Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

5gram - zdjęcie

5gram

Rejestracja: 25.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.10.2014 06:29
-----

#605593 [ROZWIĄZANE] WarmUPPro + muzyka.

Napisane przez ex0 w 15.01.2014 15:11

http://www.speedyshare.com/8dbHJ/warmuppro.sma


Co sprawiłoby Ci trudność w tej zmianie? :>


  • +
  • -
  • 1


#601812 [MODYFIKACJA] Medal of Honor Rank

Napisane przez Don Komar w 05.01.2014 14:44

Zobacz. Nazwę forum zrobiłem pod cvar: amx_moh_forum "wpisz tutaj nazwe forum". Poprawiłem troche

Załączone pliki




#595253 [ROZWIĄZANE] Najlepszy plugin ex_interp

Napisane przez Rychu :d w 22.12.2013 11:48

http://amxx.pl/topic...znik-ex-interp/

lub to

http://amxx.pl/topic/82720-ex-interp/




#595255 [ROZWIĄZANE] Najlepszy plugin ex_interp

Napisane przez vaulT w 22.12.2013 11:49

http://amxx.pl/topic...rate-oraz-rate/




#586422 Winter Environment - zmiana muzyczki

Napisane przez Misiaczek ;c w 18.11.2013 11:51

Tutaj masz pozostałe jako Mp3

 

Załączony plik  bmb_defuse_failure.mp3   59,1 KB  70 Ilość pobrań

Załączony plik  bmb_defused.mp3   23,67 KB  72 Ilość pobrań

Załączony plik  bmb_planted.mp3   281,22 KB  65 Ilość pobrań

Format                                   : MPEG Audio
File size                                : 23.7 KiB
Duration                                 : 2s 977ms
Overall bit rate mode                    : Constant
Overall bit rate                         : 64.0 Kbps
Writing library                          : LAME3.99r

Audio
Format                                   : MPEG Audio
Format version                           : Version 2.5
Format profile                           : Layer 3
Duration                                 : 2s 977ms
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 64.0 Kbps
Channel(s)                               : 1 channel
Sampling rate                            : 11.025 KHz
Compression mode                         : Lossy
Stream size                              : 23.3 KiB (98%)
Writing library                          : LAME3.99r
Encoding settings                        : -m m -V 4 -q 2 -lowpass 5.5 -b 64


Badź jak wolisz

Załączony plik  bmb_defuse_failure.mp3   144,58 KB  76 Ilość pobrań

Załączony plik  bmb_defused.mp3   113,44 KB  48 Ilość pobrań

Załączony plik  bmb_planted.mp3   1,37 MB  52 Ilość pobrań

Format                                   : MPEG Audio
File size                                : 145 KiB
Duration                                 : 3s 648ms
Overall bit rate mode                    : Constant
Overall bit rate                         : 320 Kbps
Encoded by                               : dBpoweramp Release 14.3
Recorded date                            : 2002-20-05
Writing library                          : LAME3.99r
Engineer                                 : *  

Audio
Format                                   : MPEG Audio
Format version                           : Version 1
Format profile                           : Layer 3
Mode                                     : Joint stereo
Mode extension                           : MS Stereo
Duration                                 : 3s 648ms
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 320 Kbps
Channel(s)                               : 2 channels
Sampling rate                            : 48.0 KHz
Compression mode                         : Lossy
Stream size                              : 143 KiB (99%)
Writing library                          : LAME3.99r
Encoding settings                        : -m j -V 4 -q 2 -lowpass 20.5


  • +
  • -
  • 1


#586428 Winter Environment - zmiana muzyczki

Napisane przez Misiaczek ;c w 18.11.2013 12:09

sprawdź

 

Załączony plik  muzyczka.mp3   541,63 KB  43 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 1


#586430 Winter Environment - zmiana muzyczki

Napisane przez Misiaczek ;c w 18.11.2013 12:16

zamień

precache_sound(g_szBombSounds[i]);

na

precache_generic(g_szBombSounds[i]); 

  • +
  • -
  • 1


#586416 Winter Environment - zmiana muzyczki

Napisane przez Misiaczek ;c w 18.11.2013 11:32

#include <amxmodx> 
#include <fakemeta> 

#define PLUGIN "Winter Environment" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Alka" 

new const g_szBombModels[][] = { 
    
    "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl", 
    "models/ch-m/c4-christmastree.mdl", 
    "models/ch-m/frost_man.mdl", 
    "models/ch-m/present1.mdl" 
}; 
new const g_szBombSounds[][] = { 
    
