Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Winter Environment - zmiana muzyczki


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 5gram

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:152
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
Offline

Napisano 18.11.2013 01:42

Witam. Tak jak w nazwie tematu, wie ktoś jak podmienić w tym pluginie muzyke przy odliczaniu czasu do wybuchu bomby ?? Chodzi mi o plik "bmb_planted.wav". Chce go podmienić na inną muzyczke, problem w tym, że w pliku .sma podmieniam : 

 

"ch-s/bmb_planted.wav", 
"ch-s/bmb_defused.wav", 
"ch-s/bmb_defuse_failure.wav" 
 
na : 
 
"ch-s/muzyczka.wav", 
"ch-s/bmb_defused.wav", 
"ch-s/bmb_defuse_failure.wav" 
 
plik muzyczka.wav daje do folderu sound/ch-s kompiluje lokalnie wgrywam na server plik .amxx i muzyczka .wav i jak podkładam pake to muzyka nie leci... proszę o pomoc :(

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 18.11.2013 07:43

Bardziej bym obstawiał, że muzyka którą chcesz wgrać jest niewłaściwie skonwertowana, niż że źle jest coś w pluginie.
  • +
  • -
  • 0

#3 5gram

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:152
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
Offline

Napisano 18.11.2013 10:47

Skonwertowałem z formatu .mp3 na .wav w programie Free WMA Mp3 Converter, i przy konwertowaniu ustawiłem na .wav 16 bit STEREO


  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.11.2013 10:49

daj kod :P, to sie przerobi ze bedzie mp3 odtwarzxal bo to bardziej ludzki format :D


  • +
  • -
  • 0

#5 5gram

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:152
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
Offline

Napisano 18.11.2013 10:57

proszę :)

Załączone pliki


Użytkownik 5gram edytował ten post 18.11.2013 10:58

  • +
  • -
  • 0

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.11.2013 11:32

#include <amxmodx> 
#include <fakemeta> 

#define PLUGIN "Winter Environment" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Alka" 

new const g_szBombModels[][] = { 
    
    "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl", 
    "models/ch-m/c4-christmastree.mdl", 
    "models/ch-m/frost_man.mdl", 
    "models/ch-m/present1.mdl" 
}; 
new const g_szBombSounds[][] = { 
    
    "sound/ch-s/bmb_planted.wav", 
    "sound/ch-s/bmb_defused.wav", 
    "sound/ch-s/bmb_defuse_failure.wav" 
}; 
new g_iLedSprite; 

public plugin_init() { 
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); 
    
    register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1); 
    
    register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb"); 
    register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb"); 
    register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed"); 
    
    register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity"); 
} 

public plugin_precache() 
{ 

    new i; 
    for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++) 
        precache_model(g_szBombModels[i]); 
    for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++) 
        precache_sound(g_szBombSounds[i]); 
    
    g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr"); 
} 

public fwd_SetModel(ent, const szModel[]) 
{ 
    if(!pev_valid(ent)) 
        return FMRES_IGNORED; 
    
    if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) 
    { 
        static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1); 
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]); 
        
        return FMRES_SUPERCEDE; 
    } 
    return FMRES_IGNORED; 
} 
public logevent_BombPlanted() 
{ 
	client_cmd( 0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 0 ] );
	//emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
} 

public logevent_BombDefused() 
{ 
	client_cmd( 0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 1 ] );
	client_cmd( 0, "wait;mp3 stop" );
	//client_cmd(0, "wait;stopsound"); 
	//emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
} 

public logevent_BombExploded() 
{ 
	client_cmd(0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 2 ] );
	//emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
} 

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent) 
{ 
    if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE) 
    { 
        if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite) 
            return PLUGIN_HANDLED; 
    } 
    return PLUGIN_CONTINUE; 
}


  • +
  • -
  • 1

#7 5gram

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:152
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
Offline

Napisano 18.11.2013 11:44

a tutaj : 

new const g_szBombSounds[][] = { 
    
    "sound/ch-s/bmb_planted.wav", 
    "sound/ch-s/bmb_defused.wav", 
    "sound/ch-s/bmb_defuse_failure.wav" 
}; 

nie musze podmienić czasem 

"sound/ch-s/bmb_planted.wav",

na

"sound/ch-s/muzyczka.mp3",

??


