Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ExTaza?!
Rejestracja: 19.02.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.10.2023 16:50





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 424
- Odwiedzin: 10 672
- Tytuł: Wszechobecny
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Styczeń 22, 1994
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Leszno
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#688673 [ROZWIĄZANE] Kilka pytań odnośnie tower defense
Napisane przez sebul
w 16.02.2015 01:07
1. To zależy jak często jakiś ent jest potrzebny, no i ogólnie do czego.
2. Ja tam zawsze używam "set_rendering".
3. Teraz tego nie ogarnę, późno i nie chce mi się.
#688954 [ROZWIĄZANE] Kilka pytań odnośnie tower defense
Napisane przez GwynBleidD
w 17.02.2015 11:50
#679258 [ROZWIĄZANE] motd - a php
Napisane przez speedkill
w 31.12.2014 10:51
#679450 [ROZWIĄZANE] motd - a php
Napisane przez DarkGL
w 31.12.2014 20:00
#679804 [ROZWIĄZANE] motd - a php
Napisane przez IntelCom
w 02.01.2015 01:12
#640000 Steam cleint bootstrapper
Napisane przez awik
w 24.05.2014 11:01
#639886 Steam cleint bootstrapper
Napisane przez awik
w 23.05.2014 16:13
Nic wam to nie da. Z informacji w necie wynika, że jest to problem z procesorem, a dokładnie brakiem przez niego obsługi SSE2 (tyczy się to starych komputerów).
Wszystko zawdzięczamy ostatniej aktualizacji.
http://forums.steamp...d.php?t=3240657
http://steamcommunit...42579450260796/
Przykładowo, mam stary komputer z procesorem AMD Athlon XP 3000+, który nie obsługuje SSE2.
Obsługuje jedynie zwykłe SSE.
Features
- MMX instructions
- Extensions to MMX
- 3DNow! technology
- Extensions to 3DNow!
- SSE / Streaming SIMD Extensions
#474820 Anty-Reklama
Napisane przez SeeK
w 03.11.2012 20:19

Plugin Anty-Reklama(jak sama nazwa wskazuje) służy do blokowania reklam w postaci adresów IP czy stron www w say'u. Najlepiej sprawdza się przy długich reklamach w stylu:
Zapraszam na cudowny serwer COD, ip: xx.xxx.xx.xx. Forum: www.asfasf.plponieważ bazuje na wychwytywaniu z say'a słów kluczowych.

- Jeżeli chcemy, aby dany adres www bądź ip nie były banowane, musimy wyedytować plugin zgodnie z instrukcjami zawartymi w linijkach 36-42 w kodzie źródłowym, a następnie ponownie go skompilować.
- Jeżeli dana wypowiedź w say'u zostanie uznana za reklamę, jej "twórca" zostaje zbanowany permamentnie. Oczywiście to także można zmienić edytując 27 linijkę kodu.
- Każdy ban jest logowany w
"addons/amxmodx/logs/reklamowanie.txt"
w postaci:Gracz x napisal: y

Załączone pliki
-
anty-reklama.zip 6,43 KB 3908 Ilość pobrań
#479474 Rozdawanie pod koniec mapy.
Napisane przez speedkill
w 15.11.2012 19:16
public monets() { new monety[3]= {3,2,1} new fragi; new omijamy[3]; for(new j=0;j<3;j++) { for(new i=1;i<33;i++) { if(!is_user_connected(i) || i == omijamy[0] || i == omijamy[1]) { continue; } if(fragi < get_user_frags(i)) { fragi = get_user_frags(i); omijamy[j] = i; } } fragi = 0; monety_gracza[omijamy[j]] += monety[j] } for(new id = 1; id < 33; id++){ if(is_user_connected(id)){ ZapiszMonety(id); //170 LINIJKA } } }
#380912 AMXBans "STABLE" + Konfiguracja DPROTO /EDIT (23.08.2012)
Napisane przez Szyfrant
w 14.03.2012 21:49
AMXBans "STABLE" + Odpowiednia Konfiguracja DPROTO
/EDIT (23.08.2012)
Pozwoliłem sobie nazwać go "STABLE" z tego wzlędu, że testowałem go na serwerze z DPROTO przy zajętych wszystkich slotach.
