Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ExTaza?! - zdjęcie

ExTaza?!

Rejestracja: 19.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.10.2023 16:50
-----

#346408 Urwał and Maciuś

Napisane przez ExTaza?! w 08.01.2012 02:23

Plugin jest ten sam tylko inny odgłoś dodałeś który od dawna nie jest już w modzie to przemineło z wiatrem kolego ;)


Nie wypowiadaj się jak nie znasz kodu poprzednich , podobnych pluginów. Ten pisany od nowa. 4 mies temu. Postanowiłem go opublikować .... I nie wiem po co zgrywać cwaniaka...
  • +
  • -
  • 1


#345517 Parachute Sound

Napisane przez ExTaza?! w 06.01.2012 16:06

Poprzedni temat został usunięty z powodem "Nie jesteś autorem tego pluginu.".Gdy to przeczytałem , myślałem że coś mnie strzeli. Pomyślałem głębiej i doszedłem do wniosku że chodzi o KOD w *.sma
Więc dodany oryginalny autor + edit by ExTaza?!. Moje zaniechanie.... =_=

opis

Gdy odpalamy spadochron odtwarzana jest u klienta muzyka "Lece bo chce!"
Plugin robiony na zamówienie. Osoba ta pozwoliła go opublikować.

instalacja

parachute_sound.sma do addons/amxmodx/scripting
parachute_sound.amxx do addons/amxmodx/plugins
na koncu plugins.ini dodajemy parachute_sound.amxx
lece.mp3 do sound/
parachute.mdl do /models

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#344704 Urwał and Maciuś

Napisane przez ExTaza?! w 04.01.2012 21:01

opis
Zabicie HeadShotem odtwarza dźwięk na serwerze:

-Zabójcy i pozostałym: "Ale urwał"
-Ofierze "Co się , co się stało ?"


Nie mówić że takie coś już jest ; p Jest to podobny plugin , ale nie ten sam :)

instalacja

ut_pm.sma do addons/amxmodx/scritping
ut_pm.amxx do addons/amxmodx/plugins
folder ut_pm do sound/misc

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#338340 100 hp dla klasy

Napisane przez ExTaza?! w 22.12.2011 22:03

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#338213 [ROZWIĄZANE] Problem Z CoD Mod

Napisane przez ExTaza?! w 22.12.2011 19:16

Nie jestem pewny ale chyba to

z

public Odrodzenie(id)
usuń

if(!klasa_gracza[id])
    {
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

  • +
  • -
  • 1


#338158 Wytrzymałość

Napisane przez ExTaza?! w 22.12.2011 17:43

w plugin_init
pod

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
dodaj

register_clcmd("say /wytrzymalosc", "kupwytrzymalosc");

Po
public OddajPrzedmiot
dodaj

public kupwytrzymalosc(id)
{
    new jego_wytrzymalosc = wytrzymalosc_itemu[id]
    new koszt = 10
    new ilosc_wytrzy = 50
    
    
    if(monety_gracza < koszt)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD]^x03Masz za malo kasy aby kupic wytrzymalosc. Uzbieraj %d.", koszt_wytrzy)
    }
    if(monety_gracza >= koszt && jego_wytrzymalosc < 61)
    {
        cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt_wytrzy)
        wytrzymalosc_itemu[id] += ilosc_wytrzy
        ColorChat(id, GREEN, "[COD]^x03Kupiles %d wytrzymalosci", ilosc_wytrzy)    
    }
    if(jego_wytrzymalosc >= 61)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[CODl]^x03Musisz miec ponizej 61 wytrzymalosci, aby ja kupic!")
    }
}

Powinno działać :)

    new koszt = 10 //Ile kosztować ma wytrzymalosc (w monetach) czyli 10. Chcesz zmienic wpisz inna liczbe
    new ilosc_wytrzy = 50 //Ile wytrzymalosci kupujesz. Tak samo zmieniasz 50 na coś innego gdy chcesz wiecej bądz mniej


if(jego_wytrzymalosc >= 61) // Od jakiej wytrzymalosci mozna kupić nastepną wytrzymalosc. Jezeli ma w tym przypadku "61" może kupić wytrzymalosc. Jezeli ma wiecej? Nie moze

  • +
  • -
  • 1


#338138 zmiana flagi vipa

Napisane przez ExTaza?! w 22.12.2011 17:18

Na przyszłość . .sma dawaj w zalaczniku bo czytać się nie da tego :)

Proszę.

Załączone pliki

  • Załączony plik  cod.amxx   15,25 KB  4 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#337661 Admin Menu 0.2

Napisane przez ExTaza?! w 21.12.2011 19:17

Nie lepiej z tego

register_clcmd("say /menuadmina", "szybkie_menu")

to:

register_concmd("menuadmina", "szybkie_menu")

Po co dodatkowy Spam na Say-u ?