  • +
  • -
  • 0

#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.11.2013 11:47

Tak, ale wiedziałem że rozumny chłopak z Ciebie jest i że sam to zmienisz :P


Misiaczek ;c (18.11.2013 11:47):
Wszystkie Wav co uzywasz z tego, przerób na mp3, a muzyczke wiadomo, poniewaz zmieniłem iż wszystko ma byc mp3 ;)

  • +
  • -
  • 0

#9 5gram

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:152
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
Offline

Napisano 18.11.2013 11:48

hehehhe miło :) okej ide wgrać i zobacze czy działa

 


  • +
  • -
  • 0

#10 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.11.2013 11:51

Tutaj masz pozostałe jako Mp3

 

Załączony plik  bmb_defuse_failure.mp3   59,1 KB  24 Ilość pobrań

Załączony plik  bmb_defused.mp3   23,67 KB  28 Ilość pobrań

Załączony plik  bmb_planted.mp3   281,22 KB  25 Ilość pobrań

Format                                   : MPEG Audio
File size                                : 23.7 KiB
Duration                                 : 2s 977ms
Overall bit rate mode                    : Constant
Overall bit rate                         : 64.0 Kbps
Writing library                          : LAME3.99r

Audio
Format                                   : MPEG Audio
Format version                           : Version 2.5
Format profile                           : Layer 3
Duration                                 : 2s 977ms
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 64.0 Kbps
Channel(s)                               : 1 channel
Sampling rate                            : 11.025 KHz
Compression mode                         : Lossy
Stream size                              : 23.3 KiB (98%)
Writing library                          : LAME3.99r
Encoding settings                        : -m m -V 4 -q 2 -lowpass 5.5 -b 64


Badź jak wolisz

Załączony plik  bmb_defuse_failure.mp3   144,58 KB  22 Ilość pobrań

Załączony plik  bmb_defused.mp3   113,44 KB  22 Ilość pobrań

Załączony plik  bmb_planted.mp3   1,37 MB  23 Ilość pobrań

Format                                   : MPEG Audio
File size                                : 145 KiB
Duration                                 : 3s 648ms
Overall bit rate mode                    : Constant
Overall bit rate                         : 320 Kbps
Encoded by                               : dBpoweramp Release 14.3
Recorded date                            : 2002-20-05
Writing library                          : LAME3.99r
Engineer                                 : *  

Audio
Format                                   : MPEG Audio
Format version                           : Version 1
Format profile                           : Layer 3
Mode                                     : Joint stereo
Mode extension                           : MS Stereo
Duration                                 : 3s 648ms
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 320 Kbps
Channel(s)                               : 2 channels
Sampling rate                            : 48.0 KHz
Compression mode                         : Lossy
Stream size                              : 143 KiB (99%)
Writing library                          : LAME3.99r
Encoding settings                        : -m j -V 4 -q 2 -lowpass 20.5


  • +
  • -
  • 1

#11 5gram

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:152
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
Offline

Napisano 18.11.2013 11:56

kurde wgrałem i mi nie działa :/ 


  • +
  • -
  • 0

#12 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.11.2013 11:57

kurde wgrałem i mi nie działa :/

co Ci nie działa?, masz wyszstkie jako mp3? ;)


  • +
  • -
  • 0

#13 5gram

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:152
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
Offline

Napisano 18.11.2013 12:03

tak mam i nic nawet te które przerobiłem z .wav na .mp3 nie działają :( dam Ci tą nutke to spróbuj ty ją skonwertować może ja coś źle robie 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#14 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.11.2013 12:09

sprawdź

 

Załączony plik  muzyczka.mp3   541,63 KB  22 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 1

#15 5gram

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:152
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
Offline

Napisano 18.11.2013 12:13

już wiem co jest nie tak ... jak wbijam na server to mi przez moment ładuje nutki wbijam na serwer i nic nie gra, wszedłem w folder cstrike_downloads i w folderze ch-s nie miałem tych nutek tak jakby mi się nie załadowały i dopiero jak je skopiowałem fo folderu cstrike_downloads muzyka na servie gra więc problem jest w tym, że nie ładuje plików poprzez wejście na server tylko trzeba ręcznie je skopiować do folderu cstrike_downloads nie wiem czemu :/ 


  • +
  • -
  • 0

#16 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.11.2013 12:16

zamień

precache_sound(g_szBombSounds[i]);

na

precache_generic(g_szBombSounds[i]); 

  • +
  • -
  • 1

#17 5gram

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:152
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
Offline

Napisano 18.11.2013 12:24

działa :) jeszcze mam takie pytanie czy ten plugin nie bd wyłączał pluginu RoundSound.amxx ?? bo na servie testowym mam alt end round sound i jaka paka wybuchła RS nie leciał 


  • +
  • -
  • 0

#18 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.11.2013 13:15

działa :) jeszcze mam takie pytanie czy ten plugin nie bd wyłączał pluginu RoundSound.amxx ?? bo na servie testowym mam alt end round sound i jaka paka wybuchła RS nie leciał 

będzie, wystarczy że edytujesz sma Wintera oraz RoundSoundów i problem zniknie jak nie wiesz jak to odezwij sie na gg botqu :D


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych