Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD] Niewidzialność


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Azahiel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:44
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 02.10.2010 12:21

Cześć.
A więc stworzyłem sobie nową klasę, dodałem odpowiednie bronie, oznaczyłem jako klasa premium. Chciałem dodać jeszcze dla niej pewne "upiększenie" no ale moje chęci ograniczają umiejętności :/

Mianowicie chciałbym aby ta klasa podczas używania danej broni np. noża posiadała X widzialności. Czyli np gdy używamy noża nasza postać jest całkowicie niewidoczna. Mogę prosić o jakieś podpowiedzi jak to zrobić ?

Aktualnie doszedłem do czegoś takiego i owszem klasa jest niewidzialna ale jak zrobić aby była niewidzialna tylko podczas używania noża ?

if (klasa_gracza[id] == Lowca) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15)
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)

Użytkownik Azahiel edytował ten post 03.10.2010 12:22

  • +
  • -
  • 0

#2 pixelith

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 03.10.2010 12:40

Znajdź funkcję CurWeapon(id)

Dodaj kod
if(klasa_gracza[id] == Lowca && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);

zaraz po
if(weapon == CSW_C4)
        podkladajacy = id;

  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych