Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić aby można było wybrać tylko raz broń


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Criss

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:106
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Włodawa
Offline

Napisano 04.09.2011 09:28

Witam, napisałem sobie vip'a tylko nie wiem jak zrobić aby mogło się wybrać jedną broń i już więcej nie można, tylko jak nowa runda będzie to można wybrać. Zamieszczam kod:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MAx"
#define FLAGS ADMIN_LEVEL_H

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /vipbrmenu", "menu", ADMIN_LEVEL_H)


// Add your code here...
}

public menu(id)
{

new menu = menu_create("Menu Broni VIPA:", "wybieranie")

menu_additem(menu, "AK47 [+Deagle]", "1", ADMIN_LEVEL_H);
menu_additem(menu, "M4 [+Deagle]", "2", ADMIN_LEVEL_H);
menu_additem(menu, "AWP [+Deagle]", "3", ADMIN_LEVEL_H);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)

}public wybieranie(id, menu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)

return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)


switch(key)
{
case 1:{

give_item(id,"weapon_ak47");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
give_item(id,"weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.3, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Dostales AK47+Deagle")
}

case 2:{

give_item(id, "weapon_m4a1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
give_item(id,"weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.3, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Dostales AK47+Deagle")
}

case 3:{

give_item(id,"weapon_awp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
give_item(id,"weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.3, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Dostales AK47+Deagle")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi ansicpg1250 deff0 deflang1045{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard f0 fs16 n par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi ansicpg1250 deff0 deflang1045{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard f0 fs16 n par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi ansicpg1250 deff0 deflang1045{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard f0 fs16 n par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi ansicpg1250 deff0 deflang1045{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard f0 fs16 n par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik Criss edytował ten post 04.09.2011 09:31

  • +
  • -
  • 0

#2 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 04.09.2011 09:49

http://amxx.pl/wklej...31512634516538/

Użytkownik GeDox edytował ten post 04.09.2011 09:53

  • +
  • -
  • 1

#3 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 04.09.2011 09:57

Zrob nową zmienna np.

new uzylbroni[33];

Potem gdy weźmie jakiś zestaw to daj

uzylbroni[id] = true;

Potem zarejestruj nową runde i w kodzie daj

uzylbroni[id] = false;

To tyle proste nie?

#4 Criss

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:106
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Włodawa
Offline

Napisano 04.09.2011 10:02

Ok, dzięki macie po plusie ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2011 10:23

Jak już to new bool:uzylbroni[33];
  • +
  • -
  • 0

#6 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 04.09.2011 10:47

Po co bool?
Nie musi być ogarze.

#7 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2011 11:39

Bo jeżeli ustawiasz zmiennej wartość true lub false to wypadałoby, żeby była ona zadeklarowana jako boolean...
  • +
  • -
  • 0

#8 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2011 13:23

nie koniecznie, w pawnie true jest zdefiniowane jako 1, false jako 0, więc nie musisz, chyba że zależy ci na estetyce...

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych