Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

soda - zdjęcie

soda

Rejestracja: 07.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.12.2011 18:49
-----

Moje tematy

Przerobienie Cash Transfer

05.12.2011 00:11

witam czy kotoś mogł by mi przerobić ten plugin tak aby zamiast $$$ można było przekazywać sobie monety.

Plugin: http://amxx.pl/topic...-cash-transfer/

System monet: http://amxx.pl/topic...3-system-monet/

Prośba o przerobienie gangów dla draka :D

04.12.2011 23:58

Witam.

Mogł by ktoś przerobić mi ten plugin na nvalut.

bez żadnego sqlvault_ex czy tam tylko nvalut

Automatyczne wybieranie bossa

01.12.2011 16:04

Witam.

Potrzebuje pomocy przy napisaniu pluginu a nie wiem za co mam się zabrać ;/

Chodzi oto by podobnie jak w ZP losowo co jakiś czas wybierało gracza i zmieniało go w bossa.

Chcę żeby boss dostawał tylko nóż i m4, Miał 6000 Hp i 2000kamizelki.

Cvary mają wyglądać tak

cvar1 "x" - szansa 1/X

Z resztą dam se rady.

Pozdrawiam Drako

Odświeżam

Wrzucenie perku do klasy.

31.07.2011 14:52

Elo. Chciałbym dodać pewnej klasie a mianowicie Pulkownikowi perk taki jak wyszkolenie sanitarne, lecz nie wiem jak mam to zrobic. Pomoże ktoś ?

Oto sma Klasy:
Spoiler


A oto sma Perku:
Spoiler

Edycja klasy.

31.07.2011 12:51

Witam.
Czy zrobił by mi ktoś że zamiast 1/2 na zabranie perku ma 1/4 ?

Oto sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez LionHeart", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
		
	if(!ma_klase[killer])
		return;
		
	if(random(2))
		return;
	
	if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
		return;

	ofiara[killer] = victim;
	
	Zapytaj(killer);
}

public Zapytaj(id)
{
	new tytul[55];
	new nazwa_perku[33];
	cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
	format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
	new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
	
	menu_additem(menu, "Tak");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
	
	menu_display(id, menu);
}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
	if(item)
		return;
	
	if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
		return;
		
	new nick_zlodzieja[33];
	get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
	ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
	cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
	cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}