Nie wyskoczył nawet jeden error, a amxbans banował poprawnie.
Pobieramy paczkę, link poniżej
AMXBans MIX (AMXX.PL).zip 3,38 MB 9923 Ilość pobrań
AMXBans "Stable" = 1.5.1 Plugin + 1.6 Web
W paczce zostały wtopione dwie najważniejsze łatki
[Fix] Funkcja Prebanned_check_ - hleb
[Fix] Thread worker was unable to start - sebul
Dodałem również poradnik:
[Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?"
Instalujemy i z tej strony tyle.
Teraz druga rzecz, najważniejsza.
Otwieramy plik dproto.cfg
Odnajdujemy te linijki:
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] ) cid_NoSteam47 = 8 # for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] ) cid_NoSteam48 = 10
i zmieniamy ich wartości na:
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] ) cid_NoSteam47 = 4 # for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] ) cid_NoSteam48 = 4
W tym momencie dproto przypisuje każdemu graczowi CID po IP tzn.
(TO JEST PRZYKŁAD)
nie będzie
VALVE_ID_LAN
tylko
VALVE_0:4:1276568453
GOTOWIEC:

Po tym zabiegu (Gm)AMXBans nie głupieje i powinien banować jak należy.
OKLASKI DLA MisieQ
To jemu należą się gratki.

#448324 Funkcja , Zabicie z Zoom lub bez
Napisane przez Jak się nazwać
w 19.08.2012 08:18
Ucina include daj amxmodx hamsandwich cstrike
#include
#include
#include
public plugin_init()
{
register_plugin("Zabicie zoom/bez", "1.0", "amxx.pl")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Smierc", 1)
}
public Smierc(id, attacker, sb)
{
if(cs_get_user_zoom(attacker) >= 2)
{
// zabil z zoom nie wazne czy awp czy aug itd
}
else
{
//bez zoom
}
}
#448297 Funkcja , Zabicie z Zoom lub bez
Napisane przez Drzanas
w 19.08.2012 01:15
#432935 ExpMod by GT Team
Napisane przez
GT Team
w 16.07.2012 19:08
ExpMod
Stworzony przez GT Team
(Tomasz i Grzegorz)
Zawiera
- 16 misji, z czego jest bardzo łatwy sposób dodawania ich.
- 39 achievementów, każdy ma 3 poziomy.
- Sklep ( pod walutą monet ).
- CallBack do każdego menu.
- 4 zwykłe skille i 4 ultra skille, i w wersji 2.0, 4 Mega skile
- 200 poziomów.
- Wybór przez cvar opcji pokazywania informacji : tutor, colorchat albo tutor+colorchar.
- Plik konfiguracyjny, w nim zmieniamy cvary.
- VIP na flagę "t"
- Admin Menu ( od wersji 1.9.6 wzwyż 99.9% działające! )
- expmod_showplayerinfo ( informacje po najechaniu celownikiem na gracza )
- Możliwość odblokowania misji w sklepie.
- System Monet
- I wiele więcej ... zobacz : ]
- UWAGA, CZYTAJ NIŻEJ, INFORMACJE NA TEMAT WERSJI v2.0
Misje - Jest ich 19!
Achievementy -W sumie jest ich 39 * 3 - 117, więc trochę trzeba pograć
Jeżeli chcesz, możesz zrobić własną misje, własne achievementy, co tylko chcesz.
Informacje o Vipie
Na początku każdej rundy VIP dostaje dodatkowe :
1. 75 HP
2. 50.0 do szybkości
3. 150 grawitacji
Możiwość zmiany ( CVAR )
Oprócz tego :
1. Dodatkową monete za wszystko za co się dostaje monety (CVAR)
2. Dodatkowy Exp za zabicie : 100 ( default_exp + 100, CVAR)
3. Dodatkowy Exp za zabicie strzałem w głowę : 60 ( defualt_exp +100 +60, CVAR )
4. Informację dodatkową gdy na server wchodzi VIP i gdy wychodzi.
5. Informację na początku rundy co dostaje. Przykład :
[EXPMOD] Jesteś VIPEM [EXPMOD} Dostajesz dodatkowe : +75 HP | +50.0 SPEED | -150 GRAV
( Brak cvara jeżeli chcecie to wyłączyć to powiedzcie mi to dodam cvary. )
6. VIP na flagę "t" ( ADMIN_LEVEL_H )
=============================================================================================
Skille
Zwykłe Skille
1. Życie
2. Szybkość
3. Grawitacja
4. Kasa
(Każdy skill maksymalnie może mieć 150 pkt)
(Za każdy lvl 3 pkt)
Ultra Skille
1. Niewidzialność
2. Obrażenia
3. Skoki w powietrzu
4. Long Jump
(Każdy skill maksymalnie może mieć 5 pkt,)
(Za 10 lvl 1 pkt)
(Oprócz tego, możliwość resetowania zwykłych punktów za free.
