Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ExTaza?! - zdjęcie

ExTaza?!

Rejestracja: 19.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.10.2023 16:50
-----

#688673 [ROZWIĄZANE] Kilka pytań odnośnie tower defense

Napisane przez sebul w 16.02.2015 01:07

0. Na to odpowiedzi nie znajdziesz, co najwyżej opinie zwolenników enginu lub fakemety. Różnice jakieś niby są, ale bardzo mało znaczące. Od siebie dodam, że sam stosuję taką zasadę, że jeśli mogę coś zrobić bez korzystania z fakemety, to robię to w engine, a jeśli chociaż jedna rzecz jest mi potrzebna z fakemety, to korzystam z fakemety, czyli z jednej strony staram się używać tylko engine, ale z drugiej strony, robię tak, żeby nie używać dwóch na raz.
1. To zależy jak często jakiś ent jest potrzebny, no i ogólnie do czego.
2. Ja tam zawsze używam "set_rendering".
3. Teraz tego nie ogarnę, późno i nie chce mi się.
  • +
  • -
  • 1


#688954 [ROZWIĄZANE] Kilka pytań odnośnie tower defense

Napisane przez GwynBleidD w 17.02.2015 11:50

ad 3. to nie możesz zwracać odpowiedniej wartości w zależności od tego kto ma widzieć, a kto nie? Szkoda nadpisywać set_es dla ownera, skoro te którymi nadpisujesz robią to samo co domyślne.
  • +
  • -
  • 1


#679258 [ROZWIĄZANE] motd - a php

Napisane przez speedkill w 31.12.2014 10:51

A czemu miałoby to nie zadziałać, najlepiej sprawdź to sobie, ale według mnie zadziała to.
  • +
  • -
  • 2


#679450 [ROZWIĄZANE] motd - a php

Napisane przez DarkGL w 31.12.2014 20:00

Oczywiście że zadziała
  • +
  • -
  • 1


#679804 [ROZWIĄZANE] motd - a php

Napisane przez IntelCom w 02.01.2015 01:12

Nie powinno być problemów.
  • +
  • -
  • 1


#640000 Steam cleint bootstrapper

Napisane przez awik w 24.05.2014 11:01

Tylko że steam to nie gra, a platforma. Counter Strike 1.6 nie ma takiego wymagania. Skoro ktoś kupił cs'a, który tego nie wymaga, to po co blokują to przez platformę. Jak to mówią "nie zmienia się zasad w czasie gry".

No, ale co zrobić. Pewnie już tego nie zmienią.


  • +
  • -
  • 1


#639886 Steam cleint bootstrapper

Napisane przez awik w 23.05.2014 16:13

Nic wam to nie da. Z informacji w necie wynika, że jest to problem z procesorem, a dokładnie brakiem przez niego obsługi SSE2 (tyczy się to starych komputerów).
Wszystko zawdzięczamy ostatniej aktualizacji.

http://forums.steamp...d.php?t=3240657

http://steamcommunit...42579450260796/

Przykładowo, mam stary komputer z procesorem AMD Athlon XP 3000+, który nie obsługuje SSE2.
Obsługuje jedynie zwykłe SSE.

Features

  • MMX instructions
  • Extensions to MMX
  • 3DNow! technology
  • Extensions to 3DNow!
  • SSE / Streaming SIMD Extensions

 


  • +
  • -
  • 1


#474820 Anty-Reklama

Napisane przez SeeK w 03.11.2012 20:19

opis
Plugin Anty-Reklama(jak sama nazwa wskazuje) służy do blokowania reklam w postaci adresów IP czy stron www w say'u. Najlepiej sprawdza się przy długich reklamach w stylu:
Zapraszam na cudowny serwer COD, ip: xx.xxx.xx.xx. Forum: www.asfasf.pl
ponieważ bazuje na wychwytywaniu z say'a słów kluczowych.

