011 22:39

do public cod_class_enabled
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
do public cod_class_disabled
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
Zobacz sobie w sma klas ktore to maja:p

Użytkownik master. edytował ten post 23.03.2011 22:39

  • +
  • -
  • 0

#7 ILikeSpam

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 24.03.2011 15:01

Zły dział na takie pogawędki ....
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych