Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Visari - zdjęcie

Visari

Rejestracja: 13.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.04.2013 15:08
-----

#341131 Prefix z Aktualną Ranga

Napisane przez Misiaczek ;c w 28.12.2011 17:11

Witam ;)

Przedstawiam wam prosty i łatwy poradnik jak dorobić Prefixy przed nickiem do BF2 które zawierają aktualną range.

Dołączona grafika

A więc zaczynamy ;), instrukcje oparłem o BF2 1.1.0 ;)

bf2rank.sma
Szukamy:
	#if defined SQL
/* SQL */
register_cvar("bf2rank_db_host", "localhost");
register_cvar("bf2rank_db_user", "root");
register_cvar("bf2rank_db_pass", "root");
register_cvar("bf2rank_db_database", "bf2rank");
#endif


dodajemy pod tym to:
register_message(get_user_msgid("SayText"),"PrefixCzat");


tak aby całość wyglądało tak:
    #if defined SQL
/* SQL */
register_cvar("bf2rank_db_host", "localhost");
register_cvar("bf2rank_db_user", "root");
register_cvar("bf2rank_db_pass", "root");
register_cvar("bf2rank_db_database", "bf2rank");
#endif

register_message(get_user_msgid("SayText"),"PrefixCzat");


Zapisujemy i zamykamy plik.

hud.inl

Szukamy:
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}


dodajemy pod tym to:
public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new rank = g_PlayerRank[id];
new szPrefix[64]
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",gRankName[rank]);

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


tak aby całość wyglądało tak:
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}

public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new rank = g_PlayerRank[id];
new szPrefix[64]
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",gRankName[rank]);

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}



Zapisujemy i zamykamy plik.

Następnie kompilujemy lokalnie zmodyfikowane pliki bf2 i wgrywamy na serwer ;)
  • +
  • -
  • 11


#530641 [ROZWIĄZANE] Nowy Hud by MisieQ

Napisane przez Goldensv32yt w 01.04.2013 16:37

Link do modyfikacji
http://amxx.pl/topic...owy-wyglad-hud/
Moje pliki w załączniku
nie wiem w czym tkwi problem było z 4 próby kiedyś mi się udało z 7 dni temu ale usunąłem bo cs (nieważne)
WERSJA:1.0.7

Załączone pliki




#529953 Dodawanie plików .amxx

Napisane przez Misiaczek ;c w 31.03.2013 07:14

Witacje ;]

Chciałbym poruszyć temat plików .amxx których je zakaz upload?
Mogli byście włączyć możliwość uploadu grupą Support Team oraz Przyjaciel bo w tych grupach chyba sa ogarnięte osoby...
Ułatwiło by nam to życie, jak ktoś prosi o kompilacje czegoś czy cuś to przynajmniej nie będzie trzeba wrzucać tego na zew. hostgin tylko dodamy po prostu jako załącznik.
Od Tyle w temacie ;P
  • +
  • -
  • 4


#527913 Battlefield 2 : Rank Mod Web Stats

Napisane przez Misiaczek ;c w 24.03.2013 22:13

Battlefield 2 : Rank Mod Web Stats v1.1
by 758 & byCZUS

opis

Witajcie ;)

Razem z byCZUS prezentujemy mam Web Staty dla BF2 Rank Mod :)

Podziękowania należą się też użytkownikowi góruś za pomoc :P

screenshot

Strona Główna Statystyk
glowna.png

Informacje o Graczu i jego odznakach
widokgracz.png

Ogólny Opis Moda
informacje.png

Opis Statystyk #1
opis1.png

Opis Statystyk #2
opis2.png

Opis Statystyk #3
opis3.png


konfiguracja
Otwieramy plik config.php znajdujący się w folderze include
Pokaże nam się coś takiego

<?php
$host = 'host bazy danych';
$user = 'uzytkownik bazy danych';
$dbname = 'nazwa bazy danych';
$pass = 'haslo do owej bazy';
$tabela = 'bf2ranks';
?>


$host - Adres serwera MySQL
$user - Nazwa Użytkownika MySQL
$dbname - Nazwa Bazy MySQL
$pass - Hasło do owej Bazy

Otwieramy plik main.tpl znajdujący się w folderze templates oraz informacje.html, opis1.html, opis2.html, opis3.html znajdujące się w głownym katalogu i edytujemy
<li><a href="/"><i class="icon-globe"></i> Forum</a></li>

w miejscu
<a href="/">

wpisując swój adres forum, przykład
<li><a href="http://amxx.pl"><i class="icon-globe"></i> Forum</a></li>


Dodatkowa konfiguracja statów znajduję się w main.tpl znajdujący się w folderze templates a dokładnie tutaj
 <script type="text/javascript">
$(document).ready(function() {
$('#staty').dataTable({
"sPaginationType": "bootstrap",
"oLanguage": {
"sLengthMenu": "Pokaż _MENU_ graczy"
},
"aaSorting": [[1,'desc']],
"aLengthMenu": [ 20, 50, 100 ],
"iDisplayLength": 20
});
} );
</script>

"aLengthMenu": [ 20, 50, 100 ] - opcje sortowania listy, 20 graczy, 50 graczy, 100 graczy na strone ;)
"iDisplayLength": 20 - ilu graczy ma pokazywac po wejściu w statystyki
inne informacje

Staty są przystosowane pod wersję z 24 jak i 32 odznakiami, jeśli potrzebujecie konfigurację pod inne wersję proszę napisać w tym temacie to dodam :)

download
Wersja 24 Odznaki
Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod Web Stats (24).rar   325,76 KB  286 Ilość pobrań


Wersja 32 Odznaki
Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod Web Stats (32).rar   326 KB  432 Ilość pobrań


Wersja 48 Odznaki
Na Dniach Dodam...

Wersja 72 Odznaki
Na Dniach Dodam...


  • +
  • -
  • 20


#275644 Usunięcie kilku rzeczy z Coda

Napisane przez Fixiu w 30.07.2011 10:18

proszę mnie więcej :

Załączone pliki




#274898 4 błędy

Napisane przez PROstyCzlowiek w 28.07.2011 11:58

Proszę bardzo - powinno działać. Było za dużo przecinków przy opisach klas i przy nazwach klas.


Załączony plik  codmod.amxx   67,82 KB  3 Ilość pobrań




Załączony plik  codmod.sma   59,75 KB  87 Ilość pobrań
  codmod.amxx

Przepraszam bardzo - nie wiedziałem.
  • +
  • -
  • 1


#236360 Prośba o zrobienie klas i skompilowanie

Napisane przez Grzesiek w 13.04.2011 15:04

masz powiekszony exp. a to nie mozesz laskawie sprawdzic czy jest jak mowie ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1