inne informacje
  • Jeżeli chcemy, aby dany adres www bądź ip nie były banowane, musimy wyedytować plugin zgodnie z instrukcjami zawartymi w linijkach 36-42 w kodzie źródłowym, a następnie ponownie go skompilować.
  • Jeżeli dana wypowiedź w say'u zostanie uznana za reklamę, jej "twórca" zostaje zbanowany permamentnie. Oczywiście to także można zmienić edytując 27 linijkę kodu.
  • Każdy ban jest logowany w
    "addons/amxmodx/logs/reklamowanie.txt"
    w postaci:
    Gracz x napisal: y
W przypadku gdyby sposób anty-reklamy z wychwytywaniem słów kluczowych przypadł wam do gustu, będę starał się go rozwijać dalej.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#479474 Rozdawanie pod koniec mapy.

Napisane przez speedkill w 15.11.2012 19:16

funkcja monets tak naprawdę nie posiada id.
public monets()
{
	new monety[3]= {3,2,1}
	
	new fragi;
	new omijamy[3];
	for(new j=0;j<3;j++)
	{
		for(new i=1;i<33;i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || i == omijamy[0] || i == omijamy[1])
			{
				continue;
			}
			if(fragi < get_user_frags(i))
			{
				fragi = get_user_frags(i);
				omijamy[j] = i;
			}
		}
		fragi = 0;
		monety_gracza[omijamy[j]] += monety[j]
	}
	for(new id = 1; id < 33; id++){
		if(is_user_connected(id)){
			ZapiszMonety(id); //170 LINIJKA
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#380912 AMXBans "STABLE" + Konfiguracja DPROTO /EDIT (23.08.2012)

Napisane przez Szyfrant w 14.03.2012 21:49

AMXBans "STABLE" + Odpowiednia Konfiguracja DPROTO



/EDIT (23.08.2012)

Pozwoliłem sobie nazwać go "STABLE" z tego wzlędu, że testowałem go na serwerze z DPROTO przy zajętych wszystkich slotach.

Nie wyskoczył nawet jeden error, a amxbans banował poprawnie.


Pobieramy paczkę, link poniżej

Załączony plik  AMXBans MIX (AMXX.PL).zip   3,38 MB  9923 Ilość pobrań


AMXBans "Stable" = 1.5.1 Plugin + 1.6 Web

W paczce zostały wtopione dwie najważniejsze łatki

[Fix] Funkcja Prebanned_check_ - hleb

[Fix] Thread worker was unable to start - sebul


Dodałem również poradnik:

[Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?"


Instalujemy i z tej strony tyle.





Teraz druga rzecz, najważniejsza.


Otwieramy plik dproto.cfg

Odnajdujemy te linijki:



# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 8

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 10

i zmieniamy ich wartości na:

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 4

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 4


W tym momencie dproto przypisuje każdemu graczowi CID po IP tzn.


(TO JEST PRZYKŁAD)
nie będzie
VALVE_ID_LAN
tylko
VALVE_0:4:1276568453


GOTOWIEC:
Załączony plik  dproto.cfg   7,66 KB  2470 Ilość pobrań



Po tym zabiegu (Gm)AMXBans nie głupieje i powinien banować jak należy.

OKLASKI DLA MisieQ
To jemu należą się gratki. :P


  • +
  • -
  • 40


#448324 Funkcja , Zabicie z Zoom lub bez

Napisane przez Jak się nazwać w 19.08.2012 08:18

Masz pisane na szybko:

#include
#include
#include

public plugin_init()
{
register_plugin("Zabicie zoom/bez", "1.0", "amxx.pl")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Smierc", 1)
}

public Smierc(id, attacker, sb)
{
if(cs_get_user_zoom(attacker) >= 2)
{
// zabil z zoom nie wazne czy awp czy aug itd
}
else
{
//bez zoom
}
}
Ucina include daj amxmodx hamsandwich cstrike
  • +
  • -
  • 1