Możliwość resetowania Ultra Punktów kosztuje 2000 expa,
a co bedzie z Umiejętnościami ? Zobaczymy...)
=============================================================================================
Co z wersją 2.0?
Ultra Punkty
1. Obrażenia
2. Niewidzialność
3. Redukcja obrażeń
4. Regeneracja HP
Umiejętności
1. Błyskawica
2. Odrodzenie (nie tak od razu, szansa na odrodzenie ;] )
3. ?
4. ?
Wersja 2.0 jest tworzona cały czas. Dlaczego tak długo?
Powodów jest kilka, m.in. szkoła, straż i znajomi.
To daje łącznie brak czasu ..
Czym się będzie różnić?
- Jest pisany od zera! Tak, od zera, szczególnie zwracamy uwagę na wydajność, możliwość zmiany praktycznie wszystkiego - plik konfiguracyjny . Np. albo wczytywanie z tabeli expa, albo sam w pliku konfiguracyjnym ustawiasz mnożniki expa. Jak chcesz wgrać na inny serwer, np. Paintball i dodać expmoda, ale nie pasuje ci jakiś skill, w pliku konfiguracyjnym możesz go wyłączyć, zmienić mnożniki skilla oraz więcej. Oraz samemu ustawić "szybkie rozdawanie statystyk, jak to wygląda?
;Max 10 wartosci ADD_STATS_VALUE = 1 3 5 10 25 50 ; szybkie rozdawanie statystyk PLAYER_VIP_FLAG = "t" ; flaga vipa MINIMUM_PLAYERS = 3 ; minimalna liczba graczy, od której ma zostać naliczany exp
Wprowadziliśmy też pewne zmiany dotyczącej zapisu, co prawda, nadal nvault, ale wprowadziliśmy dużo zabezpieczeń, aby, co dotychczas się często zdarza, nie usuwało poziomów graczom.
Co dotychczas mamy zrobione, oraz co musimy zrobić :
(wszystko jest pisane od nowa)
- główny silnik expmod
- silnik misji expmod
- plik konfiguracyjny
- misje ( kilka misji jest zrobionych )
- silnik achievementów ( osiągnięcia )
- achievementy
- silnik sklepu
- itemy do sklepu
- pluginy dodatkowe (informacje o graczu)
(informacje, będą na bieżąco aktualizowane)
Pozdrawiamy, GT Team.!
=============================================================================================
Specjalne menu jest dostępne pod komendą "/menu" (say)
=============================================================================================
amxmodx engine amxmisc fakemeta colorchat hamsandwich cstrike fun csx tutor ; // Plik w paczce
Uprzedzam, że trochę ich jest
Wszystkie dokładne opisy cvarów znajdują się w pliku konfiguracyjnym : expmod.cfg
( amxmodx/configs )
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
====================================CHANGELOG=======================================
1.0 : - Wydanie Pluginu 1.1 ... 1.5 (nieudostępnione) : -Dużo napraw bugów 1.6 : - Dodanie admin menu - Naprawa bugów z achievementami. - Naprawa bugów z misjami 1.7(nieudostępnione) : - Naprawa admin menu - 2 nowe pluginy : • Prefix na chacie • komenda " /gracze " 1.8 : - Naprawa masy bugów - Dodano cvar i dodatkowy exp za uratowanie zakladnika - Zmienienie definicji #define MNOZNIK_* - Zmienienie systemu pobierania nazwy misji i opisu na dużo szybszy - Dodanie nowego pluginu w Fazie BETA, dodany gdyby admin menu szwankowało(exp_dodajlvl , exp_dodajexp, exp_ustawexp, exp_ustawlvl, exp_dodajmonety, exp_ustawmonety, exp_ustawmisje, exp_anulujmisje, exp_anulujmisjeizablokuj, exp_odblokujmisje) - Komenda na chacie dla admina "/missionid" - Pokazuje w menu id każdej misji 1.9.5 : - Naprawiono kilka bugów - Naprawiono znowu admin menu ... - Dodane Wersję MULTI LANGUAGE, niestety jest tylko polsko-angielski. 