    "sound/ch-s/bmb_planted.wav", 
    "sound/ch-s/bmb_defused.wav", 
    "sound/ch-s/bmb_defuse_failure.wav" 
}; 
new g_iLedSprite; 

public plugin_init() { 
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); 
    
    register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1); 
    
    register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb"); 
    register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb"); 
    register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed"); 
    
    register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity"); 
} 

public plugin_precache() 
{ 

    new i; 
    for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++) 
        precache_model(g_szBombModels[i]); 
    for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++) 
        precache_sound(g_szBombSounds[i]); 
    
    g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr"); 
} 

public fwd_SetModel(ent, const szModel[]) 
{ 
    if(!pev_valid(ent)) 
        return FMRES_IGNORED; 
    
    if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) 
    { 
        static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1); 
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]); 
        
        return FMRES_SUPERCEDE; 
    } 
    return FMRES_IGNORED; 
} 
public logevent_BombPlanted() 
{ 
	client_cmd( 0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 0 ] );
	//emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
} 

public logevent_BombDefused() 
{ 
	client_cmd( 0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 1 ] );
	client_cmd( 0, "wait;mp3 stop" );
	//client_cmd(0, "wait;stopsound"); 
	//emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
} 

public logevent_BombExploded() 
{ 
	client_cmd(0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 2 ] );
	//emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
} 

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent) 
{ 
    if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE) 
    { 
        if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite) 
            return PLUGIN_HANDLED; 
    } 
    return PLUGIN_CONTINUE; 
}


  • +
  • -
  • 1


#402779 Nowe Itemy DiabloMod

Napisane przez Dizip w 27.04.2012 21:40

Szczegóły ; > Muszę trochę nabić reputki także jak znajdę czasu udostępnię wam więcej itemków/mocy; )


#401994 Nowe Itemy DiabloMod

Napisane przez Dizip w 26.04.2012 13:02

Witam Jestem nowym użytkownikiem Amxx i zauważyłem ,że dział Diablomod jest bardzo ubogi np w przeciwieństwie do Coda
Dzisiaj wam pokaże jak dodać kilka nowych itemów do swojego Diablo; )

Nie jestem mistrzem pisania poradników także musicie mi wybaczyć

Pierwszy item - Kret działanie? -Szansa na resp u przeciwnika
Spoiler


Drugi item "Bezleb" - Działanie? -Nie da się Ciebie zabić strzałem w głowę
Spoiler

Dodawanie itemu w spis jest w opisie 1 itemu

Na razie to tyle post będę uaktualniał bo teraz nie mam czasu napisać więcej. Możecie składać propozycje co do itemków. Postaram się je wykonać nawet dla własnych krozyści ; )
Dziękuje za przeczytanie posta


#280343 Rezerwacja nicków na sid lub hasło

Napisane przez sebul w 09.08.2011 18:59

opis
Plugin do rezerwacji nicków na sid lub hasło. Nie ma co tu dużo opisywać, jeśli w pliku "reservation.ini" będzie znajdował się jakiś nick, to żeby móc wejść na serwer z tym nickiem, trzeba albo wpisać hasło, albo wbić na serwer z odpowiednim sidem.

cvary
amx_reservation_pass "_res" // to należy wpisywać po "setinfo"

komendy
Jeśli nick jest na hasło należy przed każdym wejściem na serwer wpisać w konsoli
setinfo _res "HASŁO"
lub dopisać komendę do swojego cfg (tego już nie będę opisywał).

komendy admina
Tylko dla admina z flagą "a", można to zmienić w sma.
amx_reservation <nick> <steamid or password>

inne informacje
Miałem tego nie dodawać, ale skoro jest już parę podobnych pluginów...
Generalnie plugin pisałem ja, ale parę rzeczy wykorzystałem z innego pluginu, a dokładniej sposób w jaki została napisana dynamiczna tablica array.

instalacja
Standardowa, czyli txt do lang, sma do scripting, amxx do plugins, a ini do configs.

download
Załączony plik  reservation_name.sma   3,5 KB  823 Ilość pobrań
  reservation_name.amxx Załączony plik  reservation_name.amxx   6,91 KB  103 Ilość pobrań

Załączony plik  reservation.ini   23 bajtów  848 Ilość pobrań
Załączony plik  reservation.txt   408 bajtów  878 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 9


#394038 Rezerwacja nicków na sid lub hasło

Napisane przez sebul w 08.04.2012 16:29

Wystarczy pobrać plik "reservation.ini" i tam jest napisane jak dodaje się rezerwacje.
  • +
  • -
  • 1


#350885 Problem z własnym spray'em.

Napisane przez glutex w 18.01.2012 10:22

Plik tempdecal.wad musi mieć atrybut "tylko do odczytu"...
  • +
  • -
  • 1


#258076 Jak załączyć moduł 'hamsandwich' ?

Napisane przez Knopers w 12.06.2011 12:21

Zapomnieliście o plikach
hamsandwich.dll lub hamsandwich.so które powinny trafić do amxmodx/modules/
Radzę zakualizowac amxmodx'a poniewaz jeśli nie masz Hamsandwicha to jesteś 100 lat za murzynami xD
  • +
  • -
  • 1


#258078 Jak załączyć moduł 'hamsandwich' ?

Napisane przez Sharkmen w 12.06.2011 12:25

dzięki knopciu ;) pozdrawiam tu Shark z Modsów :)


Proszę 2 Pliczki:

.inc do Include
.dll do Modules


Download:

Inc. W załączniku
dll. KLIK (w załączniku się nie dało)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1