#448297 Funkcja , Zabicie z Zoom lub bez

Napisane przez Drzanas w 19.08.2012 01:15

A plugin może być? :D http://forums.allied...hlight=awp zoom
  • +
  • -
  • 1


#432935 ExpMod by GT Team

Napisane przez GT Team w 16.07.2012 19:08

opis.png
ExpMod

Stworzony przez GT Team
(Tomasz i Grzegorz)

Zawiera

  • 16 misji, z czego jest bardzo łatwy sposób dodawania ich.
  • 39 achievementów, każdy ma 3 poziomy.
  • Sklep ( pod walutą monet ).
  • CallBack do każdego menu.
  • 4 zwykłe skille i 4 ultra skille, i w wersji 2.0, 4 Mega skile
  • 200 poziomów.
  • Wybór przez cvar opcji pokazywania informacji : tutor, colorchat albo tutor+colorchar.
  • Plik konfiguracyjny, w nim zmieniamy cvary.
  • VIP na flagę "t"
  • Admin Menu ( od wersji 1.9.6 wzwyż 99.9% działające! )
  • expmod_showplayerinfo ( informacje po najechaniu celownikiem na gracza )
  • Możliwość odblokowania misji w sklepie.
  • System Monet
  • I wiele więcej ... zobacz : ]
  • UWAGA, CZYTAJ NIŻEJ, INFORMACJE NA TEMAT WERSJI v2.0

inneinformacje.png

Misje - Jest ich 19!
Achievementy -W sumie jest ich 39 * 3 - 117, więc trochę trzeba pograć

Jeżeli chcesz, możesz zrobić własną misje, własne achievementy, co tylko chcesz.
 

Informacje o Vipie


Na początku każdej rundy VIP dostaje dodatkowe :
1. 75 HP
2. 50.0 do szybkości
3. 150 grawitacji
Możiwość zmiany ( CVAR )


Oprócz tego :
1. Dodatkową monete za wszystko za co się dostaje monety  (CVAR)

2. Dodatkowy Exp za zabicie : 100 ( default_exp + 100, CVAR)
3. Dodatkowy Exp za zabicie strzałem w głowę : 60 ( defualt_exp +100 +60, CVAR )
4. Informację dodatkową gdy na server wchodzi VIP i gdy
wychodzi.
5. Informację na początku rundy co dostaje. Przykład :

[EXPMOD] Jesteś VIPEM
[EXPMOD} Dostajesz dodatkowe : +75 HP | +50.0 SPEED | -150 GRAV

( Brak cvara jeżeli chcecie to wyłączyć to powiedzcie mi to dodam cvary. )


6. VIP na flagę "t" ( ADMIN_LEVEL_H )

=============================================================================================

Skille

Zwykłe Skille

1. Życie
2. Szybkość
3. Grawitacja
4. Kasa

(Każdy skill maksymalnie może mieć 150 pkt)
(Za każdy lvl 3 pkt)


Ultra Skille

1. Niewidzialność
2. Obrażenia
3. Skoki w powietrzu
4. Long Jump

(Każdy skill maksymalnie może mieć 5 pkt,)
(Za 10 lvl 1 pkt)

(Oprócz tego, możliwość resetowania zwykłych punktów za free.
Możliwość resetowania Ultra Punktów kosztuje 2000 expa,
a co bedzie z Umiejętnościami ? Zobaczymy...)
=============================================================================================
 



Co z wersją 2.0?

Ultra Punkty

1. Obrażenia

2. Niewidzialność

3. Redukcja obrażeń

4. Regeneracja HP

 

Umiejętności
1. Błyskawica
2. Odrodzenie (nie tak od razu, szansa na odrodzenie ;] )
3. ?
4. ?

 

Wersja 2.0 jest tworzona cały czas. Dlaczego tak długo?

Powodów jest kilka, m.in. szkoła, straż i znajomi.
To daje łącznie brak czasu ..

