Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

soda - zdjęcie

soda

Rejestracja: 07.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.12.2011 18:49
-----

Moje posty

W temacie: Prośba o napisanie pluginy zliczająceo punkty!

14.12.2011 18:44

masz powinno działać
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN    "System Monet"
#define AUTHOR    "kisiel96"
#define VERSION    "1.0.8"

#define ZADANIE_POKAZ_PUNKTY 666

new nazwa_gracza[32][64],
identyfikator[32][64];

new punkty[32];

new SyncHudObj;

new cvar_coins_kill,
cvar_coins_kill_hs,

cvar_coins_defused,
cvar_coins_planted,

cvar_coins_ff,

cvar_typ_zapisu;

new coins_kill,
coins_kill_hs,

coins_defused,
coins_planted,

coins_ff,

typ_zapisu;

new vault;

public plugin_init()
{    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
    
    cvar_coins_ff                    =     register_cvar("cod_coins_friendlyfire", "0");
    
    cvar_coins_kill                    =     register_cvar("cod_coins_kill", "1");
    cvar_coins_kill_hs                 =     register_cvar("cod_coins_kill_hs", "3");
    
    cvar_coins_planted                =     register_cvar("cod_coins_planted", "1");
    cvar_coins_defused                 =     register_cvar("cod_coins_defused", "1");
    
    cvar_typ_zapisu                 =     get_cvar_pointer("cod_savetype");
    
    vault=nvault_open("punkty");
    if(vault == INVALID_HANDLE)
        set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}    

public client_authorized(id)
{
    UsunPunkty(id);
    
    get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
    
    typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
    
    switch(typ_zapisu)
    {
        case 1: copy(identyfikator[id], 63, nazwa_gracza[id]);
        case 2: get_user_authid(id, identyfikator[id], 63);
        case 3: get_user_ip(id, identyfikator[id], 63);
    }
    
    Wczytaj(id);
}

public client_connect(id)
    Wczytaj(id);

public client_disconnect(id)
{
    Zapisz(id);
    UsunPunkty(id)
}

public plugin_end()
    nvault_close(vault);

/////RESET MONET/////

public UsunPunkty(id)
    punkty[id] = 0;

/////ZLICZNIE MONET/////

public DeathMsg()
{
    new kid = read_data(1);
    new vid = read_data(2);
    new hs = read_data(3);
    
    if(kid == vid)
        return;
    
    coins_ff = get_pcvar_num(cvar_coins_ff)
    
    if(coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
        return;
    
    coins_kill = get_pcvar_num(cvar_coins_kill);
    coins_kill_hs = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hs);
    
    {
        if(hs == 1)
            punkty[kid] += coins_kill_hs;
        else
            punkty[kid] += coins_kill;
    }
}

public bomb_planted(planter)
{
    coins_planted = get_pcvar_num(cvar_coins_planted);
    
    punkty[planter] += coins_planted;
}

public bomb_defused(defuser)
{
    coins_defused = get_pcvar_num(cvar_coins_defused);    
    
    punkty[defuser] += coins_defused;
}

public PokazPunkty(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_PUNKTY;
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_PUNKTY);
        return;
    }
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Punkty: %i]", punkty[id]);
}

public ResetHUD(id)
{
    if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_PUNKTY))
        set_task(0.1, "PokazPunkty", id+ZADANIE_POKAZ_PUNKTY, _, _, "b");
}

/////NVAULT/////

public Zapisz(id)
{
    new vaultkey[64], vaultdata[256];
    format(vaultkey, 63, "%s-punkty", identyfikator[id]);
    format(vaultdata, 255, "%d#", punkty[id]);
    nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public Wczytaj(id)
{
    new vaultkey[64], vaultdata[256];
    format(vaultkey, 63, "%s-punkty", identyfikator[id]);
    format(vaultdata, 255, "%d#", punkty[id]);
    nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    
    new punktytemp[33];
    parse(vaultdata, punktytemp, 32);
    
    punkty[id] = str_to_num(punktytemp);
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}  

W temacie: Edycja vipa

04.12.2011 21:48

Masz
ścieżki to
vip_ct i vip_tt

W temacie: Problem z hud

01.12.2011 16:25

twój hud zamien z tym
public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
} 

W temacie: [ROZWIĄZANE] Nowy świąteczny plugin

01.12.2011 15:41

zobacz to

#include <amxmisc>
#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_plugin("Plugin", "1.0", "Drako");
}

public plugin_precache() {
    precache_sound("CsFart/swieta1.mp3")
    precache_sound("CsFart/swieta2.mp3")
    precache_sound("CsFart/swieta3.mp3")
    precache_sound("CsFart/swieta4.mp3")

}

public client_disconnect(id)
	    client_cmd(i, "stop")
	    
public client_connect(id)
{
	    Odtworz(id);
	    Hud(id)
}
	    
public Odtworz(id)
{
	    switch(random(4))
	    {
			    case 0: client_cmd(i, "mp3 play sound/CsFart/swieta1.mp3")
			    case 1: client_cmd(i, "mp3 play sound/CsFart/swieta2.mp3")
			    case 2: client_cmd(i, "mp3 play sound/CsFart/swieta3.mp3")
			    case 3: client_cmd(i, "mp3 play sound/CsFart/swieta4.mp3")
	    }
}

public Hud(id)
{
	    set_hudmessage(0, 0, 255, 0.35, 0.5, 0, 6.0, 30.0)
	    show_hudmessage(id, "Wesolych Swiat^nZyczy CsFart.PL")
}

W temacie: [ROZWIĄZANE] Nowy świąteczny plugin

30.11.2011 23:54

nie wiem czy bd działać

#include 
#include 

public plugin_init() {
	register_plugin("Plugin", "1.0", "Drako");
}

public plugin_precache() {
    precache_sound("Drako/1.mp3")
    precache_sound("Drako/2.mp3")
    precache_sound("Drako/3.mp3")
    precache_sound("Drako/4.mp3")
}

public client_disconnect(id)
	engclient_cmd(id, "stop");
	
public client_connect(id)
{
	Odtworz(id);
	Hud(id)	
}
	
public Odtworz(id)
{
	switch(random(4))
	{
		case 0: engclient_cmd(id, "mp3 play Drako/1.mp3");
		case 1: engclient_cmd(id, "mp3 play Drako/2.mp3");
		case 2: engclient_cmd(id, "mp3 play Drako/3.mp3");
		case 3: engclient_cmd(id, "mp3 play Drako/4.mp3");
	}
}

public Hud(id)
{
	set_hudmessage(0, 0, 255, 0.35, 0.5, 0, 6.0, 30.0)
	show_hudmessage(id, "Wesolych Swiat")
}