Przygotowałem dwa takie pluginy z uporządkowanym kodem i z komenda w say lub w konsoli

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#337375 Problem przy kompilacji klasy z frakcją

Napisane przez ExTaza?! w 20.12.2011 22:53

Nie masz tego pliku
#include <codmod_frakcje>


łap go

wgraj go do folderu "include" który jest w kompilatorze

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#329522 [ROZWIĄZANE] Jezeli jestes martwy masz 5 sek na podanie informacji dla swojego

Napisane przez ExTaza?! w 03.12.2011 15:01

Proszę
http://amxx.pl/topic...nfo-po-smierci/
  • +
  • -
  • 2


#328031 [ROZWIĄZANE] Exp pod koniec rundy

Napisane przez ExTaza?! w 29.11.2011 15:26

wklej to pod public
OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
public exp()
{
new exp[3]= {300,200,100}
new monety[3]= {10,6,3}

new fragi;
new omijamy[3];
for(new j=0;j<3;j++)
{
  for(new i=1;i<33;i++)
  {
   if(!is_user_connected(i) || i == omijamy[0] || i == omijamy[1])
   {
	continue;
   }
   if(fragi < get_user_frags(i))
   {
	fragi = get_user_frags(i);
	omijamy[j] = i;
   }
  }
  fragi = 0;
  new name[64];
  get_user_name(omijamy[j],name,63);
  client_print(0,print_chat,"[COD] %s zajal %d miejsce i zdobyl %d doswiadczenia i %d monet",name,j+1,exp[j], monety[j]);
  doswiadczenie_gracza[omijamy[j]] += exp[j];
  monety_gracza[omijamy[j]] += monety[j]
}
}

chyba że nie masz monet to to:

public exp(){
		new exp[3]={
			    300,
			    200,
			    100
		}
		new fragi;
		new omijamy[3];
		for(new j=0;j<3;j++){
				for(new i=1;i<33;i++){
						if(!is_user_connected(i) || i == omijamy[0] || i == omijamy[1]){
								continue;
						}
						if(fragi < get_user_frags(i)){
								fragi = get_user_frags(i);
								omijamy[j] = i;
						}
				}
				fragi = 0;
				new name[64];
				get_user_name(omijamy[j],name,63);
				client_print(0,print_chat,"%s zajal %d miejsce i zdobyl %d doswiadczenia",name,j+1,exp[j]);
				doswiadczenie_gracza[omijamy[j]] += exp[j];
		}
}

i do plugin_init

set_task(0.5,"exp",666,_,_,"d")

  • +
  • -
  • 1


#317417 [ROZWIĄZANE] Muza podczas laczenia

Napisane przez ExTaza?! w 03.11.2011 19:04

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Loading Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new const sound[]="sound/misc/pirates.mp3"

public plugin_init()
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

public client_connect(id)
    client_cmd(id,"mp3 play %s",sound)

public plugin_precache()
    precache_generic(sound)

Lap
  • +
  • -
  • 1


#305769 Obcy Mod

Napisane przez ExTaza?! w 10.10.2011 15:36

Witam. Chciałem przestawić swojego moda. "OBCY MOD". Chce na początku powiedzieć ze jest on nie do końca skończony. Dlaczego? Brak czasu. Nie chce żeby moje prace poszły na darmo dlatego chcę go wam przestawić.

Dołączona grafika


Na początku rundy po kilku sekundach (Ustawienia cvarem) jest wybierany jeden gracz. Staje się on OBCYM. Przenosi go do TT jezeli jest w CT. Reszta graczy przenoszona do CT.Mają oni 2 skoki w powietrzu. AntyTerrorysci mają do wyboru bronie. Karabiny i Pistolety.
Obcy: Ma on inny model z Aurą ma duzo HP.zalezy od ilosci graczy na serwerze. Ma 1/1 z tzw KOSY. Ma long jumpa co 5 sek. i obniżoną grawitację.
CT dostaje za killa PERK. Obcy też lecz inne niż CT (Mało perkow gdyż brak czasu)
Tyle chyba z opisu ;P

Dołączona grafika

nemesis_gravity", "350.0") //Grawitacja Obcego
nemesis_speed", "350.0") //Szybkosc poruszania się Obcego
nemesis_runds", "1") // Co ile rund ma być losowany Obcy
nemesis_human_jump", "2") // Ile skokow ma CT
 

Dołączona grafika

sound/muza_obcy/1.wav 
 
sound/muza_obcy/2.wav				 
sound/muza_obcy/winct1.wav		 
sound/muza_obcy/winct2.wav				 
sound/muza_obcy/wint1.wav		   
sound/muza_obcy/wint1.wav
Wszystko powyzej do Sound

models/obcy/v_rece.mdl do cstrike/models/obcy/v_rece.mdl
 
models/player/obcy.mdl do cstrike/models/player/obcy.mdl

obcy_mod.sma do adons/amxmodx/scripting
obcy_mod.amxx do adons/amxmodx/plugin

Otwieramy plugins.ini na koncu dopiuujemy
obcy_mod.amxx

Dołączona grafika

Mialem poprawić bugi. Ale jak wczesniej napiaslem nie starczylo mi czasu.

Miałem dodać w kod:
Perk za DMG
Wiecej perków
Optymalizacja kodu

Zezwalam na kopiowanie ale nie na zmiane wlasciciela MODA. Jezeli komuś się uda dokonczyć ten mod. Bedę się niezmiernie cieszyl :)

Pliki w zalacznikach

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#304817 Skarga na administrację

Napisane przez ExTaza?! w 08.10.2011 23:38

Aż musialem napisać :) Ja bym raczej nie uznal tego jako zart ^^ Gdybym ja mial jako taki zrobic przerobil bym Pavulona np z goła baba na zdjeciu ^^ I bedąc na jego miesjcu smial bym sie jednak. No ale to co Ty zrobiles to faszystowskie :) I obrazajace. Moze Ciebie by to nie urazilo ale jego widocznie tak. Kazdy jest inny. Szanujcie sie nawzajem :)
  • +
  • -
  • 1


#301496 Wysoki ping w grze

Napisane przez ExTaza?! w 28.09.2011 22:34

Cfospeed + poprawna konfiguracja :) Napisz na PW zgadamy sie przez Skype i Ci pomoge. Mi zmniejsza ping o 20-30 ms
  • +
  • -
  • 1