 

Czym się będzie różnić?

 


- Jest pisany od zera! Tak, od zera, szczególnie zwracamy uwagę na wydajność, możliwość zmiany praktycznie wszystkiego - plik konfiguracyjny . Np. albo wczytywanie z tabeli expa, albo sam w pliku konfiguracyjnym ustawiasz mnożniki expa. Jak chcesz wgrać na inny serwer, np. Paintball i dodać expmoda, ale nie pasuje ci jakiś skill, w pliku konfiguracyjnym możesz go wyłączyć, zmienić mnożniki skilla oraz więcej. Oraz samemu ustawić "szybkie rozdawanie statystyk, jak to wygląda?

;Max 10 wartosci
ADD_STATS_VALUE = 1 3 5 10 25 50 ; szybkie rozdawanie statystyk

PLAYER_VIP_FLAG = "t" ; flaga vipa
MINIMUM_PLAYERS = 3 ; minimalna liczba graczy, od której ma zostać naliczany exp

Wprowadziliśmy też pewne zmiany dotyczącej zapisu, co prawda, nadal nvault, ale wprowadziliśmy dużo zabezpieczeń, aby, co dotychczas się często zdarza, nie usuwało poziomów graczom.

Co dotychczas mamy zrobione, oraz co musimy zrobić :

(wszystko jest pisane od nowa)
 

 

- główny silnik expmod

- silnik misji expmod

- plik konfiguracyjny

- misje ( kilka misji jest zrobionych )

- silnik achievementów ( osiągnięcia )

- achievementy

- silnik sklepu

- itemy do sklepu

- pluginy dodatkowe (informacje o graczu)

 

(informacje, będą na bieżąco aktualizowane)

 

Pozdrawiamy, GT Team.!

 



=============================================================================================

Specjalne menu jest dostępne pod komendą "/menu" (say)

=============================================================================================
wymaganemoduly.png

amxmodx
engine
amxmisc
fakemeta
colorchat
hamsandwich
cstrike
fun
csx
tutor ; // Plik w paczce

cvary.png


Uprzedzam, że trochę ich jest
Wszystkie dokładne opisy cvarów znajdują się w pliku konfiguracyjnym : expmod.cfg
( amxmodx/configs )



ss.png

ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting


====================================CHANGELOG=======================================


1.0 :
- Wydanie Pluginu

1.1 ... 1.5 (nieudostępnione) :
-Dużo napraw bugów 

1.6 :
- Dodanie admin menu
- Naprawa bugów z achievementami.
- Naprawa bugów z misjami

1.7(nieudostępnione) :
- Naprawa admin menu
- 2 nowe pluginy : 
    • Prefix na chacie
    • komenda " /gracze " 

1.8 :
- Naprawa masy bugów
- Dodano cvar i dodatkowy exp za uratowanie zakladnika
- Zmienienie definicji #define MNOZNIK_*
- Zmienienie systemu pobierania nazwy misji i opisu na dużo szybszy
- Dodanie nowego pluginu w Fazie BETA, dodany gdyby admin menu szwankowało(exp_dodajlvl , 
exp_dodajexp, exp_ustawexp, exp_ustawlvl, exp_dodajmonety, exp_ustawmonety, exp_ustawmisje, 
exp_anulujmisje, exp_anulujmisjeizablokuj, exp_odblokujmisje)
- Komenda na chacie dla admina "/missionid"
- Pokazuje w menu id każdej misji

1.9.5 :
- Naprawiono kilka bugów
- Naprawiono znowu admin menu ...
- Dodane Wersję MULTI LANGUAGE, niestety jest tylko polsko-angielski.
1.9.6 :
- Naprawiono w 99.9% Admin Menu ( item++, bugowało )
- Naprawiono kilka bugów z ML_NOTFOUND

