Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ogieR8 - zdjęcie

ogieR8

Rejestracja: 25.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2017 21:42
-----

Moje posty

W temacie: [HamSandwich] Ham_Killed a zabicie z granata

26.03.2017 03:42

I jeden i drugi ma rację, wiem.. niestety zależy mi na granacie co prawda, ale nie tylko, bity faktycznie sumuje i gdy strzelaliśmy do kolesia z kałasza i zabiliśmy go granatem, kod wrzuca zabójstwo i do tej.. i do tej broni :D

 

Poddając się skorzystałem z rady rzeznika, chociaż bardzo chciałem tego uniknąć i ostatecznie w client_death to puściłem. Temat można zamknąć, chyba że ktoś coś poczaruje jeszcze. :D + poleciały

W temacie: HotVision Czyli Termowizja.

26.03.2017 03:38

Wiem, że odkopuje niemiłosiernie, ale mam pewną zagwozdkę. Potrafię umiejętność włączać konkretnym osobom. Ale wyłączając sobie np. możliwość korzystania z tego, nie działa mi oryginalny noktowizor, spodziewałem się usterki tutaj:

public client_impulse_flashlight(iPlrId) // flashlight doesn't work while in nightvision custom effect, so we block it to avoid glitches
{
	if( g_iFwdFM_AddToFullPack && g_bCustomEffect && CheckPlayerBit(g_iConnected, iPlrId) && CheckPlayerBit(g_iAlive, iPlrId) )
	{
		if( get_pdata_int(iPlrId, m_fNvgState, 5)&NVG_ACTIVATED && !blokada[iPlrId])
			return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Ale niestety szybka próba ominięcia 'blokady' nie przyniosła pożądanych skutków. Podejrzewałem, że aby sprawnie to działało, plugin musi blokować oryginał, ale skoro wyłączyłem sobie termowizjer, to fajnie gdyby mi zwykły działać wtedy, no niestety coś głębiej siedzi :/

 

Ktoś, coś ? Zależy mi na tym.

 

//@off-topic, nie.. nie myślałem nad tym 5 lat wbrew przedostatniej wypowiedzi.. :D swoja droga jak ten czas za***rdala..

 

 

//update:

Zapomniałem nawet jak działa noktowizor i próbowałem zrobić re-produkcje go, podłączając jak widać zmienną wyżej, gdy gracz ma blokade włączoną podpiąć swój noktowizor, ale samym ScreenFade'm dostrzegłem noktowizor nie działa  :crazy: troszke się oryginał z moją wersją różnił xD ale niestety potrzebowałbym i oryginału, albo identycznego zamiennika i.. termowizji, jeden do questa, drugi do nagrody :)

 

W temacie: Zapamiętanie wyboru broni

22.12.2016 00:30

- stwórz zmienną

- przy nowej rundzie zrób warunek na pojawienie się menu, jeśli zmienna == 0 -> menu

- jeśli zmienna == od 1 do 7 (tyle jest pistoletów) to daj mu ten pistolet, lecąc pokolei np. 1 glock, 2 usp itd.. I NIE POKAZUJ MENU

- jeśli już zmienna == 0 i menu się pojawiło przy wybraniu broni przydziel zmiennej wartość jak wyżej, tylko tutaj przydzielasz, a wyżej sprawdzałeś i porównywałeś :)

 

wyzeruj zmienną najlepiej przy połączeniu i rozłączeniu