http://www.speedyshare.com/8dbHJ/warmuppro.sma
Co sprawiłoby Ci trudność w tej zmianie?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez ex0
w 15.01.2014 15:11
Napisane przez
Don Komar
w 05.01.2014 14:44
Zobacz. Nazwę forum zrobiłem pod cvar: amx_moh_forum "wpisz tutaj nazwe forum". Poprawiłem troche
Napisane przez
Rychu :d
w 22.12.2013 11:48
Napisane przez
vaulT
w 22.12.2013 11:49
Napisane przez Misiaczek ;c
w 18.11.2013 11:51
Tutaj masz pozostałe jako Mp3
bmb_defuse_failure.mp3 59,1 KB 70 Ilość pobrań
bmb_defused.mp3 23,67 KB 72 Ilość pobrań
bmb_planted.mp3 281,22 KB 65 Ilość pobrań
Format : MPEG Audio File size : 23.7 KiB Duration : 2s 977ms Overall bit rate mode : Constant Overall bit rate : 64.0 Kbps Writing library : LAME3.99r Audio Format : MPEG Audio Format version : Version 2.5 Format profile : Layer 3 Duration : 2s 977ms Bit rate mode : Constant Bit rate : 64.0 Kbps Channel(s) : 1 channel Sampling rate : 11.025 KHz Compression mode : Lossy Stream size : 23.3 KiB (98%) Writing library : LAME3.99r Encoding settings : -m m -V 4 -q 2 -lowpass 5.5 -b 64
Badź jak wolisz
bmb_defuse_failure.mp3 144,58 KB 76 Ilość pobrań
bmb_defused.mp3 113,44 KB 48 Ilość pobrań
bmb_planted.mp3 1,37 MB 52 Ilość pobrań
Format : MPEG Audio File size : 145 KiB Duration : 3s 648ms Overall bit rate mode : Constant Overall bit rate : 320 Kbps Encoded by : dBpoweramp Release 14.3 Recorded date : 2002-20-05 Writing library : LAME3.99r Engineer : * Audio Format : MPEG Audio Format version : Version 1 Format profile : Layer 3 Mode : Joint stereo Mode extension : MS Stereo Duration : 3s 648ms Bit rate mode : Constant Bit rate : 320 Kbps Channel(s) : 2 channels Sampling rate : 48.0 KHz Compression mode : Lossy Stream size : 143 KiB (99%) Writing library : LAME3.99r Encoding settings : -m j -V 4 -q 2 -lowpass 20.5
Napisane przez Misiaczek ;c
w 18.11.2013 12:09
Napisane przez Misiaczek ;c
w 18.11.2013 12:16
Napisane przez Misiaczek ;c
w 18.11.2013 11:32
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Winter Environment" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Alka" new const g_szBombModels[][] = { "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl", "models/ch-m/c4-christmastree.mdl", "models/ch-m/frost_man.mdl", "models/ch-m/present1.mdl" }; new const g_szBombSounds[][] = { "sound/ch-s/bmb_planted.wav", "sound/ch-s/bmb_defused.wav", "sound/ch-s/bmb_defuse_failure.wav" }; new g_iLedSprite; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1); register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed"); register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity"); } public plugin_precache() { new i; for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++) precache_model(g_szBombModels[i]); for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++) precache_sound(g_szBombSounds[i]); g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr"); } public fwd_SetModel(ent, const szModel[]) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) { static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1); engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } public logevent_BombPlanted() { client_cmd( 0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 0 ] ); //emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public logevent_BombDefused() { client_cmd( 0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 1 ] ); client_cmd( 0, "wait;mp3 stop" ); //client_cmd(0, "wait;stopsound"); //emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public logevent_BombExploded() { client_cmd(0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 2 ] ); //emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent) { if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE) { if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite) return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisane przez
Dizip
w 27.04.2012 21:40
Napisane przez
Dizip
w 26.04.2012 13:02
#include <hamsandwich>
new player_b_kret[33] = 1
if(player_b_kret[i] > 0 && random_num(1,player_b_kret[i]) == 1)
{
new CsTeams:team=cs_get_user_team(i)
if(team==CS_TEAM_CT)
cs_set_user_team(i,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE)
if(team==CS_TEAM_T)
cs_set_user_team(i,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE)
ExecuteHam(Ham_Spawn,i)
cs_set_user_team(i,team,CS_DONTCHANGE)
}
player_b_kret[id] = 0 //resp u wroga
if (player_b_kret[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_kret[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na zrespienie sie u wroga
")
}
case 195:
{
player_item_name[id] = "Kret"
player_item_id[id] = rannum
player_b_kret[id] = random_num(2,5)
show_hudmessage( id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i szans na odrodzenie sie u wroga.",player_item_name[id],player_b_kretawn[id])
}
new player_glowaoff[33] = 1
player_glowaoff[id] = 0 //wyłącz glowe
if (player_glowaoff[id] > 0)
{
num_to_str(player_glowaoff[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Nie da sie Ciebie zabic strzelajac w glowe<br>")
}
case 174:
{
player_item_name[id] = "Bezleb"
player_item_id[id] = rannum
player_glowaoff[id] = 1
show_hudmessage( id, "Znalazles przedmiot: %s :: Nie masz glowy",player_item_name[id])
}
if(player_glowaoff[hit]>0) set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
Napisane przez sebul
w 09.08.2011 18:59
amx_reservation_pass "_res" // to należy wpisywać po "setinfo"
setinfo _res "HASŁO"lub dopisać komendę do swojego cfg (tego już nie będę opisywał).
amx_reservation <nick> <steamid or password>
Napisane przez sebul
w 08.04.2012 16:29
Napisane przez glutex
w 18.01.2012 10:22
Napisane przez Knopers
w 12.06.2011 12:21
Napisane przez Sharkmen
w 12.06.2011 12:25