Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Visari - zdjęcie

Visari

Rejestracja: 13.02.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.04.2013 15:08
-----

Moje tematy

Przybliżanie z AUG/SG522

09.04.2013 18:41

Witajcie
Szukam pluginu dzięki w każdej broni będzie przybliżanie z AUG/SG522 oprócz granatów, bomby, noza i innych sniperek.
Z góry dziękuję.

Jak dodać do klasy Hełm/Kamizelkę

07.04.2013 09:49

Witam
Dzisiaj pokaże Wam, moi kochani jak dodać do klasy hełm/kamizelkę ewentualnie to i to ;D

1. Otwórz *.sma klasy, którą chcesz edytować
2. Znajdź:
#include <amxmodx>
3. Pod tym dodaj:
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
4. Znajdź:
new const wytrzymalosc
5. Pod tym dodaj:
new CsArmorType:ArmorType
6. Znajdź
public cod_class_enabled(id)
i dodaj tak:
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
}
7. Podobnie z
public cod_class_disabled(id)
czyli:
public cod_class_disabled(id)
{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
}

Objaśnienia:
1. CS_ARMOR_KEVLAR - kamizelka
CS_ARMOR_VESTHELM - hełm i kamizelka
2. Jeżeli chcesz samą kamizelkę zamień
CS_ARMOR_VESTHELM
na
CS_ARMOR_KEVLAR
3. Jeżeli chcesz powiększyć wytrzymałość armoru zamień zamiast 100 odpowiednią liczbą jaką chcesz.

Jeżeli masz jakieś pytania, nie zakładaj osobnego tematu... Pisz tutaj!

MACIE LENIWCE:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Niezniszczalny";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new CsArmorType:ArmorType

public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
}


public cod_class_disabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
}

Proszę o modyfikację klasy "Duch"

03.03.2013 12:58

Witam.
Proszę, abyście zmodyfikowali mi klasę duch, aby zamiast noclipa miała przez 10 sekund wygląd wroga, który znajduje się pod ścieżką "models/player/nowy/nowyct.mdl" "models/player/nowy/nowytt.mdl"
Jeżeli jesteś w tt zmieniasz się w nowytt.mdl, a jak w ct to w nowyct.mdl
Z góry dziękuję, a i oczywiście + będzie ;)

Odznaka za zabicie 50 wrogów HS'ami

03.03.2013 09:23

Witam.
Czy da się zrobić odznakę za zabicia 50 wrogów HS'ami? Jeżeli tak to proszę o wytłumaczenie/zrobienie takiej odznaki np. w pistoletach, zrobię analogicznie do innych odznak ;).