1.9.7:
- Zmieniono typ zapisu z savev na nvault w celu optymalizacji moda
- Dodano kilka cvarów:  
 exp_hud_level [ 0 - wcale ; 1 - tylko żyjącemu ; 2 - tylko umarłemu ; 3 - każdemu ] 
 exp_mission_savetime [ czas ogólnego zapisu misji każdemu graczowi ]  
 exp_savetime [ czas ogólnego zapisu expa każdemu graczowi ]  
 exp_ach_savetime [ czas ogólnego zapisu achievementów każdemu graczowi ]  
 exp_knife_invisible [ niewidzialność tylko na nożu ]  
 exp_of_players [ gracz wbija exp od X graczy na serwerze (misje, ach też) ]
- Ogólna optymalizacja silnika, silnika achievementów i silnika misji
- Naprawienie huda( hud już nigdy nie będzie znikał ) [ zmieniono częstotliwość odświeżania huda i huda misji ]
- Zmniejszenie lagów na słabszych serwerach [ około 90% ]
- Naprawienie brakujących informacji po wybraniu misji

1.9.7 fixed:
- Naprawiono błąd z nie odblokowywanymi achievementami gdy weszło więcej niż "X" graczy

1.9.8:
- Próba naprawienia samoistnego usuwania się danych (lvl, exp, itp.)
- Naprawiono zmienianie się co jakiś czas języka z ang na pol z pol na ang itd..

1.9.8 fixed:

- Poprawa pliku językowego ( dodanie brakującego tekstu: MSG_BYE )
- Naprawienie błędu w public plugin_end

download.png


v 1.0

Download ExpMod by STRIKER 1.0 .rar from Sendspace.com - send big files the easy way
ExpMod by STRIKER 1.0 .rar
ExpMod by STRIKER 1.0 .rar - Speedy Share - upload your files here
Wrzuc.to - Prawdopodobnie najlepszy hosting plików | Wrzucaj, słuchaj, oglądaj i pobieraj!
Darmowy hosting plik�w, zdj�� i obrazk�w - Hostuje.net
ExpMod_by_STRIKER_1.0_.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.0 .rar   1,21 MB  316 Ilość pobrań
- Załącznik

 


v 1.6

Expmod-by-STRIKER-1.6.zip - Speedy Share - upload your files here
Expmod by STRIKER 1.6.zip
Free large file hosting. Send big files the easy way!
Expmod by STRIKER 1.6.zip

Załączony plik  Expmod by STRIKER 1.6.zip   1,6 MB  194 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.8

ExpMod by STRIKER--McPr0 v 1.8.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER--McPr0 v 1.8.rar   1,24 MB  165 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9

ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar - Speedy Share - upload your files here
ExpMod_by_STRIKER_v1.9_alpha.rar
ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar
Download ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar from Sendspace.com - send big files the easy way

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar   1,48 MB  179 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.5

ExpMod by STRIKER v1.9.5 alpha.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9.5 alpha.rar   1,48 MB  298 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.6

ExpMod by STRIKER v1.9.6.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER v1.9.6.rar   1,48 MB  148 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.7

ExpMod by STRIKER v1.9.7.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.7.rar   1,46 MB  141 Ilość pobrań
- Załącznik

 

v 1.9.7 fixed



ExpMod by STRIKER v1.9.7 fixed.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.7 fixed.rar   1,45 MB  414 Ilość pobrań
- Załącznik

Informuję, że w tej wersji został zmieniony 1 plik, mianowicie expmod_achievements.amxx, w związku z tym można go podmienić na serwerze.
Kompatybilne wstecznie z wersją 1.9.7


v 1.9.8

https://www.mediafir...1cmnmqt1slp4c41

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.8.rar   1,41 MB  158 Ilość pobrań

Wersja ta jest kompatybilna z z wersją 1.9.7 oraz 1.9.7 fixed, z związku z czym nie trzeba resetować poziomów

( mam nadzieję ... ^D^ )

v 1.9.8 fixed

http://www.mediafire...1.9.8 fixed.rar

Załączony plik  ExpMod by STRIKER 1.9.8 fixed.rar   1,46 MB  597 Ilość pobrań

Wersję tę, można wgrać od razu zamiast 1.9.8. Szczegóły w ChangeLogu

 

Pluginy zawierają obszerną Bibliotekę dzięki czemu możemy pisać dodatkowe pluginy takie jak Misje, Achievementy czy Itemy do sklepu!

