Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ogieR8 - zdjęcie

ogieR8

Rejestracja: 25.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2017 21:42
-----

#691698 amunicja za zabicie

Napisane przez ogieR8 w 07.03.2015 17:03

Masz tu stary mój śmiesznie banalny plugin. Masz w nim jak się dodaje amunicję do broni, dodaj te dodawanie nie po wpisaniu komendy, a otówrz ten public w momencie zabicia. Poczytaj o eventach. Te 2 linki powinny w 100% pomóc :)

 

http://amxx.pl/topic...sobie-amunicje/

 

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/(szukaj DeathMsg)


  • +
  • -
  • 1


#691555 jak sprawdzić nick gracza mając ip

Napisane przez ogieR8 w 06.03.2015 13:34

na razie to wygląda tak:

[SKARGA]:  TEKST_WPISANY_W_SKARDZE  ||  [IP]: IP_TEGO_KTORY_ZGLASZASA  ||  [SID]: STEAM_ID_TEGO_KTORY_ZGLASZASA

Jak ma być ? Konkrety ? Nick osoby, która zgłasza skarge ? wogóle czemu ten plugin jest tak mało opracowany ? Na moje oko lepiej by było po wybraniu skargi wyświetlenie menu z graczami - wybierasz oskarżonego i potem wpisujesz powód odnośnie tego gracza, a potem IP/ID/NICK osoby łamiącej regulamin + powód w informacji ? :X


  • +
  • -
  • 1


#689182 Diablo Mod by Stachuu?? :D Edit by Zer0. (kontynuacja od 0ne.)

Napisane przez ogieR8 w 18.02.2015 12:17

register_clcmd("amx_boss","cmdMakeBoss",ADMIN_IMMUNITY,"<name or #userid> <power> - make player a boss. Power must be 201 to 999")
register_clcmd("amx_unboss","cmdUnmakeBoss",ADMIN_IMMUNITY,"- end the boss event")
register_clcmd("amx_giveexp","CmdGiveExp",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_giveexp <nick> <ilosc>")
register_clcmd("amx_giveitem",  "giveitem",ADMIN_IMMUNITY, "Uzycie <amx_giveitem NICK idITemku")
register_clcmd("amx_givea",  "giveartefakt",ADMIN_IMMUNITY, "Uzycie <amx_givea NICK idITemku")
register_clcmd("amx_givez","CmdGiveZadanie",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_givez <nick> <numer zadania>")
register_clcmd("amx_givekam","CmdGiveKamien",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_givek <nick> <ilosc>")
register_clcmd("amx_givemana","CmdGivemana",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_givemana<nick> <ilosc>")
register_clcmd("amx_givedia","CmdGiveDiament",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_givedia <nick> <ilosc>")
register_clcmd("amx_givegil","CmdGiveGil",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_givegil <nick> <ilosc>")
register_clcmd("amx_givepkt","Cmdpktmisji",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_givepkt <nick> <ilosc>") 

Poniosło autora chyba, znalazłem tylko to :)
 


  • +
  • -
  • 2


#685899 [ROZWIĄZANE] Gdzie najlepiej zliczać czas, trzymania broni w dłoni

Napisane przez ogieR8 w 01.02.2015 17:41

jeden lub dwa
 
pobierz czas przy pierwszym wyborze broni w tym evencie do zmiennej, jesli zmieni broń wylicz roznice = zmienna-pobrany_wlasnie_teraz_czas i osiagniesz ile sekund mial bron w lapie
Nie wiem czy Cie to zadowoli bo nie wiem konkretnie co chcesz osiągnąć.

@ nigdy tego nie robiłem i nie bawiłem się możliwościami tego eventu, tylko z poradnika wrzuciłem go do swojego diablo, ale póki co innych pomysłów widzę nie ma, to warto spróbować. Chociaż zastanawiam się, czy w sumie zadziała, zmieniając z broni, która ma tą samą prędkość co ta, na którą zmieniasz. Teraz mi się przypomniało :X
  • +
  • -
  • 1


#683346 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją pluginu

Napisane przez ogieR8 w 17.01.2015 16:51

http://amxx.pl/dokum...84/StripWeapons

 

Na samym dole masz "Pobierz plik ...". Kliknij i wklej ten plik do Twojego compilera, do folderu include


  • +
  • -
  • 1


#683341 [ROZWIĄZANE] Cod_shop się nie komplikuje

Napisane przez ogieR8 w 17.01.2015 16:38

Z wklejki działa, ale to co wrzuciłeś w załączniku faktycznie wyrzuca te błędy. Czemu nie umiesz się przyznać do błędu ? ;>

 

// zwracam honor, kod identyczny, jednak Twój załącznik nie działa, a skopiowany kod już tak.. nie rozumiem.  o_O


  • +
  • -
  • 1


#683300 [ROZWIĄZANE] Zmiana czasu mapy, server.cfg nie reaguje na zmieniony czas

Napisane przez ogieR8 w 17.01.2015 14:13

Konsoli - rzecz jasna serwera :)

Co do plugins.ini nic konkretnego nie zauważyłem.

 

Masz pliki źródłowe każdego pluginu ? Total Commander ? Może to trochę 'dookoła', ale bardzo lubię szukajkę Total'a. Polecenia -> Szukaj -> Zaznaczasz 'Znajdz tekst..' -> wpisujesz mp_timelimit. Przetrzepie każdy plik i znajdzie gdzie jest taki 'fragment'.


  • +
  • -
  • 1


#683279 [ROZWIĄZANE] Przekierowanie gracza na inny serwer za pomoca "stock cmdExe...

Napisane przez ogieR8 w 17.01.2015 12:07

cmdExecute(id, "connect %s", IP.IP.IP:PORT); 

 ??

