witam czy kotoś mogł by mi przerobić ten plugin tak aby zamiast $$$ można było przekazywać sobie monety.
Plugin: http://amxx.pl/topic...-cash-transfer/
System monet: http://amxx.pl/topic...3-system-monet/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
soda
Rejestracja: 07.03.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.12.2011 18:49
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 59
- Odwiedzin: 2 935
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 33 lat
- Urodziny: Styczeń 14, 1991
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Miechów
5
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
soda nie posiada znajomych
Moje tematy
Przerobienie Cash Transfer
05.12.2011 00:11
Prośba o przerobienie gangów dla draka :D
04.12.2011 23:58
Witam.
Mogł by ktoś przerobić mi ten plugin na nvalut.
bez żadnego sqlvault_ex czy tam tylko nvalut
Mogł by ktoś przerobić mi ten plugin na nvalut.
bez żadnego sqlvault_ex czy tam tylko nvalut
Automatyczne wybieranie bossa
01.12.2011 16:04
Witam.
Potrzebuje pomocy przy napisaniu pluginu a nie wiem za co mam się zabrać ;/
Chodzi oto by podobnie jak w ZP losowo co jakiś czas wybierało gracza i zmieniało go w bossa.
Chcę żeby boss dostawał tylko nóż i m4, Miał 6000 Hp i 2000kamizelki.
Cvary mają wyglądać tak
cvar1 "x" - szansa 1/X
Z resztą dam se rady.
Pozdrawiam Drako
Odświeżam
Potrzebuje pomocy przy napisaniu pluginu a nie wiem za co mam się zabrać ;/
Chodzi oto by podobnie jak w ZP losowo co jakiś czas wybierało gracza i zmieniało go w bossa.
Chcę żeby boss dostawał tylko nóż i m4, Miał 6000 Hp i 2000kamizelki.
Cvary mają wyglądać tak
cvar1 "x" - szansa 1/X
Z resztą dam se rady.
Pozdrawiam Drako
Odświeżam
Wrzucenie perku do klasy.
31.07.2011 14:52
Elo. Chciałbym dodać pewnej klasie a mianowicie Pulkownikowi perk taki jak wyszkolenie sanitarne, lecz nie wiem jak mam to zrobic. Pomoże ktoś ?
Oto sma Klasy:
A oto sma Perku:
Oto sma Klasy:
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Pulkownik"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL; 1<<CSW_P228; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
A oto sma Perku:
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #define TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736 new const perk_name[] = "Wyszkolenie Sanitarne"; new const perk_desc[] = "Co 5 sekund dostajesz 15 HP"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE); } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public WyszkolenieSanitarne(id) { id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE; if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_perk[id]) { set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE); if(is_user_alive(id)) { new cur_health = get_user_health(id); new max_health = 100+cod_get_user_health(id); new new_health = cur_health+10<max_health? cur_health+15: max_health; set_user_health(id, new_health); } } return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Edycja klasy.
31.07.2011 12:51
Witam.
Czy zrobił by mi ktoś że zamiast 1/2 na zabranie perku ma 1/4 ?
Oto sma:
Czy zrobił by mi ktoś że zamiast 1/2 na zabranie perku ma 1/4 ?
Oto sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> new const nazwa[] = "Zlodziej"; new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze"; new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new bool:ma_klase[33]; new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200); ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez LionHeart", nazwa); } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return; if(!ma_klase[killer]) return; if(random(2)) return; if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer]))) return; ofiara[killer] = victim; Zapytaj(killer); } public Zapytaj(id) { new tytul[55]; new nazwa_perku[33]; cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32); format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku); new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie"); menu_display(id, menu); } public Zapytaj_Handle(id, menu, item) { if(item) return; if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id]) return; new nick_zlodzieja[33]; get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32); ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja); cod_set_user_perk(ofiara[id], 0); cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]); }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: soda
- Regulamin