1.9.6 : - Naprawiono w 99.9% Admin Menu ( item++, bugowało ) - Naprawiono kilka bugów z ML_NOTFOUND 1.9.7: - Zmieniono typ zapisu z savev na nvault w celu optymalizacji moda - Dodano kilka cvarów: exp_hud_level [ 0 - wcale ; 1 - tylko żyjącemu ; 2 - tylko umarłemu ; 3 - każdemu ] exp_mission_savetime [ czas ogólnego zapisu misji każdemu graczowi ] exp_savetime [ czas ogólnego zapisu expa każdemu graczowi ] exp_ach_savetime [ czas ogólnego zapisu achievementów każdemu graczowi ] exp_knife_invisible [ niewidzialność tylko na nożu ] exp_of_players [ gracz wbija exp od X graczy na serwerze (misje, ach też) ] - Ogólna optymalizacja silnika, silnika achievementów i silnika misji - Naprawienie huda( hud już nigdy nie będzie znikał ) [ zmieniono częstotliwość odświeżania huda i huda misji ] - Zmniejszenie lagów na słabszych serwerach [ około 90% ] - Naprawienie brakujących informacji po wybraniu misji 1.9.7 fixed: - Naprawiono błąd z nie odblokowywanymi achievementami gdy weszło więcej niż "X" graczy 1.9.8: - Próba naprawienia samoistnego usuwania się danych (lvl, exp, itp.) - Naprawiono zmienianie się co jakiś czas języka z ang na pol z pol na ang itd.. 1.9.8 fixed: - Poprawa pliku językowego ( dodanie brakującego tekstu: MSG_BYE ) - Naprawienie błędu w public plugin_end
v 1.0
Download ExpMod by STRIKER 1.0 .rar from Sendspace.com - send big files the easy way
ExpMod by STRIKER 1.0 .rar
ExpMod by STRIKER 1.0 .rar - Speedy Share - upload your files here
Wrzuc.to - Prawdopodobnie najlepszy hosting plików | Wrzucaj, słuchaj, oglądaj i pobieraj!
Darmowy hosting plik�w, zdj�� i obrazk�w - Hostuje.net
ExpMod_by_STRIKER_1.0_.rar
ExpMod by STRIKER 1.0 .rar 1,21 MB 316 Ilość pobrań
- Załącznik
v 1.6
Expmod-by-STRIKER-1.6.zip - Speedy Share - upload your files here
Expmod by STRIKER 1.6.zip
Free large file hosting. Send big files the easy way!
Expmod by STRIKER 1.6.zip
Expmod by STRIKER 1.6.zip 1,6 MB 194 Ilość pobrań
- Załącznik
v 1.8
ExpMod by STRIKER--McPr0 v 1.8.rar
ExpMod by STRIKER--McPr0 v 1.8.rar 1,24 MB 165 Ilość pobrań
- Załącznik
v 1.9
ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar - Speedy Share - upload your files here
ExpMod_by_STRIKER_v1.9_alpha.rar
ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar
Download ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar from Sendspace.com - send big files the easy way
ExpMod by STRIKER v1.9 alpha.rar 1,48 MB 179 Ilość pobrań
- Załącznik
v 1.9.5
ExpMod by STRIKER v1.9.5 alpha.rar
ExpMod by STRIKER v1.9.5 alpha.rar 1,48 MB 298 Ilość pobrań
- Załącznik
v 1.9.6
ExpMod by STRIKER v1.9.6.rar
ExpMod by STRIKER v1.9.6.rar 1,48 MB 148 Ilość pobrań
- Załącznik
v 1.9.7
ExpMod by STRIKER v1.9.7.rar
ExpMod by STRIKER 1.9.7.rar 1,46 MB 141 Ilość pobrań
- Załącznik
v 1.9.7 fixed
ExpMod by STRIKER v1.9.7 fixed.rar
ExpMod by STRIKER 1.9.7 fixed.rar 1,45 MB 414 Ilość pobrań
- Załącznik
Informuję, że w tej wersji został zmieniony 1 plik, mianowicie expmod_achievements.amxx, w związku z tym można go podmienić na serwerze.
