Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Criss - zdjęcie

Criss

Rejestracja: 10.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.09.2011 15:29
-----

#292197 Jak zrobić aby można było wybrać tylko raz broń

Napisane przez Skull3D w 04.09.2011 09:57

Zrob nową zmienna np.

new uzylbroni[33];

Potem gdy weźmie jakiś zestaw to daj

uzylbroni[id] = true;

Potem zarejestruj nową runde i w kodzie daj

uzylbroni[id] = false;

To tyle proste nie?


#292187 Jak zrobić aby można było wybrać tylko raz broń

Napisane przez GeDox w 04.09.2011 09:49

http://amxx.pl/wklej...31512634516538/
  • +
  • -
  • 1


#285626 Problem ze sklepem biohazard

Napisane przez Gość w 20.08.2011 16:06

Sprawdź poniższy kod:

Spoiler



#220906 Problem z cvarami paintball mod

Napisane przez kulig w 02.03.2011 16:55

elo mam problem z cvarami paintball mod z innego forum(linku nie podam bo dostane ostrzezenie) może mi ktoś mi pomóc?

by było takie menu gdzie wybierasz broń za free lub chociaż przetłumaczyć cvary

[url=http://img511.imageshack.us/i/paintballmenukp6.jpg/]ImageShack
  • +
  • -
  • 1


#227308 Sklepik do base bulidera

Napisane przez Muzzi w 19.03.2011 21:43

Kod poprawiony, powinien działać.


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "skelp"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Criss"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "menu")
}


public menu(id)
{
new menu = menu_create("\wSklepik By Criss:", "wybieranie")
menu_additem(menu, "\wGranat Zamrazajacy" ,"1", 0);
menu_additem(menu, "\wGranat Podpalajacy","2", 0);
menu_additem(menu, "\wPompa" ,"3", 0);
menu_additem(menu, "\wKAMPA CT", "4", 0);
menu_additem(menu, "\wKAMPA TT", "5", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu)
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)

return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


new key = str_to_num(data)


switch(key)
{
case 1:{

give_item(id, "weapon_flashbang") ;
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepi] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
return PLUGIN_HANDLED
}

}

case 2:
{

give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
return PLUGIN_CONTINUE
}
}

case 3:{

give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id,"ammo_556nato")
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
}
}

case 4:{

give_item(id, "weapon_sg550");
give_item(id,"ammo_556nato")
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
}
}
case 5:{

give_item(id, "weapon_g3sg1");
give_item(id,"ammo_762nato")
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
}
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#225244 Menu broni pod M jak dopisać ?

Napisane przez DarkGL w 14.03.2011 11:22

client_cmd(id,"bind m twojakomenda")

a na wykrycie to po prostu
register_clcmd("changeteam","comChangeBlock")

public comChangeBlock(id){
   //twoje menu
  return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 2