Riflowiec niewidzialny na nożu.
Wypisałeś bronie tej klasy tylko. Jak dostanie np. m4 jako dodatek do itemu to on chyba bedzie dalej nie widoczny. Bo nie zaznaczyłeś go.
Jakbym zrobil tak to by dzialalo?:
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
Chodzi mi o to, że == oznacza ze jak ma noz to jest niewidzilany. A != oznacza, ze jak ma inna bron niz noz to jest normalnie. Moje rozumowanie jest dobre?
EDIT:
Tu masz na pewno dzialajacy kod:
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);