========================================================================================================================
Wszelkie problemy zgłaszać na PW albo w poście

Dziękuje..

Podziękowania dla:

ExTaZa!?,

Nestea****Lemon,

DarkGL

Zezwalam na kopiowanie na inne fora tylko po podkresleniu autorów !

Nie zezwalam na zmiany nazwy moda!




#416869 Więcej Skillow w jednej klasie (lepsza wersja)

Napisane przez dasiek w 02.06.2012 10:09

W Tym poradniku pokażę wam jak dodać klasie 2 umiejętności (na przykłądzie miny i rakiety - Klasa Kaboom)

Dodajemy zmienne logiczne które będą informowały plugin jaki item obecnie posiada gracz.

new bool:ma_rakiety[33];
new bool:ma_miny[33];

przed switch(klasa_gracza[id]) zerujemy co aktualnie posiada
ma_miny[id]=false;
ma_rakiety[id]=false;

Nasza Klasa Kaboom będzie miałą dodatkowo deagla i p90. Dodajemy jej 3 rakiety i 3 miny i ustawiamy by na początku rundy korzystała z rakiet

case Kaboom:
{
    give_item(id,"weapon_deagle");
    give_item(id,"weapon_p90")
    ma_rakiety[id] = true;
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
    ilosc_min_gracza[id] = 3;
}


do plugin_init dodajemy klawisz zmiany na radio3 ( o ile wczesniej nie był zbindowany - klawisz x)

register_clcmd("radio3", "Zmiana");

i dodajemy funkcje Zmiana

public Zmiana(id)
{
    if (klasa_gracza[id] == Kaboom) // jesli klasa to Kaboom
    {
        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.75, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        if(ma_rakiety[id]) // i ma rakiety
        {
            ma_miny[id] = true; // ustaw miny
            ma_rakiety[id] = false;
            ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Miny");
        }
        else // jeśli nie ma rakiet
        {
            ma_rakiety[id] = true; // to je ustaw
            ma_miny[id] = false;
            ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Rakieta");
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED; // zastopuj zeby nie wyskoczylo menu radia
}

i ulepszamy UzyjPrzedmiotu(id). polega ono na sprawdzeniu czy gracz aktualnie korzysata z min czy rakiet.

zmieniamy z

if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
    StworzRakiete(id);
if(ilosc_min_gracza[id]>0)
    PostawMine(id);

na

if(ma_rakiety[id])
    StworzRakiete(id);
if(ma_miny[id])
    PostawMine(id);

Funkcje Tworzące minę i rakiete posiadają już sprawdzenie czy graczowi się nie skończyły.

UWAGA! Jeśli dodasz tak miny i rakiety musisz dodać do wszystkich klas posiadających miny ma_mine[id] = true; a do klas posiadających rakiety ma_rakiety[id] = true;

PORADA - u mnie na serwerze działa również opcja z apteczkami w wskrzeszaniem. Można dowolnie łączyć ze sobą itemy na podobnych zasadach.

W razie Gdyby coś było nie tak - napisać. U mnie na serwerze hula to od dobrego pół roku.

miłego. ;)
  • +
  • -
  • 6


#381648 [ROZWIĄZANE] Wiad w say dla zywych/zmarlych

Napisane przez DarkGL w 16.03.2012 15:50

zamiast wysyłać z id 0 musisz zrobić pętle po graczach z sprawdzaniem czy jest żywy czy nie i wysyłać do każdego odzielnnie
  • +
  • -
  • 1