Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lays1992 - zdjęcie

lays1992

Rejestracja: 19.07.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.07.2010 08:08
-----

#116982 Na początku rundy wszyscy dostają ammo

Napisane przez QTM. Peyote w 07.03.2010 10:13

Masz:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define TASK_ID 768

new weapon_ammo_max[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100}

public plugin_init() {
register_plugin("Darmowe Ammo", "1.0", "Peyote")

register_event("ResetHUD", "Spawn", "be")
}
public Spawn(id)
set_task(0.1, "DodajAmmo", id+TASK_ID) // jak zrobie od razu to nie pobiera broni

public DodajAmmo(id)
{
id -= TASK_ID
new weapons[32]
new weaponsnum
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum)
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(weapons[i] != 29)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], weapon_ammo_max[weapons[i]])
}

  • +
  • -
  • 1