 

Nigdy nie miałem tego stock'a, ale wpisująć nazwe stock'a i dodajac fraze amxx w google wyskoczył ten temat: http://amxx.pl/topic...u-graczy-steam/ i tam znalazłem przykład: 

cmdExecute(id, "cl_forwardspeed %i", 600);

i na logikę zmieniłem komendę i formatowanie z inta (%i) na string (%s). Może zadziała ;)


  • +
  • -
  • 1


#683271 Prośba o poprawienie klasy z bezlikiem ammo na czas (task)

Napisane przez ogieR8 w 17.01.2015 11:54

Tak jak poprzednik, do enabled'a. A co do tego:

public CurWeapon(id) {
if(!is_user_connected(id) || !ma_klasa[id] || !wlaczone[id]) return;


set_user_clip(id, 2);
}

Tobie brakowało 3 warunku '!wlaczone[id]', czyli inaczej zapisane: 'wlaczone[id] == 0'. Jesli wlaczone 0, czyli nie jest wlaczone, na logike. A skoro wlaczone nie jest, to return'uj. Przez to, ze Tobie tego brakowało.. Nie wazne czy kliknales, czy nie.. warunki byly spelnione: gracz jest podlaczony i gracz ma ta klase - wiec daj mu bezlik ammo. A moj kod (dodanie zmiennej wlaczone, przypisanie jej wartosci gdy klika i gdy mija czas oraz ten warunek) dal efekt: jesli ma klase, jest podlaczony I MA WLACZONE - to daj bezlik  :) Chyba juz rozumiesz.

 

Łopatologicznie. 


  • +
  • -
  • 1


#683117 Prośba o poprawienie klasy z bezlikiem ammo na czas (task)

Napisane przez ogieR8 w 16.01.2015 08:25

Dopiero wstałem i myślenie wyłączone, ale myślę, że błąd jest w CurWeapon. set_user_clip z mode =1 i =2 ustawia bezlik, tak ? Bo nie w temacie z tym stock'iem.. Jeśli tak to cały czas ta klasa to ma, gdy zmieni broń, bo nie jest t żaden warunek czy clip jest aktywowany czy co :X

 

Nie wiem czy to dobra metoda i zadziała, nie mam cod'a, więc nie stetuje, ale.. dziwna moda weszłą w życie z pustymi liniami, która zaburza mój ład i czytelność.. irytujące. Linie liniami, ale jak nie chcę Wam się tabulacji robić to używajcie chociaż tego.. http://codegenerators.pl/

 

http://wklej.to/DnYvb

 

Aha, mam codmod.inc bez pancerza i nie chciało mi się skompilować, dodaj go dam sobie ponownie  :X


  • +
  • -
  • 1


#682824 [ROZWIĄZANE] Jak dodać do hud statystyki gracza typu zdrowie, inteligencja[.....

Napisane przez ogieR8 w 14.01.2015 04:56

1. Za długie linijki, po przecinku można zrzucać do nowej zawsze enterem. (do pewnego 'części' kod był czytany - dalej nie, ucięło na 'perk_g' - a takie coś nie jest znane w pluginie, tylko połączone z ominiętą częścią 'racza'.)

2. Błąd wkradł się w w moją linijkę: 1274 Zamiast *^n* miałeś *^*n przed wytrzymałością bodajże. (Znacznik '^' ma swoją specjalną funkcję, jeśli nie ma przydzielenia, np. n (^n) to compilator wywala błąd error 027: invalid character constant)

 

http://wklej.to/UXfiV


  • +
  • -
  • 1


#682822 Dodanie Opisu VIP`a

Napisane przez ogieR8 w 14.01.2015 04:38

Kod powyżej 200 linijek umieszczaj w załączniku. http://wklej.to/BTcVW

 

Brakowało Ci #include'ów, a swoją drogą.. jak na VIP'a to bardzo na bogato, skoro musiałem zaincludować 6 modułów ;)

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta_util>
#include <ColorChat>

  • +
  • -
  • 1


#680201 [ROZWIĄZANE] Blad --- Host_Error: PF_precache_model_I

Napisane przez ogieR8 w 02.01.2015 22:59

Nie da się, są precachowane automatycznie przez silnik.. widziałeś w jakimś pliginie precachowane ak47, awp ? Widziałeś gdzieś kod odpowiadający za ich używanie ? Ja nie, standardowe bronie zostały stworzone przez twórców gry (valve) i są one nieuniknioną podstawą, na której my (skrypterzy) się potem opieramy i tworzymy nową broń, np. gold ak47 dodając efekt, jeśli gracz trzyma ak47 i ma zmienna[index], taki prosty przykład ;) Gdy nie masz plików podstawowych teoretycznie nie masz możliwości grać w grę, ale.. twórcy gdy automatycznie dali nam wymuszenie precachowania standardowych plików, dlatego teraz usuwając folder /models ściągną CI się modele nawet, jeśli nie są 'zarejestrowane' w zadnym pluginie, na zadnym serwerze.

 

Śpieszyłem sie.


  • +
  • -
  • 1


#680185 plik .inc gdzie wrzucic?

Napisane przez ogieR8 w 02.01.2015 22:35

do Twojego compilera do folderu include


  • +
  • -
  • 2


#680157 [ROZWIĄZANE] Blad --- Host_Error: PF_precache_model_I

Napisane przez ogieR8 w 02.01.2015 21:46


Trzeba by stworzyc mape z jak najmniejsza liczba elementow do precache tak ?
Tak

 


A jezeli chodzi o mape to do precachow co sie liczy ? Textura jakies boxy elementy ? Nie znam sie na tym za bardzo wiec pytam.
Nie jestem z tej działki, nie znam się na tej dziedzinie ;)
  • +
  • -
  • 1