Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wytrzymałość


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Dizy96

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Ostrzeszów
Offline

Napisano 22.12.2011 17:12

Witam. Jeżęli zły dział przepraszam. Ale moge prosić o napisanie pluginu. Chodzi o to że za 1000$ można naprawić perk full [50]. Mozna by to przerobić na monety? Z Góry dziękuje

#2 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 22.12.2011 17:43

w plugin_init
pod

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
dodaj

register_clcmd("say /wytrzymalosc", "kupwytrzymalosc");

Po
public OddajPrzedmiot
dodaj

public kupwytrzymalosc(id)
{
    new jego_wytrzymalosc = wytrzymalosc_itemu[id]
    new koszt = 10
    new ilosc_wytrzy = 50
    
    
    if(monety_gracza < koszt)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD]^x03Masz za malo kasy aby kupic wytrzymalosc. Uzbieraj %d.", koszt_wytrzy)
    }
    if(monety_gracza >= koszt && jego_wytrzymalosc < 61)
    {
        cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt_wytrzy)
        wytrzymalosc_itemu[id] += ilosc_wytrzy
        ColorChat(id, GREEN, "[COD]^x03Kupiles %d wytrzymalosci", ilosc_wytrzy)    
    }
    if(jego_wytrzymalosc >= 61)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[CODl]^x03Musisz miec ponizej 61 wytrzymalosci, aby ja kupic!")
    }
}

Powinno działać :)

    new koszt = 10 //Ile kosztować ma wytrzymalosc (w monetach) czyli 10. Chcesz zmienic wpisz inna liczbe
    new ilosc_wytrzy = 50 //Ile wytrzymalosci kupujesz. Tak samo zmieniasz 50 na coś innego gdy chcesz wiecej bądz mniej


if(jego_wytrzymalosc >= 61) // Od jakiej wytrzymalosci mozna kupić nastepną wytrzymalosc. Jezeli ma w tym przypadku "61" może kupić wytrzymalosc. Jezeli ma wiecej? Nie moze

  • +
  • -
  • 1

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych