Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozdawanie pod koniec mapy.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 14.11.2012 01:06

Witam , otóż napisałem taki oto plugin (poniżej go dam) .

Powinno rozdać Monety ,a tego nie robi. Dodam że nie działa to na serwerze z silnikiem bf2. Wiem że tam jest to samo tylko ze MEDALE. Ale to jest do innego przeznaczenia.
Gdy jest koniec mapy Ani ten plugin ani bf2 nie daje niczego na koniec mapy. A chciałbym żeby to i to dawało. W tym nie ma info w say , bo nie potrzebny . Proszę o pomoc.



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN "Monety"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ExTaza?!"

new nazwa_gracza[33][64];

new g_vault;

new monety_gracza[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /monety", "monetysay");

register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission");
}

public client_connect(id)
{
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
WczytajMonety(id);
}

public client_disconnect(id)
{
ZapiszMonety(id);
}

public ZapiszMonety(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-monet", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%d#", monety_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajMonety(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-monet", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#", monety_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new monetygracza[32];

parse(vaultdata, monetygracza, 31);

monety_gracza[id] = str_to_num(monetygracza);
}


public monetysay(id)
{
client_print(id, print_chat, "Ilosc Twoich monet: %i ", monety_gracza[id] );
}

public Message_Intermission(){
set_task(0.1, "monets");
}

public monets()
{
new players[32], num;
get_players(players, num, "h");

new tempfrags, id;

new swapfrags, swapid;

new starfrags[3];
new starid[3];

for (new i = 0; i < num; i++)
{
id = players[i];
tempfrags = get_user_frags(id);
if ( tempfrags > starfrags[0] )
{
starfrags[0] = tempfrags;
starid[0] = id;
monety_gracza[id]+=1;
if ( tempfrags > starfrags[1] )
{
swapfrags = starfrags[1];
swapid = starid[1];
starfrags[1] = tempfrags;
starid[1] = id;
starfrags[0] = swapfrags;
starid[0] = swapid;
monety_gracza[id]+=2;

if ( tempfrags > starfrags[2] )
{
swapfrags = starfrags[2];
swapid = starid[2];
starfrags[2] = tempfrags;
starid[2] = id;
starfrags[1] = swapfrags;
starid[1] = swapid;
monety_gracza[id]+=3;
}
}
}
}
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Użytkownik ExTaza?! edytował ten post 14.11.2012 01:08

  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 14.11.2012 17:39

Ustaw mp_chattime 5, i sprawdź czy zadziała.
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 14.11.2012 21:45

To samo
  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#4 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 15.11.2012 19:04

Ok działa. Daje monety. Ale Error logi wyskakuja:

L 11/15/2012 - 18:34:46: [AMXX]	[0] monety_952878.sma::ZapiszMonety (line 116)
L 11/15/2012 - 18:34:46: [AMXX]	[1] monety_952878.sma::monets (line 170)

oto kod. Napisze ktore to linijki


public ZapiszMonety(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256]; //116 LINIJKA
format(vaultkey,63,"%s-monet", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%d#", monety_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);

return PLUGIN_CONTINUE
}

public monets(id)
{
new monety[3]= {3,2,1}

new fragi;
new omijamy[3];
for(new j=0;j<3;j++)
{
for(new i=1;i<33;i++)
{
if(!is_user_connected(i) || i == omijamy[0] || i == omijamy[1])
{
continue;
}
if(fragi < get_user_frags(i))
{
fragi = get_user_frags(i);
omijamy[j] = i;
}
}
fragi = 0;
monety_gracza[omijamy[j]] += monety[j]
}
ZapiszMonety(id); //170 LINIJKA
}

Użytkownik ExTaza?! edytował ten post 15.11.2012 19:05

  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.11.2012 19:16

funkcja monets tak naprawdę nie posiada id.
public monets()
{
	new monety[3]= {3,2,1}
	
	new fragi;
	new omijamy[3];
	for(new j=0;j<3;j++)
	{
		for(new i=1;i<33;i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || i == omijamy[0] || i == omijamy[1])
			{
				continue;
			}
			if(fragi < get_user_frags(i))
			{
				fragi = get_user_frags(i);
				omijamy[j] = i;
			}
		}
		fragi = 0;
		monety_gracza[omijamy[j]] += monety[j]
	}
	for(new id = 1; id < 33; id++){
		if(is_user_connected(id)){
			ZapiszMonety(id); //170 LINIJKA
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych