Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Eldo - zdjęcie

Eldo

Rejestracja: 14.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.09.2011 21:51
-----

#159933 Call of Duty [KillStrike] 0.6

Napisane przez CeLeS w 14.08.2010 11:20

Dołączona grafika

Plugin nalicza zabcia w danej rundzie i w czasie jej trwania rozdaje nagrody
KillStrike x3 Radar pokazujacy wszystkich zywych graczy,
po zabiciu 3 przeciwnikow radar sam sie włącza.
KillStrike x5 Nalot zrzucajacy rakiety,
aby skorzystac z nalotu trzeba strzelic ze scouta...
Po smierci licznik sie zeruje i umiejetnosci przepadaja

Dołączona grafika

ks_laser 1/0 - wlacza/wylacza laser w scoucie
ks_wyzeruj 1/0 - jak ma zerowac po smierci/ co kazda runde

Dołączona grafika

Standardowa

Dołączona grafika

/*
Changelog
0.1 - nie dzialal plugin xd
0.2 - w końcu zadzialal skrypt
0.3 - zmieniona metoda nagradzania z ifa na casy
	- wreczanie nagrod po zabiciu a nie w nowej rundzie
	- funkcja wyzerowujaca
	- kara za TK
0.4 - Dodanie nalotu
0.41 - Ogolne poprawki nalotu
0.45 - Scout 1 ammo
	- laser przy scoucie na cvar
0.5 - Dodanie radaru
0.6 - Poprawa bledu z radarem
	- drobne poprawki
	- cvar na wyzerowanie
	- zmiana sposobu zerowania
*/

Dołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika


Bugi
- Radar pokazuje wszystkich zywych czerwonym punktem a nie tylko przeciwny team
- w czasie nalotu nalezy trzymac caly czas celownik w miejscu
tam gdzie naprowadzisz celownik tam spadnie nalot

W nastepnej wersji
- optymalizacja kodu
- poprawienie bugow

proszę o komentarze ;)

Update 0.6

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18


#269435 Call of duty: Sprint effect (Klawisz shift)

Napisane przez diablix w 13.07.2011 18:06

Sprint - szybki bieg
by diablix

Wiele ludzi poszukiwało tego pluginu, więc jedziemy:)

Dołączona grafika

Naciskając klawisz SHIFT a właściwie przytrzymując poprostu biegniemy jednak jest limit.
Po zużyciu energii (wskaźnik czerwony) musimy czekać aż się "zregenerujemy" :)
W czasie biegu broń zmienia się na nóż i wszelkie akcje (atak, kucanie) zostają zablokowane.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Zamieszczam prezentację

http://www.youtube.com/watch?v=i8N7QAMLoyw

Dołączona grafika

  • Fakemeta

Dołączona grafika

W najbliższym czasie zostanie ukazana wersja DarkGL'a i zostanie ona podpięta w tym temacie :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23


#269293 Szybsze bieganie na shifcie

Napisane przez diablix w 13.07.2011 11:54

Póki dark nie publikuje trzymajcie to

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1"
#define LEET 1337
//#define DEBUG 1

const g_iProg = (0xFF);
const g_iWeaps = (0x1E);
const g_iMaxSpeed = (0x2EE);
const g_iMaxCzas = (0xA);

new g_iMaxPlayers;

new Float:g_fTempMaxSpeed[0x21];
new Float:g_fSprintLeft[0x21];

new const Float:g_fWeaponsSpeed[g_iWeaps + 1]={ //THX 4 DARKGL ZA TABLICE ;)
000.0,
250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,
250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,
250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,
230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,
250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
};

public plugin_init() {
register_plugin("Szybki bieg", VERSION, "diablix")

g_iMaxPlayers = get_maxplayers();

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart", 0);
register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1");

set_task(0.4, "taskPrintAmmount", _, _, _, "b");
}

public plugin_cfg() set_cvar_num("sv_maxspeed", g_iMaxSpeed);

public eventCurWeapon(id){
if(g_fTempMaxSpeed[id] >= float(g_iProg)){
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fTempMaxSpeed[id]);
client_cmd(id, "cl_forwardspeed ^"%d^"", floatround(g_fTempMaxSpeed[id]));

#if defined DEBUG
client_print(id, 3, "%.1f", g_fTempMaxSpeed[id]);
#endif
}
else{
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fWeaponsSpeed[get_user_weapon(id)]);

