Winter Environment - zmiana muzyczki
5gram
18.11.2013
Witam. Tak jak w nazwie tematu, wie ktoś jak podmienić w tym pluginie muzyke przy odliczaniu czasu do wybuchu bomby ?? Chodzi mi o plik "bmb_planted.wav". Chce go podmienić na inną muzyczke, problem w tym, że w pliku .sma podmieniam :
Zabijaka Gryps
18.11.2013
5gram
18.11.2013
Skonwertowałem z formatu .mp3 na .wav w programie Free WMA Mp3 Converter, i przy konwertowaniu ustawiłem na .wav 16 bit STEREO
Misiaczek ;c
18.11.2013
daj kod , to sie przerobi ze bedzie mp3 odtwarzxal bo to bardziej ludzki format
Misiaczek ;c
18.11.2013
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Winter Environment" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Alka" new const g_szBombModels[][] = { "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl", "models/ch-m/c4-christmastree.mdl", "models/ch-m/frost_man.mdl", "models/ch-m/present1.mdl" }; new const g_szBombSounds[][] = { "sound/ch-s/bmb_planted.wav", "sound/ch-s/bmb_defused.wav", "sound/ch-s/bmb_defuse_failure.wav" }; new g_iLedSprite; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1); register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb"); register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed"); register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity"); } public plugin_precache() { new i; for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++) precache_model(g_szBombModels[i]); for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++) precache_sound(g_szBombSounds[i]); g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr"); } public fwd_SetModel(ent, const szModel[]) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) { static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1); engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } public logevent_BombPlanted() { client_cmd( 0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 0 ] ); //emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public logevent_BombDefused() { client_cmd( 0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 1 ] ); client_cmd( 0, "wait;mp3 stop" ); //client_cmd(0, "wait;stopsound"); //emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public logevent_BombExploded() { client_cmd(0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 2 ] ); //emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent) { if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE) { if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite) return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; }
5gram
18.11.2013
a tutaj :
new const g_szBombSounds[][] = { "sound/ch-s/bmb_planted.wav", "sound/ch-s/bmb_defused.wav", "sound/ch-s/bmb_defuse_failure.wav" };
nie musze podmienić czasem
"sound/ch-s/bmb_planted.wav",
na
"sound/ch-s/muzyczka.mp3",
??
Misiaczek ;c
18.11.2013
Tutaj masz pozostałe jako Mp3
bmb_defuse_failure.mp3 59.1KB 66 downloads
bmb_defused.mp3 23.67KB 67 downloads
bmb_planted.mp3 281.22KB 60 downloads
Format : MPEG Audio File size : 23.7 KiB Duration : 2s 977ms Overall bit rate mode : Constant Overall bit rate : 64.0 Kbps Writing library : LAME3.99r Audio Format : MPEG Audio Format version : Version 2.5 Format profile : Layer 3 Duration : 2s 977ms Bit rate mode : Constant Bit rate : 64.0 Kbps Channel(s) : 1 channel Sampling rate : 11.025 KHz Compression mode : Lossy Stream size : 23.3 KiB (98%) Writing library : LAME3.99r Encoding settings : -m m -V 4 -q 2 -lowpass 5.5 -b 64
Badź jak wolisz
bmb_defuse_failure.mp3 144.58KB 71 downloads
bmb_defused.mp3 113.44KB 44 downloads
bmb_planted.mp3 1.37MB 47 downloads
Format : MPEG Audio File size : 145 KiB Duration : 3s 648ms Overall bit rate mode : Constant Overall bit rate : 320 Kbps Encoded by : dBpoweramp Release 14.3 Recorded date : 2002-20-05 Writing library : LAME3.99r Engineer : * Audio Format : MPEG Audio Format version : Version 1 Format profile : Layer 3 Mode : Joint stereo Mode extension : MS Stereo Duration : 3s 648ms Bit rate mode : Constant Bit rate : 320 Kbps Channel(s) : 2 channels Sampling rate : 48.0 KHz Compression mode : Lossy Stream size : 143 KiB (99%) Writing library : LAME3.99r Encoding settings : -m j -V 4 -q 2 -lowpass 20.5
Misiaczek ;c
18.11.2013
kurde wgrałem i mi nie działa
co Ci nie działa?, masz wyszstkie jako mp3?
5gram
18.11.2013
tak mam i nic nawet te które przerobiłem z .wav na .mp3 nie działają dam Ci tą nutke to spróbuj ty ją skonwertować może ja coś źle robie
Attached Files
5gram
18.11.2013
już wiem co jest nie tak ... jak wbijam na server to mi przez moment ładuje nutki wbijam na serwer i nic nie gra, wszedłem w folder cstrike_downloads i w folderze ch-s nie miałem tych nutek tak jakby mi się nie załadowały i dopiero jak je skopiowałem fo folderu cstrike_downloads muzyka na servie gra więc problem jest w tym, że nie ładuje plików poprzez wejście na server tylko trzeba ręcznie je skopiować do folderu cstrike_downloads nie wiem czemu
Misiaczek ;c
18.11.2013
zamień
precache_sound(g_szBombSounds[i]);
na
precache_generic(g_szBombSounds[i]);
5gram
18.11.2013
działa jeszcze mam takie pytanie czy ten plugin nie bd wyłączał pluginu RoundSound.amxx ?? bo na servie testowym mam alt end round sound i jaka paka wybuchła RS nie leciał
Misiaczek ;c
18.11.2013
działa jeszcze mam takie pytanie czy ten plugin nie bd wyłączał pluginu RoundSound.amxx ?? bo na servie testowym mam alt end round sound i jaka paka wybuchła RS nie leciał
będzie, wystarczy że edytujesz sma Wintera oraz RoundSoundów i problem zniknie jak nie wiesz jak to odezwij sie na gg botqu