Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

edward1314 - zdjęcie

edward1314

Rejestracja: 07.03.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.09.2011 16:51
-----

Moje posty

W temacie: AltEndRoundSound problem z pluginem

25.03.2011 14:34

Tak wszystko wpisałem. A patrzyłem plik sma i nie znalazlem tam nic o tych nutkacvh.

Ale juz wszystko ok. Nie wiem czemu ale zaczal dzialac, dzięki za pomoc.

W temacie: OwnServer problem z ftp

21.03.2011 14:18

Mam do nich napisac meila na adres [email protected] ?
Czy przez jakis formularz zgloszeniowy?

W temacie: OwnServer problem z ftp

20.03.2011 22:59

Tak, ale mi chodzi dokłądnie o OwnServer bo jak chce tak zrobic tak jak tam jest to mi wyskakuje, że zle haslo lub login wpisuje. A na pewno dobrze wpisuje.

W temacie: Dodawanie klasy z niewidzialnością na nożu.

16.03.2011 14:57

Riflowiec niewidzialny na nożu.



Wypisałeś bronie tej klasy tylko. Jak dostanie np. m4 jako dodatek do itemu to on chyba bedzie dalej nie widoczny. Bo nie zaznaczyłeś go.

Jakbym zrobil tak to by dzialalo?:


if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


Chodzi mi o to, że == oznacza ze jak ma noz to jest niewidzilany. A != oznacza, ze jak ma inna bron niz noz to jest normalnie. Moje rozumowanie jest dobre?


EDIT:

Tu masz na pewno dzialajacy kod:

if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

W temacie: Klasa szpieg w cod modzie

15.03.2011 22:02

Och dzięki ci wielkie. Jestem bardzo bardzo wdzięczny. O to mi własnie chodziło.

A mógłbys wrzucić sma? Bo amx dałes tylko.