Kompatybilne wstecznie z wersją 1.9.7
v 1.9.8
https://www.mediafir...1cmnmqt1slp4c41
ExpMod by STRIKER 1.9.8.rar 1,41 MB 158 Ilość pobrań
Wersja ta jest kompatybilna z z wersją 1.9.7 oraz 1.9.7 fixed, z związku z czym nie trzeba resetować poziomów
( mam nadzieję ... )
v 1.9.8 fixed
http://www.mediafire...1.9.8 fixed.rar
ExpMod by STRIKER 1.9.8 fixed.rar 1,46 MB 597 Ilość pobrań
Wersję tę, można wgrać od razu zamiast 1.9.8. Szczegóły w ChangeLogu
Pluginy zawierają obszerną Bibliotekę dzięki czemu możemy pisać dodatkowe pluginy takie jak Misje, Achievementy czy Itemy do sklepu!
========================================================================================================================
Wszelkie problemy zgłaszać na PW albo w poście
Dziękuje..
Podziękowania dla:
ExTaZa!?,
Nestea****Lemon,
DarkGL
Zezwalam na kopiowanie na inne fora tylko po podkresleniu autorów !
Nie zezwalam na zmiany nazwy moda!
#416869 Więcej Skillow w jednej klasie (lepsza wersja)
Napisane przez dasiek
w 02.06.2012 10:09
Dodajemy zmienne logiczne które będą informowały plugin jaki item obecnie posiada gracz.
new bool:ma_rakiety[33]; new bool:ma_miny[33];
przed switch(klasa_gracza[id]) zerujemy co aktualnie posiada
ma_miny[id]=false; ma_rakiety[id]=false;
Nasza Klasa Kaboom będzie miałą dodatkowo deagla i p90. Dodajemy jej 3 rakiety i 3 miny i ustawiamy by na początku rundy korzystała z rakiet
case Kaboom: { give_item(id,"weapon_deagle"); give_item(id,"weapon_p90") ma_rakiety[id] = true; ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; ilosc_min_gracza[id] = 3; }
do plugin_init dodajemy klawisz zmiany na radio3 ( o ile wczesniej nie był zbindowany - klawisz x)
register_clcmd("radio3", "Zmiana");
i dodajemy funkcje Zmiana
public Zmiana(id) { if (klasa_gracza[id] == Kaboom) // jesli klasa to Kaboom { set_hudmessage(255, 212, 0, 0.75, 0.33, 1, 6.0, 4.0); if(ma_rakiety[id]) // i ma rakiety { ma_miny[id] = true; // ustaw miny ma_rakiety[id] = false; ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Miny"); } else // jeśli nie ma rakiet { ma_rakiety[id] = true; // to je ustaw ma_miny[id] = false; ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Rakieta"); } } return PLUGIN_HANDLED; // zastopuj zeby nie wyskoczylo menu radia }
i ulepszamy UzyjPrzedmiotu(id). polega ono na sprawdzeniu czy gracz aktualnie korzysata z min czy rakiet.
zmieniamy z
if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0) StworzRakiete(id); if(ilosc_min_gracza[id]>0) PostawMine(id);
na
if(ma_rakiety[id]) StworzRakiete(id); if(ma_miny[id]) PostawMine(id);
Funkcje Tworzące minę i rakiete posiadają już sprawdzenie czy graczowi się nie skończyły.
UWAGA! Jeśli dodasz tak miny i rakiety musisz dodać do wszystkich klas posiadających miny ma_mine[id] = true; a do klas posiadających rakiety ma_rakiety[id] = true;
PORADA - u mnie na serwerze działa również opcja z apteczkami w wskrzeszaniem. Można dowolnie łączyć ze sobą itemy na podobnych zasadach.
W razie Gdyby coś było nie tak - napisać. U mnie na serwerze hula to od dobrego pół roku.
miłego.

#381648 [ROZWIĄZANE] Wiad w say dla zywych/zmarlych
Napisane przez DarkGL
w 16.03.2012 15:50
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ExTaza?!
- Regulamin