#if defined DEBUG
client_print(id, 3, "%.1f", g_fWeaponsSpeed[get_user_weapon(id)]);
#endif
}
}

public fwCmdStart(id, iHandle, iSeed){
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;

new Float:fmove, Float:smove;
get_uc(iHandle, UC_ForwardMove, fmove);
get_uc(iHandle, UC_SideMove, smove);

new Float:maxspeed;
pev(id, pev_maxspeed, maxspeed);
new Float:walkspeed = (maxspeed * 0.52);
fmove = floatabs(fmove);
smove = floatabs(smove);

if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0)){
if(g_fSprintLeft[id] >= 0.5){
if(task_exists(id + LEET)) remove_task(id + LEET);
g_fTempMaxSpeed[id] = g_fTempMaxSpeed[id] < 400.0 ? 400.0 : g_fTempMaxSpeed[id];
g_fTempMaxSpeed[id] = g_fTempMaxSpeed[id] < float(g_iMaxSpeed) ? g_fTempMaxSpeed[id] + 10.0 : g_fTempMaxSpeed[id];
set_pev(id, pev_maxspeed, g_fTempMaxSpeed[id]);
client_cmd(id, "cl_forwardspeed ^"%d^"", floatround(g_fTempMaxSpeed[id]));
engclient_cmd(id, "weapon_knife");

g_fSprintLeft[id] -= 0.05;

for(new i = 0 ; i < 0x10 ; i++){
new bitButtons = get_uc(iHandle, UC_Buttons);
new bitOldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
if(!(((1<<3)|(1<<4)|(1<<12)) & (1<<i))){
if((bitButtons & (1<<i))){
if((1<<2) & (1<<i))
set_pev(id, pev_oldbuttons, bitOldbuttons | (1<<i));

else
set_uc(iHandle, UC_Buttons, bitButtons & (~(1<<i)));

return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
}
}
else{
g_fTempMaxSpeed[id] = 0.0;
eventCurWeapon(id);
client_print(id, print_center, "Odpocznij chwile!");
}
return FMRES_IGNORED;
}
else{
if(!task_exists(id + LEET)) set_task(1.0, "taskRecoverSprint", id + LEET);
g_fTempMaxSpeed[id] = 0.0;
eventCurWeapon(id);
}
return FMRES_IGNORED;
}

public taskRecoverSprint(task_id){
new id = task_id - LEET;

g_fSprintLeft[id]++;

if(floatround(g_fSprintLeft[id]) < g_iMaxCzas || floatround(g_fSprintLeft[id]) > g_iMaxCzas){
if(floatround(g_fSprintLeft[id]) < g_iMaxCzas) set_task(1.0, "taskRecoverSprint", id + LEET);
if(floatround(g_fSprintLeft[id]) > g_iMaxCzas) g_fSprintLeft[id] = float(g_iMaxCzas);
}
}

public taskPrintAmmount(){
static id; //statyczna
for(id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++){
if(is_user_alive(id)){
new iSprint = floatround(g_fSprintLeft[id]);
new sSprint[g_iMaxCzas];

while(iSprint >= 1){
iSprint--;
add(sSprint, sizeof sSprint - 1, "*");
}
iSprint = floatround(g_fSprintLeft[id]);
set_hudmessage(iSprint ? 0x64 : 0xFF, iSprint ? 0x48 : 0x0, iSprint ? 0xC : 0x0, 0.01, 0.77, 0, 0.000001, 0.405, 0.000001, 0.000001, -1);
show_hudmessage(id, "SPRINT : [%s]", sSprint);
}
}
}

  • +
  • -
  • 3


#268741 Daj_bazooke Modules.ini

Napisane przez Cypis' w 11.07.2011 19:50

nie dodałeś plugina bazuki do plugins.ini
  • +
  • -
  • 1


#258882 Frakcje Kompilacja

Napisane przez mEliSa w 14.06.2011 17:31

Masz :)


#176588 [CoD] Niewidzialność

Napisane przez pixelith w 03.10.2010 12:40

Znajdź funkcję CurWeapon(id)

Dodaj kod
if(klasa_gracza[id] == Lowca && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);

zaraz po
if(weapon == CSW_C4)
        podkladajacy = id;

  • +
  • -
  • 2